Bir sonraki seviye Supernaked geldi. Yeni Z H2 SE, benzersiz performans sunan yeni özel özelliklere sahip benzersiz Kawasaki Supercharger teknolojisi ile güçlendirilmiştir: Skyhook teknolojisine sahip yeni Showa elektronik süspansiyon, H2 serisinden Brembo fren kaliperleri ve yeni renk ve grafikler, duygularınızı sınırların ötesine taşımak için bir araya geliyor. SÜPER ŞARJ!
200 PS'lik yüksek çıkışı deneyimlemenizi sağlayan bir güç ünitesi elde etmek için tüm hızlarda Yönetilebilir Güç Dağıtımı titizlikle takip edildi. Daha fazla güç elde etmek için yer değiştirme artırıldığında, bu genellikle boyut ve ağırlığın artmasına neden olur ve bu da kazanılan gücün değerini azaltır.
2.500 dk-1'in üzerindeki motor devirlerinde (dev/dak), KQS debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.
Z H2 SE'nin daha yüksek özellikli Brembo ön fren paketi, daha güçlü frenleme performansı ve gelişmiş kontrol sunan Stylema monoblok kaliperleri ve bir Brembo ön ana silindiri içerir.
Destek kamı, debriyaj kolunun daha hafif çalışması için debriyaj yayı yükünü azaltır, bu da dur-kalk trafik veya trafik sıkışıklığı gibi şehir içi sürüş durumlarında sürücünün yorgunluğunu azaltmaya yardımcı olur.
Kawasaki'nin hız sabitleme sistemi, bir düğmeye basılarak istenen hızın korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez. Bu, uzun mesafelerde seyahat ederken sağ taraftaki stresi azaltır,
Gösterge paneli, çeşitli bilgileri tam renkli TFT LCD ekranda kapsamlı bir şekilde görüntüler. Ayrıca, günlük araç çalışma durumunu yönetmenize ve uzun mesafe sürüş programını yönetmenize yardımcı olabilecek işlevlere de sahiptir.
Far, arka lamba, sinyal lambaları ve plaka lambası da dahil olmak üzere tüm ışıklar LED ampullerle donatılmıştır. Düşük güç tüketimi ve yüksek dayanıklılık, yüksek ışık yoğunluğu ve yüksek aydınlatma sağlarken bakım kolaylığını da artırır.
Süperşarjlı motorun tüm gücünden yararlanabilen Z H2'nin özel olarak tasarlanmış şasisi, şehirde veya virajlı yollarda sürüş sırasında kontrolü kolaylaştıran, görünüşte zıt özellikler olan, yüksek hızda stabilite ve hafif kullanımın bir kombinasyonunu sunar.
Z Serisi amiral gemisi Z H2 SE'nin stili SUGOMI & Minimalist tasarım konseptine göre şekillendirildi.
Bu model, Bluetooth üzerinden bağlantı sağlayan bir akıllı telefon bağlantı işleviyle donatılmıştır. Sisteme Bluetooth teknolojisi aracılığıyla erişilebildiği için kablo bağlamaya gerek yoktur,
Kawasaki'nin yarı aktif elektronik süspansiyon sistemi ECS, yol ve sürüş koşullarına gerçek zamanlı olarak uyum sağlayarak ideal miktarda sönümleme sağlar.
Z H2'nin gelişmiş elektronik paketi, KTRC, KCMF ve KIBS gibi çok sayıda elektronik kontrol sisteminin yanı sıra KIBS ve KTRC'ye şasi yönelimi geri bildirimi sağlayan bir IMU içerir.
KHI Grubunun sahip olduğu bilgi birikimi ve teknolojiden yararlanan Kawasaki'nin süperşarjlı motoru, kompakt tasarımı korurken yüksek motor çıkışı sağlar.
IMU, Gelişmiş Şasi Yönlendirme Farkındalığı anlamına gelir. Kawasaki'nin son teknoloji elektroniklerinin gücü her zaman, minimum donanım kullanarak ECU'ya kasanın ne yaptığına dair doğru ve gerçek zamanlı bir resim veren son derece gelişmiş programlama olmuştur.
Gaz kelebeği tamamen açıkken debriyajsız vites yükseltmeyi mümkün kılarak sürücülerin pistte hızlanmalarını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur
KECS, yol ve sürüş koşullarına gerçek zamanlı olarak uyum sağlayarak, sönümlemeyi araç hızına ve süspansiyon strok hızına uyacak şekilde elektronik olarak ayarlayarak gereken ideal sönümleme miktarını sağlar.
Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın (yakıt enjektörleri aracılığıyla) hem de havanın (gaz kelebeği valfleri aracılığıyla) hacmini kontrol etmesini sağlar.
Duruştan itibaren hızlanmayı optimize ederek sürücülere yardımcı olmak üzere tasarlanan KLCM, hareket halindeyken tekerleklerin patinaj yapmasını önlemek için motor çıkışını elektronik olarak yönetir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
KCMF, viraj boyunca girişten apekse ve viraj çıkışına kadar motor ve şasi parametrelerini izleyerek hızlanmadan frenlemeye ve tekrar hızlanmaya yumuşak geçişi kolaylaştırır
Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.
Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.
Birden fazla Güç Moduyla donatılmış modeller, sürücülere sürüş koşullarına veya tercihlerine uyacak şekilde kolayca seçilebilen motor gücü dağıtım seçeneği sunar.
Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir.
Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dörtlü, Supercharger'lı |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.2:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 76,0x55,0 mm |
Hacim | 998 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 40 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 147,1 kW {200 PS} / 11.000 dev/dak |
Maksimum tork | 137,0 N•m {14,0 kgf•m} / 8.500 dev/dak |
C02 Emisyonu | 134 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 6,0 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.480 (74/50) |
1 Dişli Oranı | 3.077 (40/13) |
2 Dişli Oranı | 2.471 (42/17) |
3 Dişli Oranı | 2.045 (45/22) |
4 Dişli Oranı | 1.727 (38/22) |
5 Dişli Oranı | 1.524 (32/21) |
6 Dişli Oranı | 1.348 (31/23) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.556 (46/18) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 104mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 134mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
U x G x Y | 2.085x815x1.130 mm |
Direksiyon açısı LR | 29° / 29° |
Tekerlek tabanı | 1.455mm |
Yerden yükseklik | 140mm |
Yakıt Kapasitesi | 19,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 830mm |
Boş kütle | 240 kg |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer diskler |
Ön fren çapı | Ø320mm |
Ön fren kaliperi tipi | Brembo radyal montajlı, Stylema monoblok, karşıt 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø260mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | KECS kontrollü sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli, manuel yay ön yükleme ayarlı ve üstten yaylı ters çevrilmiş Ayrı Fonksiyonlu çatal (SFF-CA) |
Ön süspansiyon çapı | Ø43mm |
Arka süspansiyon tipi | Uni-Trak, bindirme rezervuarlı BFRC lite gaz şarjlı şok, KECS kontrollü sıkıştırma ve geri tepme sönümleme, manuel yay ön yükleme ayarı ve üstten yay |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto