Tamamen yeni Z500 ABS Super Naked'ı sürerken tüm gözler üzerinizde olacak. Kendine özgü gövdesi ve güçlü 451 cc'lik motoruyla bu agresif tarza sahip sokak dövüşçüsü, görülmekten korkmayanlar içindir.
Yeni 451 cm3'lük motor, bileğin bir hareketiyle yumuşak ve güçlü bir hızlanma sağlıyor.
Kompakt kasa mümkün olduğunca kullanıcı dostu olacak şekilde tasarlandığından kullanımın kolay olması çok önemlidir.
Z500'e hangi açıdan bakılırsa bakılsın, kendine özgü ön yüzü ve şık, akıcı çizgileri, bunun yarıştan ilham alan büyük motosiklet görünümüyle Ninja ailesinin bir üyesi olduğunu açıkça ortaya koyuyor.
Z500 SE, yüksek düzeyde görünürlük sağlayan TFT (ince film transistör) teknolojisine sahip yüksek kaliteli, tam renkli bir ekrana sahiptir.
Sele yüksekliği 785 mm iken hem selenin hem de motorun arka kısmının ince tasarımı, sürücülere ayaklarının yere ulaşması için engelsiz bir hat sağlıyor.
Rahat sürücü üçgeni, çok çeşitli sürücü boyutlarına ve sürüş durumlarına uyum sağlayarak sürücü dostu karakterine katkıda bulunur.
Z500, tasarım açısından Ninja H2'ninkine benzer bir kafes çerçevesine sahiptir. Hafiflikle birlikte optimum sertliği sağlamak için Kawasaki'nin gelişmiş dinamik sertlik analizi kullanıldı.
Şasi, hafif, doğal yol tutuşu sağlayan optimize edilmiş iz ayarıyla tamamlanan, süper spor tarzı kısa dingil mesafesi/uzun salınım kolu tasarımına sahiptir.
Kawasaki'nin Destekli ve Kaydırmalı Debriyajı, günlük durumlarda daha sürücü dostu ve yönetilebilir bir sürüş için hafif bir kavrama çekişi sağlar ve daha iyi spor sürüşü ve daha fazla güven için arkadan atlama ve zıplamayı azaltır.
451 cm3 motordan elde edilen güç, şehir içinde hızlanmak için düşük uç güçten en üst uç noktaya kadar, ne tür bir sürüş yaparlarsa yapsınlar sürücülerin kullanımını kolaylaştırmak için tüm devir aralığı boyunca bulunur.
Hem standart modellerdeki tam LCD gösterge paneli hem de SE modellerindeki TFT ekran, akıllı telefon bağlantısı sunarak sürücülerin makinelerine bağlanarak ekran bildirimlerinin, sürüş kayıtlarının ve topluluk özelliklerinin keyfini çıkarmasını sağlıyor.
Z500'ün "yüzü", ona yoğun bir görünüm kazandırmak için keskin bir ön kaportayla çevrelenen yeni tasarlanmış üçlü far ünitesini temel alıyor.
Yeni Z500 keskin, agresif bir tarza sahip ve agresif, çevik, sokak odaklı bir görünüm yaratmak için Z serisindeki diğer motosikletlerin geniş hacimli tasarımını koruyor.
Ø 310 mm (Z1000'de kullanılan disk boyutunun aynısı) ölçüsüne sahip Z500'ün yarı yüzer ön diski, kesin durdurma gücü sunar. ABS modelleri sürüş sırasında ilave güvence sunar.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.3:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 70,0x58,6 mm |
Hacim | 451 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 32 mm x 2 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 33,4 kW {45,4 PS} / 9.000 dev/dak |
Maksimum tork | 42,6 N•m {4,3 kgf•m} / 6.000 dev/dak |
C02 Emisyonu | 89 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 3,8 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.029 (69/34) |
1 Dişli Oranı | 2.929 (41/14) |
2 Dişli Oranı | 2.056 (37/18) |
3 Dişli Oranı | 1.619 (34/21) |
4 Dişli Oranı | 1.333 (32/24) |
5 Dişli Oranı | 1.154 (30/26) |
6 Dişli Oranı | 1.037 (28/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.071 (43/14) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 92mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 130mm |
Lastik, ön | 110/70R17 M/K 54H |
Lastik, arka | 150/60R17 M/K 66H |
U x G x Y | 1.995x800x1.050 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.375 mm |
Yerden yükseklik | 145mm |
Yakıt Kapasitesi | 14,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 785mm |
Boş kütle | 168 kilo |
Ön fren tipi | Tek yarı yüzer disk |
Ön fren çapı | Ø310mm |
Ön fren kaliperi tipi | Dengeli çalıştırma çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Alt bağlantılı Uni-Trak, gaz yüklü şok ve yay ön yükü ayarlanabilirliği |
Motosikletin devrilme ve hasarına karşı korunmasına yardımcı olur.
Motosikletin sportif görünümünü arttıran şık koltuk kılıfı. Lastik ped içerir.
Çizilmelere karşı koruma sağlamak için plastik tank pedi.
Bu dizlik seti ile boyanızın çizilmere karşı korunmasını sağlayabilirsiniz.
Radyatörün yoldan gelecek etkilere karşı korunmasını sağlar.
Süper streç koruma örtüsü
Depo üstü taşınabilir çanta
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto