Z-Moto

2024 | 808.000 ₺


Main Image

451cm3 içten yanmalı motoru ve kompakt çekiş motorunu birleştiren benzersiz bir güç ünitesiyle dünyanın ilk güçlü hibrit motosikleti, sürücülere bir dizi yeni sürüş deneyimi sunuyor: 1.000cc sınıfı bir supersport modelin anında hızlanmasını sağlayan orta boy bir paket ilk çalıştırmadan itibaren (e-boost ile), 250cc sınıfıyla aynı düzeyde yakıt ekonomisi ve düğmeyle kaydırmalı spor sürüş. Kawasaki'nin oyunun kurallarını değiştiren Ninja 7 Hybrid'in izinden giden Z7 Hybrid, her biri farklı bir sürüş karakteri ve sürücülerin keşfetmesi için çok sayıda yenilikçi özellik sunan üç farklı sürüş moduna sahip, sürüş deneyiminde gerçek anlamda yeni bir çağın parçası.



Z7 Hybrid

Özellikler

Yürüyüş Modu

Bu kullanışlı mod, park yerinde manevra yapmaya yardımcı olur. Devreye sokulduğunda gaz kelebeğinin açılması bisikleti yürüme hızında ileri doğru hareket ettirir. Gaz kelebeğinin “sıfır” noktasını geçecek şekilde kapatılması bisikleti geriye doğru hareket ettirir.

Tam Otomatik veya Manuel Düğme Değiştirme

Sürüş moduna bağlı olarak sürücüler tam otomatik (EV Modu), manuel düğme değiştirme (SPORTHYBRID) veya sürücünün tercihine (ECO-HYBRID) sahip olabilir.

Dünyanın İlk Seri Üretilen Güçlü Hibrit Motosikleti

Kawasaki'nin güçlü hibrit teknolojisi, motosikletin yalnızca EV, yalnızca İYM veya ikisinin birleşimi olarak çalıştırılabileceği anlamına geliyor.

Entegre BUZ ve EV Güç Aktarma Organları

Yeni 451 cc motor, tam otomatik veya manuel olarak seçilebilen vitesler sunacak şekilde uyarlanırken, EV motoru, İYM motorunun ikiz silindirlerinin arkasında yer alarak ağırlık dağıtımına yardımcı olan kompakt bir genel paket oluşturuyor.

Sıfır Emisyon, Sessiz Çalışma

awasaki'nin güçlü hibrit teknolojisi, motosikletin yalnızca EV, yalnızca İYM veya ikisinin birleşimi olarak çalıştırılabileceği anlamına geliyor.

Sportif ve Temiz Tasarım

Aralarından seçim yapabileceğiniz üç sürüş moduna sahip olmak (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID ve EV), çok çeşitli sürüş koşullarına uyum sağlayacak çok yönlülük sunar. Her modun sürüş karakteri farklıdır ve sürücülere keşfedilecek çok sayıda teşvik edici öğe sunar.

Rölantide Durdurma Fonksiyonu

ECO-HYBRID modunda araç tamamen durduğunda yakıt tasarrufu sağlamak için motor kapatılır.

Benzersiz “Güçlü Hibrit†”

451 cm3 Paralel Twin içten yanmalı motorun silindir kümesinin arkasına monte edilen kompakt çekiş motoruyla, güçlü hibrit güç ünitesi bir motosiklette türünün ilk örneğidir.

Sürüş Özgürlüğü: Düzenli Pil Şarjına Gerek Yok

Pilin düzenli olarak şarj edilmesine gerek olmadığından bu, sürücünün önündeki sürüşe odaklanmasını sağlar.

Sürücü Dostu Arayüz

Geniş bir sürücü yelpazesine hitap eden rahat, sportif sürüş konumundan kumanda panelinin özenli düzenine kadar Ninja 7 Hybrid'in sürücü arayüzünün tüm yönleri sezgisel ve güven verici olacak şekilde tasarlandı.

Kombine EV ve BUZ Operasyonu

Seçilen moda bağlı olarak, makine yalnızca EV gücü kullanarak kalkış yapacak ve hız arttıkça ICE moduna geçecektir

e-boost: Artan Performans ve ileri Seviye Hızlanma

Sürüş moduna bağlı olarak sürücüler tam otomatik (EV Modu), manuel düğme değiştirme (SPORTHYBRID) veya sürücünün tercihine (ECO-HYBRID) sahip olabilir.

6 İleri Otomatik Manuel Şanzıman

Kawasaki'nin benzersiz, elektronik olarak kontrol edilen 6 vitesli şanzımanı, sorunsuz bir şekilde vites değiştirmek ve debriyajı çalıştırmak için özel bir mantık kullanır.

Tamamen Elektrikli Sürüş Operasyonu

Sıfır emisyon bölgeleri için yalnızca EV işletimi mümkündür. Lityum-İyon pilin şarjı tükenmek üzere olduğundan, içten yanmalı motor devreye girerek pil takımını şarj etmek için elektrik akımı üretebilir.

Dikkatle Düşünülmüş Şasi Tasarımı

Kawasaki spor motosikletlerinin bilindiği hafif, çevik yol tutuşunu elde etmek amacıyla hibrit güç ünitesinin tüm bileşenlerini hafif bir kafes çerçevesinde dikkatlice düzenlemek için Ortodoks spor motosiklet şasi tasarımı düşüncesi kullanıldı.

3 Sürüş Modu: 3 Sürüş Deneyimi

Aralarından seçim yapabileceğiniz üç sürüş moduna sahip olmak (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID, EV), çok çeşitli sürüş koşullarına uyum sağlayacak çok yönlülük sunar. Her modun sürüş karakteri farklıdır ve sürücülere keşfedilecek çok sayıda teşvik edici öğe sunar.

Fütüristik Renk Seçimi

Yarı mat kaplamalı Gümüş ve Limon Yeşili Ninja 7 Hybrid'in rengi ve grafikleri, Kawasaki'nin HEV modelleri için taze, fütüristik bir imaja katkıda bulunuyor.

Tamamen LED Aydınlatma

Baştan sona tamamen LED aydınlatma, modern bir görünüme ve şık, fütüristik stile katkıda bulunuyor.

250cc Sınıfı Yakıt Ekonomisi

Çekiş motorunun katkısı sayesinde Ninja 7 Hybrid'in yakıt ekonomisi, Kawasaki'nin kendi Ninja 250'sinden bile üstün.

ALPF (Otomatik Başlatma Konumu Bulucu)

MT işlemi sırasında araç durduğunda, tekrar kalkışı kolaylaştırmak için şanzıman otomatik olarak 1. vitese geri döner. Sistem ayrıca kapatılabilir.

TFT Tam Renkli Gösterge

4,3 inç tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırırken, bisiklete kablosuz olarak bağlanabilmek gelişmiş bir motosiklet deneyimi sunuyor.

HEV Uygulaması

Kawasaki Hybrid için Rideology App'in yeni bir sürümü tanıtılacak. Mevcut bilgiler, Rideology'de halihazırda diğer makineler için kullanılan genel bilgilerin yanı sıra HEV'nin çalışmasına özgü güncellemeler ve içgörülere odaklanacaktır.

HEV (Hibrit Elektrikli Araç)

Kawasaki hibrit elektrikli araçlar, içten yanmalı motoru (ICE) kompakt bir çekiş motoruyla birleştiren güç üniteleriyle, kompakt bir pakette artırılmış performans, iyileştirilmiş yakıt ekonomisi veya sıfır emisyonlu sürüş veya birden fazla seçenekle yukarıdakilerin tümünü sunma olanağı sunuyor.

e-boost Fonksiyonu

Kawasaki'nin EV ve HEV modellerine özel e-boost, sürücülerin daha güçlü hızlanma ve daha yüksek azami hız için kısa süreliğine ekstra güçten yararlanmasına olanak tanıyor.

Otomatik Manuel Şanzıman

Kawasaki'nin benzersiz, elektronik olarak kontrol edilen şanzımanı, sorunsuz bir şekilde vites değiştirmek ve debriyajı çalıştırmak için özel bir mantık kullanır. Vites büyütme ve vites küçültme sırasında ECU, yumuşak, doğal bir vites değiştirme hissi için motor ve motor hızını yönetir.

Düğme-Vites

Button-Shift, Kawasaki'nin yeni HEV modellerinin sunduğu yeni sürüş deneyimlerinden biridir. Sürücü, vites değiştirmek için vites değiştirme pedalını kullanmak yerine sol koldaki vites değiştirme düğmelerini kullanarak vites değiştirme işlemini başlatır.

Rölantide Durdurma Fonksiyonu

Ninja 7 Hybrid ve Z7 Hybrid gibi modellerde Rölantide Durma Fonksiyonu şehir trafiğinde sürüş sırasında ilave rahatlık sunuyor. Araç tamamen durduğunda yakıt tasarrufu sağlamak için motor kapatılır.

Yürüyüş Modu

Bu kullanışlı mod, park yerinde manevra yapmaya yardımcı olur. Devreye sokulduğunda gaz kelebeğinin açılması bisikleti yürüme hızında ileri doğru hareket ettirir. Gaz kelebeğinin “sıfır” noktasını geçecek şekilde kapatılması bisikleti geriye doğru hareket ettirir.

Sıfır Emisyon

Yalnızca elektrik motoru kullanılarak çalıştırıldığında herhangi bir emisyon oluşmaz.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

ABS

Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir. ABS bu tür olayların önlenmesi için geliştirildi.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz
Sıkıştırma Oranı 11.7:1
Valf DOHC, 8 valf
Çap x stroke 70,0x58,6 mm
Hacim 451 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 2
Çalıştırma Sistemi Entegre marş jeneratörü
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Pil Türü Lityum iyon pil paketi
Nominal voltaj 50,4V
Toplam nominal kapasite 27,2 Ah
Toplam pil ağırlığı 13 kilo
Maksimum güç 51,1 kW {69 PS} / 10.500 dev/dak
Maksimum tork 60,4 N•m {6,2 kgf•m} / 2.800 dev/dak
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Birincil Azaltma Oranı 2.219 (71/32)
1 Dişli Oranı 2.235 (38/17)
2 Dişli Oranı 1.800 (36/20)
3 Dişli Oranı 1.500 (33/22)
4 Dişli Oranı 1.240 (31/25)
5 Dişli Oranı 1.074 (29/27)
6 Dişli Oranı 0,964 (27/28)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 3.071 (43/14)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 104mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 114mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 160/60 ZR17 M/C (69W)
U x G x Y 2.145x805x1.080 mm
Direksiyon açısı LR 30° / 30°
Tekerlek tabanı 1.535 mm
Yerden yükseklik 130mm
Yakıt Kapasitesi 14,0 litre
Koltuk yüksekliği 795mm
Boş kütle 225 kg
Ön fren tipi Çift diskler
Ön fren çapı Ø300mm
Ön fren kaliperi tipi Çift pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø250mm
Arka fren kaliperi tipi Çift pistonlu
Ön süspansiyon tipi Teleskopik çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Uni-Trak, gaz yüklü şok ve yay ön yükü ayarlanabilirliği
Z7 Hybrid

Aksesuarlar

Koruma takozları

Motosikletinizin devrilme hasarına karşı korunmasına yardımcı olur.

USB-C SOketi

Ninja 7 Hybrid gidona özel olarak takılması için braket ve kapaklı 5Volt Usb-C Soketi.

Tank Pedi

Çizilmelere karşı koruma sağlamak için plastik tank pedi.

Tank Padi Diz

Çizilmelere karşı korumasını ve motosikleti kavrama kolaylığı sağlar.

Ön Aks Kaydırıcıları

Motosikletinizin ön aksamının hasar görmesini önlemek amacıyla yapılmıştır.

Dış Mekan Örtüsü - Büyük

Güçlü yırtılma önleyici kumaştan yapılmıştır. 120 dereceye kadar ısı direnci sağlar.

İç Mekan Örtüsü - Büyük

Nefes alabilen, dokuma olmayan yırtılmaz malzemeden yapılmıştır.

Ekran Koruyucu

Dijital gösterge için çizilmeye dayanıklı film.

Koruyucu Bobin Seti

Padok standı için bakım veya depolama sırasında stabiliteyi sağlar

Kawasaki Halı 100 cm x 200cm

Bakım ve depolama esnasında motosikletin altında kullanilabilir.

Arka Padok Standı

Bakım ve depolama esnasında motosikletinizin sabit kalmasını sağlar.

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto