KX yarış makinelerinin şampiyonada kanıtlanmış teknolojisi artık off-road rekabeti için ayarlandı. Zorlu arazi koşullarına dayanmak üzere özel olarak tasarlanan tamamen yeni KX250X motosiklet, önde sürüş avantajı sunuyor. Arazi ne kadar teknik olursa olsun, KX250X ile güvenle yol alın. Şunlara sahiptir: güçlü, yüksek devirli 249cc 4 zamanlı motor, yarışa hazır X süspansiyon, F21"/R18" tekerlekler ve arazi lastikleri, koruma plakası ve yan ayak.
Yeni tasarlanan kaplamalar, yan kapaklar ve arka çamurluk daha sıkıdır ve takılma noktalarını ortadan kaldırarak sürücünün hareketini daha da kolaylaştırır.
Büyük Çaplı Frenler
Kawasaki mühendisleri onu daha da güçlü hale getirmenin bir yolunu buldu. Devir aralığı genelinde artırılmış performans sunan daha güçlü yeni motor.
Elektrikli çalıştırma, motoru yeniden çalıştırmayı bir düğmeye basmak kadar kolay hale getirir.
Yüksek performanslı süspansiyon doğrudan KX250'den gelir. X sahnesi için optimize edilmiş yay oranları ve sönümleme ayarları, özellikle agresif parkurlarda sürüş yaparken daha fazla geri bildirim sunar.
Hidrolik debriyaj daha doğrudan bir his ve daha hafif kol hareketi sunar.
Optimize edilmiş sağlamlık dengesi, daha geniş bir koşul yelpazesinde gelişmiş viraj alma performansı anlamına gelen artırılmış ön uç hissine katkıda bulunur.
F21”/R18” jantlar ve enduro tipi lastikler X sürüşünde karşılaşılan durumlara çok uygundur.
KX fabrika çıkışlı koruma plakası ve kullanışlı bir yan sehpa standart donanımdır.
Launch Kontrol Modu, başlangıçta tekerleğin patinajını en aza indirerek sürücülerin delik atmasına yardımcı olan, motokros kullanımlı bir başlangıç modudur.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Her biri farklı bir role sahip Çift Enjektörler, hem hızlı yanıt hem de artırılmış yüksek devir gücü sağlamak için farklı devir aralıklarında çalışır.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 14.1:1 |
Valf | DOHC, 4 supap |
Çap x stroke | 78 x 52.2 mmm |
Hacim | 249 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: Ø 44 mm |
Kontak | Dijital DC-CDI |
Çalıştırma Sistemi | Elektirik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yarı kuru karter |
Şanzıman | 5 Vites |
Debriyaj | Yağlı çoklu disk, manuel |
Birincil Azaltma Oranı | 3.350 (67/20) |
1 Dişli Oranı | 2.154 (28/13) |
2 Dişli Oranı | 1.733 (26/15) |
3 Dişli Oranı | 1.438 (23/16) |
4 Dişli Oranı | 1.235 (21/17) |
5 Dişli Oranı | 1.045 (23/22)) |
Son Dişli Oranı | Zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.846 (50/13) |
Ön Fren | Disk: 270 mm tek petal disk. Kaliper: Çift pistonlu |
---|---|
Arka Fren | Tek 240 mm petal disk. Kaliper: Tek pistonlu |
Ön Süspansiyon | Ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli 48 mm ters teleskopik çatal |
Arka Süspansiyon | Ayarlanabilir çift aralıklı (yüksek/düşük hızlı) sıkıştırma sönümleme, ayarlanabilir geri tepme sönümleme ve ayarlanabilir ön yük ile Yeni Uni Tra |
Şasi Tipi | Alüminyum |
Trail | 123mm |
Ön Tekerlek | 314 mm |
Arka Tekerlek | 316 mm |
Ön Lastik | 90/90-21 54R |
Arka Lastik | 140/80-18 70R |
U x G x Y | 2.175x820x1.265 mm |
Dingil Açıklığı | 1,485 mm |
Yerden Yükseklik | 335 mm |
Yakıt Kapasitesi | 6.2 litre |
Sele Yüksekliği | 950 mm |
Ağırlık | 109,1 kilo |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto