Z-Moto

2024 | 810.000 ₺


Main Image

Seçtiğiniz yaşam tarzında sahteliğe yer yok. Yalnızca Kawasaki, dünün değerlerini bugünün sürücülerine gerçekten özgün bir Modern Klasik motosikletle sunma mirasına sahiptir. 1970'lerin efsanesinin - Kawasaki'nin havalı Z1'in orijinal kralı - içgüdüsel ruhu, şu anda olduğunuz sürücünün özünü tatmin etmek için Z900RS'de ifadesini buluyor.



Z900RS

Özellikler

Motor ve Egzoz

Basit, Düzenli Motor Tasarımı. naked motosiklette motor önemli bir stil öğesidir ve basit, düzenli tasarımıyla motor, Z900RS'nin varlığına katkıda bulunur.

Radyal pompa

Radyal pompalı ön fren ana silindiri ayrıca kaliperlerin sunduğu üstün kontrol ve hisse katkıda bulunur. İlave frenleme güvencesi için ABS, Z900RS'de standart bir özelliktir.

Zamansız Stil

İkonik gözyaşı damlası yakıt deposundan yenilikçi oval LED arka lambaya kadar, Z1'den ilham alan stil öğeleri ve modern işçiliğin kusursuz bir karışımıyla Z900RS, ayrıntılara gösterilen olağanüstü özen ve mükemmel uyum ve bitiş ile zamansız güzel bir görünüm sunar. çok kaliteli bir görünüm.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarıştan ilham alan debriyaj teknolojisi, vites kolunda çok daha hafif bir his sunmanın yanı sıra, vites küçültürken arka tekerleğin sıçramasını önlemeye yardımcı olan bir geri tork sınırlama işlevi sunar.

KTRC (Kawasaki Çekiş Kontrolü)

KTRC, çok çeşitli sürüş koşullarını kapsayan, gelişmiş spor sürüş performansı veya kaygan yüzeyleri güvenle aşmak için gönül rahatlığı sunan iki moda sahiptir. Sürücüler ayrıca sistemi kapatmayı da seçebilirler.

Ergo-Fit

Her sürücüye uyum sağlamak için Kawasaki, koltuk yüksekliğini 35 mm azaltan ERGO-FIT aksesuar koltuğu sunuyor.

Radyal Montajlı Ön Frenler

Önde, ø300 mm fren diskleri (etkin çap: ø267 mm), karşıt 4 pistonlu radyal montajlı monoblok kaliperler tarafından kavranır.

Sıralı Dört Motor

Z1 gibi Z900RS de 948cc sınıfı Sıralı Dörtlü motora sahiptir; bu, doğası gereği güç ve yönetilebilirlik arasında mükemmel bir denge sunan bir motor konfigürasyonudur.

Kawasaki'nin İlk Ayarlı Egzoz Notası

Kawasaki Sıralı Dört motor, tarihsel olarak harika ses çıkaran egzozlarıyla ünlü olsa da, Kawasaki ilk kez bir modelin ideal egzoz sesini oluşturmak için sağlam bir araştırma gerçekleştirdi.

KTRC (3 modlu)

Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

Çift Kısma Valfleri

Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.

Yatay Bağlantılı Arka Süspansiyon

Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.

ERGO-FIT

ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört
Sıkıştırma Oranı 10.8:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 73,4x56,0 mm
Hacim 948 cm³
Yakıt Sistemi Alt kısmalarla yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 82,0 kW {111 PS} / 8.500 dev/dak
Maksimum tork 98,5 N•m {10,0 kgf•m} / 6.500 dev/dak
C02 Emisyonu 124 gr/km
Yakıt Tüketimi 5,2 l/100 km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 1.627 (83/51)
1 Dişli Oranı 2.917 (35/12)
2 Dişli Oranı 2.059 (35/17)
3 Dişli Oranı 1.650 (33/20)
4 Dişli Oranı 1.409 (31/22)
5 Dişli Oranı 1.222 (33/27)
6 Dişli Oranı 0,967 (29/30)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.800 (42/15)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 98mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 140mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 180/55 ZR17 M/C (73W)
U x G x Y 2.100x865x1.150 mm
Direksiyon açısı LR 35° / 35°
Tekerlek tabanı 1.470 mm
Yerden yükseklik 140mm
Yakıt Kapasitesi 17,0 litre
Koltuk yüksekliği 835mm
Boş kütle 215 kg
Ön fren tipi Çift yarı yüzer diskler
Ön fren çapı Ø300mm
Ön fren kaliperi tipi Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø250mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yükü ayarlanabilir ters çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Yatay Arka bağlantı, gaz yüklü şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yükü ayarlanabilirliği
Z900RS

Aksesuarlar

Akrapovic Titanyum Egzoz

Bu hafif akrapovic titanyum egzoz z900 RS'in görünümüne uyacak şekilde özel olarak tasarlanmıştır.'

Büyük Koyu Ön Cam

Gelişmiş rüzgar koruması için smoke care tarzı sayaç kapağı.

Gösterge Kapağı, Aluminyum

Z900RS için alt cihaz kapağı, bu gösterge kapağı LCD göstergenin altına monte edilir.

Elcik Isıtma

Uzun yollarda ve soğuk havalarda sürücünün ellerinin sıcak kalmasını sağlar.

Koruma Takozları

Motosikleti hasara karşı koruma sağlamak için tasarlanmıştır.

Ön Aks Kaydırıcı

Motosikletin ön kısmını korumak için tasarlanmıştır.

Orta Sehpa

Motosikleti sabitlemek ve ayakta tutmak için tasarlanmış orjinal orta sehpa.

Radyatör Kapağı

Radyatörü çevre etkenlerden korumak için tasarlanmıştır.

Tank Amblem Seti

Standart KAWASAKI amblemi yerine klasik beyaz KAWASAKI amblemi kullanılır.

Tank Pedi

Depoyu çizilmelere karşı korumak için tasarlanmıştır.

Yan Tutma Seti

Z900RS için özel olarak tasarlanmış yan tutma yeri seti.

Yolcu Tutamaçı

Bu klasik tarzdaki yolcu tutunma barı ile yolcunuza ilave konfor sağlayın.

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto