Yaşam tarzınızda sahteliğe yer yok. Dünün değerlerini sunacak mirasa sahip, ancak günümüzün yollarına odaklanan teknik özellikler ve süspansiyon yükseltmelerine sahip bir Modern Klasik arıyorsanız, Z900RS SE tek cevaptır. Öhlins arka ünitesi ve yeniden ayarlanmış ön süspansiyonun yanı sıra diğer detay dokunuşları, 1970'lerin efsanesi ikonik Z1'in içgüdüsel ruhuyla eşleşiyor. Görün, gösterin ve gidin; Z900RS SE'de her şey var.
Kawasaki Sıralı Dört motor, tarihsel olarak harika ses çıkaran egzozlarıyla ünlü olsa da, Kawasaki ilk kez bir modelin ideal egzoz sesini oluşturmak için sağlam bir araştırma gerçekleştirdi.
Radyal pompalı ön fren ana silindiri ayrıca kaliperlerin sunduğu üstün kontrol ve hisse katkıda bulunur. İlave frenleme güvencesi için ABS, Z900RS SE'de standart bir özelliktir.
Z1 gibi Z900RS de 948cc sınıfı Sıralı Dörtlü motora sahiptir; bu, doğası gereği güç ve yönetilebilirlik arasında mükemmel bir denge sunan bir motor konfigürasyonudur.
Brembo bileşenlerine (diskler, kaliperler, balatalar) sahip ön fren paketi daha güçlü durdurma gücü sunar ve daha hassas kontrole ve daha fazla kullanım kolaylığına katkıda bulunur.
Yarıştan ilham alan debriyaj teknolojisi, vites kolunda çok daha hafif bir his sunmanın yanı sıra, vites küçültürken arka tekerleğin sıçramasını önlemeye yardımcı olan bir geri tork sınırlama işlevi sunar.
KTRC, çok çeşitli sürüş koşullarını kapsayan, gelişmiş spor sürüş performansı veya kaygan yüzeyleri güvenle aşmak için gönül rahatlığı sunan iki moda sahiptir. Sürücüler ayrıca sistemi kapatmayı da seçebilirler.
Büyük çaplı ters çatalı tamamlayan Öhlins arka süspansiyon, hem artırılmış sürüş konforu hem de daha dik bir his sunar.
Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.8:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 73,4x56,0 mm |
Hacim | 948 cm³ |
Yakıt Sistemi | Alt kısmalarla yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 82,0 kW {111 PS} / 8.500 dev/dak |
Maksimum tork | 98,5 N•m {10,0 kgf•m} / 6.500 dev/dak |
C02 Emisyonu | 124 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,2 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.627 (83/51) |
1 Dişli Oranı | 2.917 (35/12) |
2 Dişli Oranı | 2.059 (35/17) |
3 Dişli Oranı | 1.650 (33/20) |
4 Dişli Oranı | 1.409 (31/22) |
5 Dişli Oranı | 1.222 (33/27) |
6 Dişli Oranı | 0,967 (29/30) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.800 (42/15) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 98mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 140mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.100x865x1.150 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.470 mm |
Yerden yükseklik | 140mm |
Yakıt Kapasitesi | 17,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 845mm |
Boş kütle | 215 kg |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer Brembo diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Brembo radyal montajlı, M4.32 monoblok, karşıt 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yükü ayarlanabilir ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Geri Bağlantı, Öhlins S46 gaz yüklü şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yüklemesi ayarlanabilirliği |
Bu hafif akrapovic titanyum egzoz z900 RS'in görünümüne uyacak şekilde özel olarak tasarlanmıştır.'
Gelişmiş rüzgar koruması için smoke care tarzı sayaç kapağı.
Z900RS için alt cihaz kapağı, bu gösterge kapağı LCD göstergenin altına monte edilir.
Uzun yollarda ve soğuk havalarda sürücünün ellerinin sıcak kalmasını sağlar.
Motosikleti hasara karşı koruma sağlamak için tasarlanmıştır.
Motosikletin ön kısmını korumak için tasarlanmıştır.
Motosikleti sabitlemek ve ayakta tutmak için tasarlanmış orjinal orta sehpa.
Radyatörü çevre etkenlerden korumak için tasarlanmıştır.
Standart KAWASAKI amblemi yerine klasik beyaz KAWASAKI amblemi kullanılır.
Depoyu çizilmelere karşı korumak için tasarlanmıştır.
Z900RS için özel olarak tasarlanmış yan tutma yeri seti.
Bu klasik tarzdaki yolcu tutunma barı ile yolcunuza ilave konfor sağlayın.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto