Çarpıcı Sugomi stili, kolay kontrol ve erişilebilir güç, Kawasaki Z ruhunu çağrıştırıyor. LED ışıklar ve TFT ekran en yeni teknolojiyi sunar. Z650 duyularınıza enerji verecek ve her sürüşünüze ilham verecek.
Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de belirli koşullar altında gönül rahatlığı sağlar.
650cc sınıfında Kawasaki'de bir ilk olan yeni tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor.
Euro5+ emisyon yönetmeliklerine uygunluk sağlamak ve önceki modelin gücünü korurken orta aralıkta torkta artış sunmak için emme ve egzoz sistemi bileşenlerinde bir dizi değişiklik yapıldı.
Far kaputu, hafif bir görüntü oluşturmak için renkli parçaları daha yükseğe konumlandıran iki parçalı bir tasarımla (üç parçalı Z900 kaportadan farklı olarak) daha keskin ve daha kompakt hale geldi.
Yeni Dunlop Sportmax Roadsport 2 lastikleri daha hafif yol tutuşuna katkıda bulunuyor.
Gösterge paneline yerleştirilmiş bir Bluetooth çipi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor.
Daha kalın üretanlı (merkezde yaklaşık 5 mm daha kalın, yanlarda 10 mm daha kalın) ve daha geniş kenarlara sahip arka koltuk, daha fazla yolcu konforu sunar.
Keskin, kompakt bir kaporta ve güçlü radyatör muhafazalarıyla yeni Z650, güçlü bir Sugomi varlığına sahiptir.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de belirli koşullar altında gönül rahatlığı sağlar. İki mod, sürücülerin ayarları sürüş durumuna ve sürücü tercihine göre ayarlamasına olanak tanır.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Birden fazla Güç Moduyla donatılmış modeller, sürücülere sürüş koşullarına veya tercihlerine uyacak şekilde kolayca seçilebilen motor gücü dağıtım seçeneği sunar.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.8:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 83,0x60,0 mm |
Hacim | 649 cm³ |
Yakıt Sistemi | Çift kısmalı yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 2 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 50,2 kW {68 PS} / 8.000 dev/dak |
Maksimum tork | 64,0 N•m {6,5 kgf•m} / 6.700 dev/dak |
C02 Emisyonu | 107 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 4,3 l/100 km |
CO2 emisyonu 35 kW kit | 107 gr/km |
Yakıt tüketimi 35 kW kit | 4,5 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.095 (88/42) |
1 Dişli Oranı | 2.438 (39/16) |
2 Dişli Oranı | 1.714 (36/21) |
3 Dişli Oranı | 1.333 (32/24) |
4 Dişli Oranı | 1.111 (30/27) |
5 Dişli Oranı | 0,966 (28/29) |
6 Dişli Oranı | 0,852 (23/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.067 (46/15) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 100 mm |
Tekerlek hareketi ön | 125mm |
Tekerlek hareketi arka | 130mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
U x G x Y | 2.055x765x1.065 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.410 mm |
Yerden yükseklik | 130mm |
Yakıt Kapasitesi | 15,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 790mm |
Boş kütle | 188 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzen petal diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek petal disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yay ön yüklemesi ayarlanabilen Yatay Arka bağlantı |
Motosikletin sportif görünümü arttıran şık koltuk kılıfı.Lastik ped içerir.
Arrow Tam Sistem Egzoz (Ninja 650 ve Z650) Katalizörlü ve paslanmaz çelik susturuculu.
Gelişmiş koruma ve sportif görünüm için büyük Füme Ön Cam
Motosikletin hasar görmesini engellemek için kaydırıcılar
Radyatörün yoldan gelecek etkilere karşı korunmasını sağlar.
Süper streç ninja 650 örtüsü
Z 650 için depo çantası
Çizilmelere karşı koruma sağlayan tank ped.
Z 650 için 30 litre arka çanta
Yan çanta koymak için orjinal yan çanta demirleri
Tamamen orjinal Ninja 650 yan çantaları
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto