Genel Görünüm Renk Seçenekleri Fotoğraflar Özellikler Teknik Detaylar Önceki Modeller

Renthal Fatbar
Popüler bir satış sonrası parçası olan fabrika stili ø28,6 mm Renthal alüminyum Fatbar artık standart bir özelliktir.

 

Hidrolik Debriyaj
Kawasaki'nin bir motokros üzerindeki ilk hidrolik debriyajı daha doğrudan bir his ve daha hafif kol hareketi sunar.

KX FI Kalibrasyon Kiti (Aksesuar)
KX FI kalibrasyon kontrol cihazı, bilgisayar ya da pil gerektirmeden beyne takılarak motor yakıt sistemi haritalarında değişiklik yapılmasını sağlayan taşınabilir bir kalibrasyon aracıdır. Ayarlanmış yedi harita ayarları ile donatılmış olarak gelir.

  Hafiflik ve Çevik Kullanım
Güçlü motoru tamamlayan hafif, çevik kullanım, KX450'nin hızlı tur sürelerine katkıda bulunur. Elektrikli marş eklenmesi ve helezon yaylı çatala dönüş ağırlık eklerken, ağırlık kazanımını minimumda tutmak için çaba sarf edildi. Sonuç olarak, KX450'nin bugüne kadarki en yalın şasisidir ve yalnızca 110 kg'lık ağırlığı ile son derece rekabetçi düşük ağırlığa sahiptir.

Elektrikli Marş
Bir düşmeden sonra motoru hızlı bir şekilde yeniden çalıştırabilmek, liderliğinizi korumakla, geri dönüş yolunda savaşmak zorunda kalmak arasındaki fark anlamına gelebilir.

 

Ayarlanabilir Motokros Beyni
Sağlanan DFI kuplörlerini kullanarak, sürücüler beyinde sağlanan üç harita (standart, sert, yumuşak) seçimlerine hızlı ve kolay bir şekilde erişebilir.

ERGO-FIT
Kullanıcı rahatlığı ve kontrolü için asıl gereken tam uyumdur. Fakat uyum kullanıcının fiziksel özelliklerine ve kullanım sitiline göre değişir.
ERGO-FIT, kullanıcıların ideal sürüş pozisyonlarını bulmak için tasarlanan bir interface sistemidir.
Birçok şasi arayüz noktalarının (direksiyon, basamaklar, sele vb) değişebilir parça ve pozisyon ayarı yapılabilen parça kombinasyonu ile ayarı değiştirilebilir. *Ayarlanabilir parçalar ve parçaların ayar seçenekleri modellere göre değişir.
  LAUNCH CONTROL MODU
In motocross racing, getting a good start is critical. A few tenths of a second can make the difference between getting the holeshot or not. Kaygan koşullarda, bir motokrosörden maksimum sürüşü elde etmek, hem debriyajın hem de gazın hassas kontrolünü gerektirir. Launch Control Modu, üst düzey tekniği motor yönetimiyle tamamlayarak sürücülerin iyi bir başlangıç yapmasına yardımcı olur. Kawasaki KX450F'de ilk kez bir seri üretim motokrosunda yer alan sistem, hattan daha verimli bir başlangıç yapmak için tasarlanmış ayrı bir motor haritasını etkinleştiriyor. Sistem, AMA Supercross ve Motocross şampiyonalarında yarışan fabrika yarışçılarımız tarafından kullanılanla aynı özelliklere göre tasarlanmıştır. Launch Control Modu, sadece gidondaki düğmeye basılarak etkinleştirilir. Launch Control haritası, motorun güçlü torkunu yumuşatmaya ve başlangıçta tekerlek patinajını azaltmaya yardımcı olmak için ateşleme zamanlamasını biraz geciktirir. . Launch Control Modu yalnızca çalıştırmanın ilk iki vitesinde etkindir, sürücü 3. vitese geçtiğinde devreden çıkar ve otomatik olarak standart motor haritasına döner. Sistem, binicilere kapıda sıraya girerken büyük bir avantaj sağlar ve onları kazanmak için daha iyi bir konuma getirir.
 
Z Moto © 2017 Ritsa