Kawasaki Z650RS, Retro stili modern Spor teknolojisiyle birleştiriyor. Klasik yuvarlak LED far, iğneli göstergeler, 70'lerden ilham alan kaporta ve renkler ile çift silindirli motor gibi ayırt edici stil notları, çarpıcı bir neo-retro segment referans noktası oluşturuyor. Kawasaki Z650RS, sevgiyle damıtılmış RETROVOLUTION ruhuyla tüm sürücüleri etkilemeye mahkumdur.
Hızlı ve çevik Supernaked modeliyle aynı heyecan verici 649 cm3 Paralel Twin motora ve ince, hafif kafes şasiye sahip olan yeni Z650RS, günlük sürüşü eğlenceli ve keyifli bir deneyim haline getirmek için tüm doğru bileşenlere sahiptir.
Kawasaki'nin retro spor Z900RS'si gibi, Z650RS de zamansız güzel bir görünüme sahiptir. Orta siklet bir model olarak hafif ve rahat görünümü, sürücü dostu karakterini yansıtıyor.
Retro tarzı yakıt deposu tasarımı, kompakt boyutunu vurgulamak için deponun üst ve yan kısımlarını ayıran kenarlar kullanır. 12 litrelik hacmiyle dizlerin arası dardır ve ince ergonomik bir pakete katkıda bulunur.
Z650'nin yukarıya doğru kıvrılmış kuyruğuyla karşılaştırıldığında, Z650RS'nin kuyruğu yatay bir çizgi izleyerek motosikletin düz duruşuna katkıda bulunur.
Büyük ölçüde yalnızca 13,5 kg ağırlığındaki kafes çerçevesi sayesinde düşük ağırlık ve hafif, doğal tepki için ayarlanmış süspansiyon ayarlarının birleşimi, Z650RS'ye bir retro spor modelden bekleyebileceğiniz dengeli yol tutuşunu sağlar.
Z650RS'nin ince tasarımı, düşük ağırlığı ve alçak sele yüksekliği, ister bisikletin yanında yürürken ister park yerinde kürek çekerken manevra kabiliyetine katkıda bulunur.
İnce şasi ve yere ulaşmayı kolaylaştıran 820 mm'lik alçak sele yüksekliği, geniş bir sürücü yelpazesinin Z650RS'den güvenle keyif almasını sağlar.
Günlük sürüş için optimize edilen heyecan verici Paralel İkiz motor, hızlı tepki, güçlü düşük-orta aralık performansı ve uygun yakıt ekonomisi sunar.
Geniş, düz gidon ve rahat bir sürüş pozisyonu, sürücüyü hem güven veren hem de geniş bir sürücü yelpazesi için kontrolü kolaylaştıran doğal, rahat bir pozisyona getirir.
Analog tarzdaki hız göstergesi ve takometre kadranları, retro tarzı görünümü modern işlevsellikle dengeleyen çok işlevli bir LCD ekranla tamamlanıyor.
Retro ve modern tasarımların bir karışımı olan LED far, retro tarzı bir ampul far gibi tüm lambanın yanık görünmesini sağlamak için her ikisinde de konum lambaları bulunan iki bölmeye sahiptir.
Z900RS'deki gibi orijinal döküm jantlar, klasik tel telli jantlara benzeyecek şekilde tasarlanmış düz jant tellerine sahiptir.
Z650RS'nin renk çeşitlerinin her biri, geniş bir zevk yelpazesine hitap eden farklı bir stile sahiptir.
Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
ABS, frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.8:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 83,0x60,0 mm |
Hacim | 649 cm³ |
Yakıt Sistemi | Çift kısmalı yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 2 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yarı kuru karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 50,2 kW {68 PS} / 8.000 dev/dak |
Maksimum tork | 64,0 N•m {6,5 kgf•m} / 6.700 dev/dak |
C02 Emisyonu | 107 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 4,4 l/100 km |
CO2 emisyonu 35 kW kit | 107 gr/km |
Yakıt tüketimi 35 kW kit | 4,5 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.095 (88/42) |
1 Dişli Oranı | 2.438 (39/16) |
2 Dişli Oranı | 1.714 (36/21) |
3 Dişli Oranı | 1.333 (32/24) |
4 Dişli Oranı | 1.111 (30/27) |
5 Dişli Oranı | 0,966 (28/29) |
6 Dişli Oranı | 0,852 (23/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.067 (46/15) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 100 mm |
Tekerlek hareketi ön | 125mm |
Tekerlek hareketi arka | 130mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
U x G x Y | 2.065x800x1.115 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.405mm |
Yerden yükseklik | 125mm |
Yakıt Kapasitesi | 12,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 820mm |
Boş kütle | 187 kilo |
Ön fren tipi | Çift diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yay ön yüklemesi ayarlanabilen Yatay Arka bağlantı |
Motosikleti hasara karşı koruma sağlamak için tasarlanmıştır.
Motosikletin ön kısmını korumak için tasarlanmıştır.
Radyatörü çevre etkenlerden korumak için tasarlanmıştır.
Standart KAWASAKI amblemi yerine klasik beyaz KAWASAKI amblemi kullanılır.
Depoyu çizilmelere karşı korumak için tasarlanmıştır.
Z900RS için özel olarak tasarlanmış yan tutma yeri seti.
Bu klasik tarzdaki yolcu tutunma barı ile yolcunuza ilave konfor sağlayın.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto