Z-Moto

2024 | Fiyat Sorunuz


Main Image

Süper şarjlı deha Supernaked'i yeniden tanımlıyor. Dünya lideri litrelik motorumuz, rakipsiz Ninja H2'nin Supercharger teknolojisi ile inanılmayacak kadar güçlendirilmiştir. Sugomi tarzı Kawasaki DNA'sını yansıtıyor. SÜRÜŞ HAYATINIZI DAHA FAZLA ŞARJ EDİN



Z H2 SE

Özellikler

Dengeli Süperşarjlı Motor

200 PS'lik yüksek çıkışı deneyimlemenizi sağlayan bir güç ünitesi elde etmek için tüm hızlarda Yönetilebilir Güç Dağıtımı titizlikle takip edildi. Daha fazla güç elde etmek için yer değiştirme artırıldığında, bu genellikle boyut ve ağırlığın artmasına neden olur ve bu da kazanılan gücün değerini azaltır.

KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici)

2.500 dk-1'in üzerindeki motor devirlerinde (dev/dak), KQS debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.

Fren sistemi

Ön frenler Brembo M4.32 monoblok kaliperler tarafından tutuluyor. Dökme alüminyum bloklardan işlenmiş son derece sağlam tek parça yapıları, güçlü frenleme kuvvetine sahiptir.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Destek kamı, debriyaj kolunun daha hafif çalışması için debriyaj yayı yükünü azaltır, bu da dur-kalk trafik veya trafik sıkışıklığı gibi şehir içi sürüş durumlarında sürücünün yorgunluğunu azaltmaya yardımcı olur.

Elektronik Hız Sabitleyici

Kawasaki'nin hız sabitleme sistemi, bir düğmeye basılarak istenen hızın korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez. Bu, uzun mesafelerde seyahat ederken sağ taraftaki stresi azaltır,

Tam Renkli TFT LCD ekran

Gösterge paneli, çeşitli bilgileri tam renkli TFT LCD ekranda kapsamlı bir şekilde görüntüler. Ayrıca, günlük araç çalışma durumunu yönetmenize ve uzun mesafe sürüş programını yönetmenize yardımcı olabilecek işlevlere de sahiptir.

Tüm LED Aydınlatma

Far, arka lamba, sinyal lambaları ve plaka lambası da dahil olmak üzere tüm ışıklar LED ampullerle donatılmıştır. Düşük güç tüketimi ve yüksek dayanıklılık, yüksek ışık yoğunluğu ve yüksek aydınlatma sağlarken bakım kolaylığını da artırır.

Şasi Çerçevesi

Süperşarjlı motorun tüm gücünden yararlanabilen Z H2'nin özel olarak tasarlanmış şasisi, şehirde veya virajlı yollarda sürüş sırasında kontrolü kolaylaştıran, görünüşte zıt özellikler olan, yüksek hızda stabilite ve hafif kullanımın bir kombinasyonunu sunar.

Tasarım Konsepti: SUGOMI ve Minimalist

Z Serisi amiral gemisi Z H2 SE'nin stili SUGOMI & Minimalist tasarım konseptine göre şekillendirildi.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Bu model, Bluetooth üzerinden bağlantı sağlayan bir akıllı telefon bağlantı işleviyle donatılmıştır. Sisteme Bluetooth teknolojisi aracılığıyla erişilebildiği için kablo bağlamaya gerek yoktur,

Araç Kontrolünü Destekleyen Gelişmiş Elektronik Sistemler

Z H2'nin gelişmiş elektronik paketi, KTRC, KCMF ve KIBS gibi çok sayıda elektronik kontrol sisteminin yanı sıra KIBS ve KTRC'ye şasi yönelimi geri bildirimi sağlayan bir IMU içerir.

Kompresörlü motor

KHI Grubunun sahip olduğu bilgi birikimi ve teknolojiden yararlanan Kawasaki'nin süperşarjlı motoru, kompakt tasarımı korurken yüksek motor çıkışı sağlar.

IMU - Atalet Ölçüm Birimi

IMU, Gelişmiş Şasi Yönlendirme Farkındalığı anlamına gelir. Kawasaki'nin son teknoloji elektroniklerinin gücü her zaman, minimum donanım kullanarak ECU'ya kasanın ne yaptığına dair doğru ve gerçek zamanlı bir resim veren son derece gelişmiş programlama olmuştur.

KQS - Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici

Gaz kelebeği tamamen açıkken debriyajsız vites yükseltmeyi mümkün kılarak sürücülerin pistte hızlanmalarını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur

KECS-Kawasaki Elektronik Kontrol Süspansiyonu

KECS, yol ve sürüş koşullarına gerçek zamanlı olarak uyum sağlayarak, sönümlemeyi araç hızına ve süspansiyon strok hızına uyacak şekilde elektronik olarak ayarlayarak gereken ideal sönümleme miktarını sağlar.

Elektronik Kısma Valfleri

Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın (yakıt enjektörleri aracılığıyla) hem de havanın (gaz kelebeği valfleri aracılığıyla) hacmini kontrol etmesini sağlar.

KLCM

Duruştan itibaren hızlanmayı optimize ederek sürücülere yardımcı olmak üzere tasarlanan KLCM, hareket halindeyken tekerleklerin patinaj yapmasını önlemek için motor çıkışını elektronik olarak yönetir.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

KCMF - Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu)

KCMF, viraj boyunca girişten apekse ve viraj çıkışına kadar motor ve şasi parametrelerini izleyerek hızlanmadan frenlemeye ve tekrar hızlanmaya yumuşak geçişi kolaylaştırır

KIBS

Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.

KTRC (3 modlu)

Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.

Güç Modları

Birden fazla Güç Moduyla donatılmış modeller, sürücülere sürüş koşullarına veya tercihlerine uyacak şekilde kolayca seçilebilen motor gücü dağıtım seçeneği sunar.

Elektronik Hız Sabitleyici

Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir.

ABS

Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dörtlü, Supercharger'lı
Sıkıştırma Oranı 11.2:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 76,0x55,0 mm
Hacim 998 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: 40 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 147,1 kW {200 PS} / 11.000 dev/dak
Maksimum tork 137,0 N•m {14,0 kgf•m} / 8.500 dev/dak
C02 Emisyonu 134 gr/km
Yakıt Tüketimi 6,0 l/100km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 1.480 (74/50)
1 Dişli Oranı 3.077 (40/13)
2 Dişli Oranı 2.471 (42/17)
3 Dişli Oranı 2.045 (45/22)
4 Dişli Oranı 1.727 (38/22)
5 Dişli Oranı 1.524 (32/21)
6 Dişli Oranı 1.348 (31/23)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.556 (46/18)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 104mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 134mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 190/55 ZR17 M/C (75W)
U x G x Y 2.085x815x1.130 mm
Direksiyon açısı LR 29° / 29°
Tekerlek tabanı 1.455mm
Yerden yükseklik 140mm
Yakıt Kapasitesi 19,0 litre
Koltuk yüksekliği 830mm
Boş kütle 239 kg
Ön fren tipi Çift yarı yüzer diskler
Ön fren çapı Ø320mm
Ön fren kaliperi tipi Brembo radyal montajlı, M4.32 monoblok, karşıt 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø260mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi Ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yüklemesi ayarlanabilir, Ters Çevrilmiş Ayrı Fonksiyonlu çatal (SFF-BP)
Arka süspansiyon tipi Uni-Trak, gaz yüklü şok, ayarlanabilir geri tepme sönümlemesi ve yay ön yükü ayarlanabilirliği

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto