451cm3 içten yanmalı motoru ve kompakt çekiş motorunu birleştiren benzersiz bir güç ünitesiyle dünyanın ilk güçlü hibrit motosikleti, sürücülere bir dizi yeni sürüş deneyimi sunuyor: 1.000cc sınıfı bir supersport modelin anında hızlanmasını sağlayan orta boy bir paket ilk çalıştırmadan itibaren (e-boost ile), 250cc sınıfıyla aynı düzeyde yakıt ekonomisi ve düğmeyle kaydırmalı spor sürüş. Kawasaki'nin oyunun kurallarını değiştiren Ninja 7 Hybrid'in izinden giden Z7 Hybrid, her biri farklı bir sürüş karakteri ve sürücülerin keşfetmesi için çok sayıda yenilikçi özellik sunan üç farklı sürüş moduna sahip, sürüş deneyiminde gerçek anlamda yeni bir çağın parçası.
Bu kullanışlı mod, park yerinde manevra yapmaya yardımcı olur. Devreye sokulduğunda gaz kelebeğinin açılması bisikleti yürüme hızında ileri doğru hareket ettirir. Gaz kelebeğinin “sıfır” noktasını geçecek şekilde kapatılması bisikleti geriye doğru hareket ettirir.
Sürüş moduna bağlı olarak sürücüler tam otomatik (EV Modu), manuel düğme değiştirme (SPORTHYBRID) veya sürücünün tercihine (ECO-HYBRID) sahip olabilir.
Kawasaki'nin güçlü hibrit teknolojisi, motosikletin yalnızca EV, yalnızca İYM veya ikisinin birleşimi olarak çalıştırılabileceği anlamına geliyor.
Yeni 451 cc motor, tam otomatik veya manuel olarak seçilebilen vitesler sunacak şekilde uyarlanırken, EV motoru, İYM motorunun ikiz silindirlerinin arkasında yer alarak ağırlık dağıtımına yardımcı olan kompakt bir genel paket oluşturuyor.
awasaki'nin güçlü hibrit teknolojisi, motosikletin yalnızca EV, yalnızca İYM veya ikisinin birleşimi olarak çalıştırılabileceği anlamına geliyor.
Aralarından seçim yapabileceğiniz üç sürüş moduna sahip olmak (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID ve EV), çok çeşitli sürüş koşullarına uyum sağlayacak çok yönlülük sunar. Her modun sürüş karakteri farklıdır ve sürücülere keşfedilecek çok sayıda teşvik edici öğe sunar.
ECO-HYBRID modunda araç tamamen durduğunda yakıt tasarrufu sağlamak için motor kapatılır.
451 cm3 Paralel Twin içten yanmalı motorun silindir kümesinin arkasına monte edilen kompakt çekiş motoruyla, güçlü hibrit güç ünitesi bir motosiklette türünün ilk örneğidir.
Pilin düzenli olarak şarj edilmesine gerek olmadığından bu, sürücünün önündeki sürüşe odaklanmasını sağlar.
Geniş bir sürücü yelpazesine hitap eden rahat, sportif sürüş konumundan kumanda panelinin özenli düzenine kadar Ninja 7 Hybrid'in sürücü arayüzünün tüm yönleri sezgisel ve güven verici olacak şekilde tasarlandı.
Seçilen moda bağlı olarak, makine yalnızca EV gücü kullanarak kalkış yapacak ve hız arttıkça ICE moduna geçecektir
Sürüş moduna bağlı olarak sürücüler tam otomatik (EV Modu), manuel düğme değiştirme (SPORTHYBRID) veya sürücünün tercihine (ECO-HYBRID) sahip olabilir.
Kawasaki'nin benzersiz, elektronik olarak kontrol edilen 6 vitesli şanzımanı, sorunsuz bir şekilde vites değiştirmek ve debriyajı çalıştırmak için özel bir mantık kullanır.
Sıfır emisyon bölgeleri için yalnızca EV işletimi mümkündür. Lityum-İyon pilin şarjı tükenmek üzere olduğundan, içten yanmalı motor devreye girerek pil takımını şarj etmek için elektrik akımı üretebilir.
Kawasaki spor motosikletlerinin bilindiği hafif, çevik yol tutuşunu elde etmek amacıyla hibrit güç ünitesinin tüm bileşenlerini hafif bir kafes çerçevesinde dikkatlice düzenlemek için Ortodoks spor motosiklet şasi tasarımı düşüncesi kullanıldı.
Aralarından seçim yapabileceğiniz üç sürüş moduna sahip olmak (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID, EV), çok çeşitli sürüş koşullarına uyum sağlayacak çok yönlülük sunar. Her modun sürüş karakteri farklıdır ve sürücülere keşfedilecek çok sayıda teşvik edici öğe sunar.
Yarı mat kaplamalı Gümüş ve Limon Yeşili Ninja 7 Hybrid'in rengi ve grafikleri, Kawasaki'nin HEV modelleri için taze, fütüristik bir imaja katkıda bulunuyor.
Baştan sona tamamen LED aydınlatma, modern bir görünüme ve şık, fütüristik stile katkıda bulunuyor.
Çekiş motorunun katkısı sayesinde Ninja 7 Hybrid'in yakıt ekonomisi, Kawasaki'nin kendi Ninja 250'sinden bile üstün.
MT işlemi sırasında araç durduğunda, tekrar kalkışı kolaylaştırmak için şanzıman otomatik olarak 1. vitese geri döner. Sistem ayrıca kapatılabilir.
4,3 inç tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırırken, bisiklete kablosuz olarak bağlanabilmek gelişmiş bir motosiklet deneyimi sunuyor.
Kawasaki Hybrid için Rideology App'in yeni bir sürümü tanıtılacak. Mevcut bilgiler, Rideology'de halihazırda diğer makineler için kullanılan genel bilgilerin yanı sıra HEV'nin çalışmasına özgü güncellemeler ve içgörülere odaklanacaktır.
Kawasaki hibrit elektrikli araçlar, içten yanmalı motoru (ICE) kompakt bir çekiş motoruyla birleştiren güç üniteleriyle, kompakt bir pakette artırılmış performans, iyileştirilmiş yakıt ekonomisi veya sıfır emisyonlu sürüş veya birden fazla seçenekle yukarıdakilerin tümünü sunma olanağı sunuyor.
Kawasaki'nin EV ve HEV modellerine özel e-boost, sürücülerin daha güçlü hızlanma ve daha yüksek azami hız için kısa süreliğine ekstra güçten yararlanmasına olanak tanıyor.
Kawasaki'nin benzersiz, elektronik olarak kontrol edilen şanzımanı, sorunsuz bir şekilde vites değiştirmek ve debriyajı çalıştırmak için özel bir mantık kullanır. Vites büyütme ve vites küçültme sırasında ECU, yumuşak, doğal bir vites değiştirme hissi için motor ve motor hızını yönetir.
Button-Shift, Kawasaki'nin yeni HEV modellerinin sunduğu yeni sürüş deneyimlerinden biridir. Sürücü, vites değiştirmek için vites değiştirme pedalını kullanmak yerine sol koldaki vites değiştirme düğmelerini kullanarak vites değiştirme işlemini başlatır.
Ninja 7 Hybrid ve Z7 Hybrid gibi modellerde Rölantide Durma Fonksiyonu şehir trafiğinde sürüş sırasında ilave rahatlık sunuyor. Araç tamamen durduğunda yakıt tasarrufu sağlamak için motor kapatılır.
Bu kullanışlı mod, park yerinde manevra yapmaya yardımcı olur. Devreye sokulduğunda gaz kelebeğinin açılması bisikleti yürüme hızında ileri doğru hareket ettirir. Gaz kelebeğinin “sıfır” noktasını geçecek şekilde kapatılması bisikleti geriye doğru hareket ettirir.
Yalnızca elektrik motoru kullanılarak çalıştırıldığında herhangi bir emisyon oluşmaz.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir. ABS bu tür olayların önlenmesi için geliştirildi.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.7:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 70,0x58,6 mm |
Hacim | 451 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 2 |
Çalıştırma Sistemi | Entegre marş jeneratörü |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Pil Türü | Lityum iyon pil paketi |
Nominal voltaj | 50,4V |
Toplam nominal kapasite | 27,2 Ah |
Toplam pil ağırlığı | 13 kilo |
Maksimum güç | 51,1 kW {69 PS} / 10.500 dev/dak |
Maksimum tork | 60,4 N•m {6,2 kgf•m} / 2.800 dev/dak |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Birincil Azaltma Oranı | 2.219 (71/32) |
1 Dişli Oranı | 2.235 (38/17) |
2 Dişli Oranı | 1.800 (36/20) |
3 Dişli Oranı | 1.500 (33/22) |
4 Dişli Oranı | 1.240 (31/25) |
5 Dişli Oranı | 1.074 (29/27) |
6 Dişli Oranı | 0,964 (27/28) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.071 (43/14) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 104mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 114mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
U x G x Y | 2.145x805x1.080 mm |
Direksiyon açısı LR | 30° / 30° |
Tekerlek tabanı | 1.535 mm |
Yerden yükseklik | 130mm |
Yakıt Kapasitesi | 14,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 795mm |
Boş kütle | 225 kg |
Ön fren tipi | Çift diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Uni-Trak, gaz yüklü şok ve yay ön yükü ayarlanabilirliği |
Motosikletinizin devrilme hasarına karşı korunmasına yardımcı olur.
Ninja 7 Hybrid gidona özel olarak takılması için braket ve kapaklı 5Volt Usb-C Soketi.
Çizilmelere karşı koruma sağlamak için plastik tank pedi.
Çizilmelere karşı korumasını ve motosikleti kavrama kolaylığı sağlar.
Motosikletinizin ön aksamının hasar görmesini önlemek amacıyla yapılmıştır.
Güçlü yırtılma önleyici kumaştan yapılmıştır. 120 dereceye kadar ısı direnci sağlar.
Nefes alabilen, dokuma olmayan yırtılmaz malzemeden yapılmıştır.
Dijital gösterge için çizilmeye dayanıklı film.
Padok standı için bakım veya depolama sırasında stabiliteyi sağlar
Bakım ve depolama esnasında motosikletin altında kullanilabilir.
Bakım ve depolama esnasında motosikletinizin sabit kalmasını sağlar.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto