Bu Z900 supernaked, radikal streetfighter tavrını premium özelliklerle eşleştirerek Sugomi'nin en gelişmiş yinelemesini müjdeliyor. Hiç şüpheniz olmasın, meydan okuyan ruh her zamankinden daha güçlü; Z900 rafine tasarımıyla güçlü bir aura yaratıyor ve 948 cc motorun her kükreyişinde duyulara saldırıyor.
Devir arttıkça artan heyecan sunan sugomi performansı, Z900'ü sürmenin içgüdüsel bir deneyim olmasını sağlar. Sıralı Dörtlü motorunun net tepkisi, hafif ve çevik kullanımıyla mükemmel bir şekilde dengelenmiştir.
Motorun etrafında merkezlenen Z900'ün keskin ve keskin yeni tasarımı, onu gören herkesin dikkatini çeken ve tutan eşsiz bir etki sunar. Zarif, dar gövde, metal stil vurgularıyla tamamlanarak yüksek kaliteli bir izlenim yaratır.
Z900'ün heyecan verici motorunu ve çevik yol tutuş performansını tamamlayan, son derece bilgilendirici büyük yeni ekran, sesli komut ve elektronik hız sabitleyici gibi konforu artıran özellikler günlük sürüş keyfini artırıyor.
Sürücülerin Z900'nin heyecan verici motor karakterinden daha fazla faydalanmalarını sağlayan hızlı vites değiştirici, debriyaja gerek kalmadan vites yükseltme ve düşürme olanağı sunarak kusursuz hızlanma ve kolay yavaşlama sağlıyor.
Yeni radyal montajlı 4 pistonlu kaliperlere sahip ön frenler, mükemmel kontrol ile doğrusal bir fren teması sunuyor.
5 inçlik tamamen dijital TFT renkli gösterge paneli, önceki modelin ekranından daha büyüktür ve kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırır. IPS (in-plane switching) LCD teknolojisine sahip cam kaplı ekran, mükemmel görünürlük sunar.
Kawasaki'de ilk kez, gösterge panelinde adım adım navigasyon görüntülenebilir ve sürücünün bir sonraki dönüşün nerede yapılması gerektiğini görmesini sağlarken, RIDEOLOGY THE APP MOTORCYCLE ile uyumluluk, sürücünün çeşitli işlevleri sesle kontrol etmesini sağlar.
Yeni lastik bileşimine sahip Dunlop Sportmax Q5A lastikler, keyifli spor sürüşü için virajlarda güçlü ve yere sağlam basan bir his sunar.
Daha keskin görünümlü yeni ön kısmın önemli bir parçası, Z'nin sugomi stilinin ayrılmaz bir parçası olacak şekilde tasarlanmış yeni, daha keskin, daha kompakt farlardır.
Fırçalanmış alüminyum yan korumalar, anahtar silindiri etrafındaki kaplamalı parçalar ve sele üzerinde bulunan Kawasaki logosunu taşıyan metal süs, Z900'e yüksek kaliteli, metalik bir görünüm kazandıran çekici vurgulardır.
Z900'ün çevik kullanımının anahtarı, kafes şasisi de dahil olmak üzere hafif bileşenlerden oluşan bir şasidir. Yeni model için revize edilen süspansiyon ayarları, sürücülerin spor sürüşünün keyfini daha fazla güvenle çıkarmalarını sağlar.
Sürücüler, düğmeye basarak belirlenen hızı kolayca koruyabiliyor ve bu sayede otoyolda seyir daha da konforlu hale geliyor
Gelişmiş LED arka stop lambası, Z900'ün keskin, keskin hatlı stilini vurgularken aynı zamanda yüksek kaliteli bir görünüme katkıda bulunan, keskin uçlu, 3 boyutlu bir görünüme sahip fütüristik bir tasarım elde etmek için ışık yönlendirme teknolojisine sahiptir.
Güçlü 948 cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Sıralı Dörtlü motor, hızlı devirli bir karaktere ve kırmızı çizgiye güçlü bir şekilde çeken güçlü bir orta aralık vuruşuna sahiptir.
KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.
Kawasaki'nin tescilli dinamik modelleme programıyla birleştirilen IMU (Atalet Ölçüm Birimi) girdisi, daha hassas şasi yönü farkındalığı sağlıyor
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
KQS (Kawasaki Quick Shifter) debriyajsız vites değiştirmeyi sağlar.
Ses ayarı, sürücünün hissettiği hisleri özenle hazırlanmış bir işitsel bileşenle tamamlayarak Kawasaki motosikletinin sunduğu heyecanı artırır.
Elektronik Seyir Kontrolü, tek bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasını sağlar. Etkinleştirildikten sonra, sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Birden fazla Güç Moduyla donatılmış modeller, sürücülere sürüş koşullarına veya tercihlerine uyacak şekilde kolayca seçilebilen motor gücü dağıtım seçeneği sunar.
ERGO-FIT, geniş yelpazedeki sürücülerin makineleriyle bütünleşerek kendilerini rahat hissedebilmelerini sağlayan bir arayüz sistemidir.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dörtlü |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.8:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 73,4x56,0 mm |
Hacim | 948 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 91,0 kW {124 PS} / 9.500 dev/dak |
Maksimum tork | 97,4 N•m {9,9 kgf•m} / 7.700 dev/dak |
C02 Emisyonu | 117 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 4,8 l/100km |
CO2 emisyonu 85 kW kit | 117,0 gr/km |
Yakıt tüketimi 85 kW kit | 4,8 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.627 (83/51) |
1 Dişli Oranı | 2.600 (39/15) |
2 Dişli Oranı | 1.950 (39/20) |
3 Dişli Oranı | 1.600 (24/15) |
4 Dişli Oranı | 1.389 (25/18) |
5 Dişli Oranı | 1.217 (28/23) |
6 Dişli Oranı | 1.069 (31/29) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.933 (44/15) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek çekme dayanımlı çelik |
---|---|
İz | 110mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 140mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.065 x 830 x 1.075 mm |
Direksiyon açısı LR | 33° / 33° |
Tekerlek tabanı | 1.455mm |
Yerden yükseklik | 145mm |
Yakıt Kapasitesi | 17,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 830 mm |
Boş kütle | 213 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Radyal montajlı, karşıt 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Geri tepme sönümlemeli ve yay ön yük ayarlanabilirliğine sahip ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41 mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Geri Bağlantı, gazlı şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yükleme ayarlanabilirliği |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto