KX250 motosiklet, sıradaki siz olun diye ürettiğimiz, kendini şampiyonada kanıtlamış bir makinedir. Bir sonraki şampiyon siz olun. Bir sonraki kahraman olun. Bir sonraki efsane olun. Tüm bir nesil boyunca mükemmelliğin bir sonraki öncüsü olun. KX250'de şimdi sizin zamanınız. Şunlara sahiptir: güçlü 249cc 4 zamanlı motor, yeni konik disk yaylı hidrolik kavrama, yeni elektrikli marş, yeni ince alüminyum çevre çerçevesi.
Yeni tasarlanan kaplamalar, yan kapaklar ve arka çamurluk daha sıkıdır ve takılma noktalarını ortadan kaldırarak sürücünün hareketini daha da kolaylaştırır.
Kawasaki mühendisleri onu daha da güçlü hale getirmenin bir yolunu buldu. Devir aralığı genelinde artırılmış performans sunan daha güçlü yeni motor.
Elektrikli çalıştırma, motoru yeniden çalıştırmayı bir düğmeye basmak kadar kolay hale getirir.
Güncellenen süspansiyon ayarları çarpma emiliminin ve çekişin artmasına katkıda bulunurken fren bileşenindeki küçük revizyonlar kontrol edilebilirliği artırır.
Hidrolik debriyaj daha doğrudan bir his ve daha hafif kol hareketi sunar.
Optimize edilmiş sağlamlık dengesi, daha geniş bir koşul yelpazesinde gelişmiş viraj alma performansı anlamına gelen artırılmış ön uç hissine katkıda bulunur.
Daha kalın gidon, sürücüye iletilen titreşimi ve darbeleri azaltmaya yardımcı olurken, yeni kavrama konumu sürücünün ön tekerleğe ağırlık vermesini kolaylaştıracak bir konuma getirilmesine yardımcı olur.
Launch Kontrol Modu, başlangıçta tekerleğin patinajını en aza indirerek sürücülerin delik atmasına yardımcı olan, motokros kullanımlı bir başlangıç modudur.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Her biri farklı bir role sahip Çift Enjektörler, hem hızlı yanıt hem de artırılmış yüksek devir gücü sağlamak için farklı devir aralıklarında çalışır.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 14.1:1 |
Valf | DOHC, 4 supap |
Çap x stroke | 78 x 52.2 mmm |
Hacim | 249 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: Ø 44 mm |
Kontak | Dijital DC-CDI |
Çalıştırma Sistemi | Elektirik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yarı kuru karter |
Şanzıman | 5 Vites |
Debriyaj | Yağlı çoklu disk, manuel |
Birincil Azaltma Oranı | 3.350 (67/20) |
1 Dişli Oranı | 2.154 (28/13) |
2 Dişli Oranı | 1.733 (26/15) |
3 Dişli Oranı | 1.438 (23/16) |
4 Dişli Oranı | 1.235 (21/17) |
5 Dişli Oranı | 1.045 (23/22)) |
Son Dişli Oranı | Zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.846 (50/13) |
Ön Fren | Disk: 270 mm tek petal disk. Kaliper: Çift pistonlu |
---|---|
Arka Fren | Tek 240 mm petal disk. Kaliper: Tek pistonlu |
Ön Süspansiyon | Ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli 48 mm ters teleskopik çatal |
Arka Süspansiyon | Ayarlanabilir çift aralıklı (yüksek/düşük hızlı) sıkıştırma sönümleme, ayarlanabilir geri tepme sönümleme ve ayarlanabilir ön yük ile Yeni Uni Tra |
Şasi Tipi | Perimeter alüminyum |
Trail | 118 mm |
Ön Tekerlek | 314 mm |
Arka Tekerlek | 316 mm |
Ön Lastik | 80/100-21 51M |
Arka Lastik | 120/90-18 65M |
U x G x Y | 2,180 x 820 x 1,265 mm |
Dingil Açıklığı | 1,485 mm |
Yerden Yükseklik | 335 mm |
Yakıt Kapasitesi | 6.2 litre |
Sele Yüksekliği | 950 mm |
Ağırlık | 107.5 kg |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto