Genel Görünüm Renk Seçenekleri Video Fotoğraflar Özellikler Teknik Detaylar Önceki Modeller

İnce, Hafif Alüminyum Perimetre Şasi
KX250'nin dengeli şasisi, KX250X'in hafifliğine, kolay kullanımına ve ince ergonomisine katkıda bulunur.

 

İnce Ergonomik Gövde
Dar şasi ve minimalist gövde, kontrolü kolaylaştıran ince bir sürüş pozisyonu sunar.

X Jant ve Lastikler
F21”/R18” jantlar ve enduro tipi lastikler, X sürüşünde karşılaşılan durumlar için çok uygundur.

  Elektrikli Marş
Elektrikli marş, motoru yeniden çalıştırmayı bir düğmeye basmak kadar kolay hale getirir.
Hidrolik Debriyaj
KX450 gibi, bir hidrolik debriyaj doğrudan his ve hafif kol hareketi sunar. Ağır kullanım sırasında debriyaj ısındıkça daha az oynama daha tutarlı bir his sağlar.
  Yarışa Hazır Süspansiyon
Yüksek performanslı süspansiyon, doğrudan KX250'den gelir. X serisi için optimize edilmiş yay oranları ve tepme ayarları, özellikle agresif parkurlarda sürerken daha fazla geri besleme sunar.
Başlıca X Ekipmanı
KX fabrika stili kaydırma plakası ve kullanışlı bir yan ayaklık, standart donanımdır.
  Güçlü, Yüksek Devirli Motor
KX250'nin parmak takipli valf çalıştırma ve çift enjektörle tamamlanan güçlü motoru, sert vuruşlu, yüksek devirli performans sunar. Optimize edilmiş motor haritaları, X sürüş durumları için ideal miktarda kullanılabilir güç sağlar.

Large-Diameter Brakes
X sürüşü için optimize edilmiş KX250 fren paketi, kuvvetli durma gücü ve yüksek düzeyde kontrol sağlar.

  ERGO-FIT
Kullanıcı rahatlığı ve kontrolü için asıl gereken tam uyumdur. Fakat uyum kullanıcının fiziksel özelliklerine ve kullanım sitiline göre değişir.
ERGO-FIT, kullanıcıların ideal sürüş pozisyonlarını bulmak için tasarlanan bir interface sistemidir.
Birçok şasi arayüz noktalarının (direksiyon, basamaklar, sele vb) değişebilir parça ve pozisyon ayarı yapılabilen parça kombinasyonu ile ayarı değiştirilebilir. *Ayarlanabilir parçalar ve parçaların ayar seçenekleri modellere göre değişir.

LAUNCH CONTROL MODU
In motocross racing, getting a good start is critical. A few tenths of a second can make the difference between getting the holeshot or not. Kaygan koşullarda, bir motokrosörden maksimum sürüşü elde etmek, hem debriyajın hem de gazın hassas kontrolünü gerektirir. Launch Control Modu, üst düzey tekniği motor yönetimiyle tamamlayarak sürücülerin iyi bir başlangıç yapmasına yardımcı olur. Kawasaki KX450F'de ilk kez bir seri üretim motokrosunda yer alan sistem, hattan daha verimli bir başlangıç yapmak için tasarlanmış ayrı bir motor haritasını etkinleştiriyor. Sistem, AMA Supercross ve Motocross şampiyonalarında yarışan fabrika yarışçılarımız tarafından kullanılanla aynı özelliklere göre tasarlanmıştır. Launch Control Modu, sadece gidondaki düğmeye basılarak etkinleştirilir. Launch Control haritası, motorun güçlü torkunu yumuşatmaya ve başlangıçta tekerlek patinajını azaltmaya yardımcı olmak için ateşleme zamanlamasını biraz geciktirir. . Launch Control Modu yalnızca çalıştırmanın ilk iki vitesinde etkindir, sürücü 3. vitese geçtiğinde devreden çıkar ve otomatik olarak standart motor haritasına döner. Sistem, binicilere kapıda sıraya girerken büyük bir avantaj sağlar ve onları kazanmak için daha iyi bir konuma getirir.

  Çift Enjektör

Her biri farklı bir role sahip olan Çift Enjektörler, hem hızlı tepki hem de yüksek devirde güç sağlamak için farklı devir aralıklarında çalışır. Kawasaki'nin KX250F'si, Çift Enjektörlere sahip ilk seri üretim motokros oldu. Bir enjektör, enjektörlerin standart FI sistemlerinde bulunduğu gaz kelebeği valfinin aşağı akışında bulunur ve bir enjektör, gaz kelebeği valfinin yukarı akışında, hava kutusunun yakınında bulunur. İki enjektör rollerini paylaşır: farklı devir aralıklarında çalışarak düşük devirde sorunsuz, anında tepki ve yüksek devirde yüksek tepe gücü sağlarlar. Kalkıştan ani hızlanma ve viraj alırken hassas kontrol gibi düşük devirde çalışmayı gerektiren durumlarda, birincil işlem aşağı akış enjektörüne düşer. Yanma bölmesine yakın konumlandırıldığından, püskürtülen yakıt motora hızlı bir şekilde beslenebilir ve bu da keskin tepki ile sonuçlanır. Tersine, öncelik yüksek güç olduğunda, birincil işlem yüksek devirli uygulamalara odaklanan yukarı akış enjektörüne geçer. Yanma bölmesinden uzakta olması, yakıtın daha uzun seyahat süresine sahip olduğu anlamına gelir.  Bu, yakıt parçacıklarının ve havanın karışması için daha fazla zaman sağlar ve karışımın soğumasını ve yoğunlaşmasını sağlar. Bu, daha fazla güce ihtiyaç duyulduğunda silindirin daha fazla miktarda yüksek kaliteli karışımla doldurulabileceği anlamına gelir.

 
 
Z Moto © 2017 Ritsa