KX mirası uzun bir şampiyonlar dizisi yarattı. Daha fazlasını üretme dürtüsü yavaşlamadı. Yepyeni amiral gemisi yarış makinemiz KX450, pistte hakimiyet kurmanızı sağlayacak ileri düzey mühendislik ve güç sunuyor. Onlarca yıl boyunca kazanmanın ve zirvede kalmanın ne gerektiğini öğrendik. KX450 bu mirası sonuna kadar temsil ediyor.
Kawasaki mühendisleri onu daha da güçlü hale getirmenin bir yolunu buldu. Devir aralığı genelinde artırılmış performans sunan daha güçlü yeni motor.
Beğenilen düz hat performansını ve çevik yol tutuşunu tamamlayan, optimize edilmiş sağlamlık dengesine sahip yeniden tasarlanmış şasi.
Bir düğmeye basılarak Güç Modu seçimi ve Kawasaki Çekiş Kontrolü sunan ilk KX modelleridir. Akıllı telefon bağlantısı sayesinde sürücüler motor haritalarını doğrudan akıllı telefonlarından ayarlayabilir.
Yeni tasarlanan kaplamalar, yan kapaklar ve arka çamurluk daha sıkıdır ve takılma noktalarını ortadan kaldırarak sürücünün hareketini daha da kolaylaştırır.
Kalkış kontrol sistemi, sürücülerin düşük çekişli bir yüzeyde kalkış yaparken çekişi en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olur.
Hidrolik debriyaj daha doğrudan bir his ve daha hafif kol hareketi sunar.
Optimize edilmiş sağlamlık dengesi, daha geniş bir koşul yelpazesinde gelişmiş viraj alma performansı anlamına gelen artırılmış ön uç hissine katkıda bulunur.
49 mm ters helezon yaylı ön çatal ve Yeni Uni-Trak arka süspansiyon, yarışa hazır deneyimini yaşatıyor.
Yan kapak alet gerektirmeden açılabilir, bu da hava filtresine erişimi kolaylaştırır.
Gidon konumu ve ayaklık konumları sürüclerin sürüş konumuna ve vücut ölçülerine göre ayarlanabilir.
Emme ve egzoz değişimi, devir aralığı boyunca daha fazla güç sağlar.Hava yakıt karışımı ve yüksek hava akışı performansın artmasına katkıda bulunur.
Sürücüler gidon üzerinden güç modları arasında geçiş yapabilir.
sürücüler, koşullara ve tercihlere göre iki seviyeden (Zayıf, Güçlü) çekiş kontrolü arasından hızlı ve kolay bir şekilde seçim yapabilir.
Elektrikli çalıştırma, motoru yeniden çalıştırmayı bir düğmeye basmak kadar kolay hale getirir.
Mükemmel kavrama hissi sunarken, vidalı sabitleme sistemi gripleri değiştirme işini büyük ölçüde kolaylaştırır.
Önde brembo kaliper ve ana silindir, arkada Nissin kaliper ve ana silindirle yüksek performanslı frenlerda daha güvenli!
RIDEOLOGY THE APP KX"i kullanarak bisikletlerinin motor haritalarına erişebilir ve bunları ayarlayabilir.
Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.
Launch Kontrol Modu, başlangıçta tekerleğin patinajını en aza indirerek sürücülerin delik atmasına yardımcı olan, motokros kullanımlı bir başlangıç modudur.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
2 Modlu KTRC (Kawasaki Traction Control), sol koldaki anahtarlardan kolayca seçilebilir.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının değiştirilmesine olanak tanır.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Tek silindir |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 14.1:1 |
Valf | DOHC, 4 supap |
Çap x stroke | 78 x 52.2 mmm |
Hacim | 449 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: Ø 44 mm |
Kontak | Dijital DC-CDI |
Çalıştırma Sistemi | Elektirik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yarı kuru karter |
Şanzıman | 5 Vites |
Debriyaj | Yağlı çoklu disk, manuel |
Birincil Azaltma Oranı | 3.350 (67/20) |
1 Dişli Oranı | 2.154 (28/13) |
2 Dişli Oranı | 1.733 (26/15) |
3 Dişli Oranı | 1.438 (23/16) |
4 Dişli Oranı | 1.235 (21/17) |
5 Dişli Oranı | 1.045 (23/22)) |
Son Dişli Oranı | Zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.846 (50/13) |
Ön Fren | Disk: 270 mm tek petal disk. Kaliper: Çift pistonlu |
---|---|
Arka Fren | Tek 240 mm petal disk. Kaliper: Tek pistonlu |
Ön Süspansiyon | Ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli 48 mm ters teleskopik çatal |
Arka Süspansiyon | Ayarlanabilir çift aralıklı (yüksek/düşük hızlı) sıkıştırma sönümleme, ayarlanabilir geri tepme sönümleme ve ayarlanabilir ön yük ile Yeni Uni Tra |
Şasi Tipi | Perimeter alüminyum |
Trail | 118 mm |
Ön Tekerlek | 314 mm |
Arka Tekerlek | 316 mm |
Ön Lastik | 80/100-21 51M |
Arka Lastik | 120/90-18 65M |
U x G x Y | 2,180 x 820 x 1,265 mm |
Dingil Açıklığı | 1,485 mm |
Yerden Yükseklik | 335 mm |
Yakıt Kapasitesi | 6.2 litre |
Sele Yüksekliği | 950 mm |
Ağırlık | 107.5 kg |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto