Sizi şaşırtmak için yaratıldı. Z ailesinin yeni üyesine hoş geldiniz. Yeni Z900 SE, odaklanmış ancak sofistike bir sürüş deneyimi sunan özel özelliklerle donatılmıştır: Öhlins S46 arka süspansiyon, paslanmaz çelik fren hatları, Brembo ön fren disklerine sahip Brembo M4.32 kaliperler ve özel bir renk şeması. Z ruhunun en yeni ifadesiyle yola hakim olun.
Brembo bileşenlerine sahip ön fren paketi, daha güçlü durdurma gücü sunar ve daha hassas kontrole ve daha fazla kullanım kolaylığına katkıda bulunur.
Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için gönül rahatlığı sağlar.
Z900'ün ayırt edici Sugomi tasarım öğeleri (çömelme duruşu, alçak konumlu kafa ve yukarıya doğru kıvrılmış kuyruk) değişmeden kalırken, göz alıcı stili, agresif tasarımını daha da keskin hale getiren bir dizi güncellemeden yararlanıyor.
Daha fazla ayarlanabilirliğe sahip geniş çaplı, altın renkli ters çatal, artırılmış sürüş konforu ve üstün kavrama ve kullanım hissi için Öhlins S46 arka amortisörle tamamlanıyor.
Yeni Dunlop Sportmax Roadsport 2 lastikleri Z900'ün yol tutuş karakterine katkıda bulunuyor.
Tamamen dijital yeni TFT renkli göstergeler, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor. Yeni sayaç aynı zamanda önceki modelde bulunmayan ek özellikler de sunuyor.
Gösterge paneline yerleştirilmiş Bluetooth teknolojisi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor. Akıllı telefon uygulaması "RIDEOLOGY THE APP" kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Yeni LED far, pozisyon lambaları, plaka lambası ve dönüş sinyalleri† Z900'ün daha keskin yeni stiline katkıda bulunuyor.
KTRC ve Güç Modunu birbirine bağlayan her şey dahil Sürüş modları, sürücülerin çekiş kontrolünü ve güç dağıtımını belirli bir sürüş durumuna uyacak şekilde kolayca ayarlamasına olanak tanır.
Tam Güç veya Düşük Güç modları seçenekleri, sürücülerin güç dağıtımını tercihlerine ve koşullarına göre ayarlamasına olanak tanır.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Birden fazla Güç Moduyla donatılmış modeller, sürücülere sürüş koşullarına veya tercihlerine uyacak şekilde kolayca seçilebilen motor gücü dağıtım seçeneği sunar.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.8:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 73,4x56,0 mm |
Hacim | 948 cm³ |
Yakıt Sistemi | Alt kısmalarla yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 92,2 kW {125 PS} / 9.500 dev/dak |
Maksimum tork | 98,6 N•m {10,1 kgf•m} / 7.700 dev/dak |
C02 Emisyonu | 132 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,7 l/100 km |
CO2 emisyonu 85 kW kit | 132 gr/km |
Yakıt tüketimi 85 kW kit | 5,7 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.627 (83/51) |
1 Dişli Oranı | 2.692 (35/13) |
2 Dişli Oranı | 2.059 (35/17) |
3 Dişli Oranı | 1.650 (33/20) |
4 Dişli Oranı | 1.409 (31/22) |
5 Dişli Oranı | 1.222 (33/27) |
6 Dişli Oranı | 1.034 (30/29) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.933 (44/15) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 110mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 140mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.070x825x1.115 mm |
Direksiyon açısı LR | 33° / 33° |
Tekerlek tabanı | 1.455mm |
Yerden yükseklik | 145mm |
Yakıt Kapasitesi | 17,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 820mm |
Boş kütle | 213 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer Brembo diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Brembo radyal montajlı, M4.32 monoblok, karşıt 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yükü ayarlanabilir ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Geri Bağlantı, Öhlins S46 gaz yüklü şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yüklemesi ayarlanabilirliği |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto