Vulcan S, ortalama kruvazörünüz değil. Parallel Twin motoru, benzersiz şasisi ve süspansiyon düzeniyle bağımsız düşünen sürücüler için tasarlanan Vulcan S, sürücünün "sürü zihniyetine", modası geçmiş modaya veya yaşam tarzına uymasını gerektirmiyor. Kelimenin her anlamıyla erişilebilir, uyumlu yeni Vulcan S, sizi Kendi Yolunuza gitmeye teşvik ediyor!
Çok konumlu kollar, sürücülerin kol konumunu el boyutuna ve tercihine göre ayarlamasına olanak tanır
Kompakt motor ve ince çerçeve, dizlerde ve ayaklarda dar bir tasarım sağlar. İleri konumdaki ayaklıklar rahat, cruiser tarzı sürüş için idealdir.
Uzun ve alçak duruşa sahip akıcı stil ve orijinal far ve beş kollu çift tasarımlı döküm jantlar gibi modern unsurlar, Vulcan S'e oldukça geleneksel olmayan bir gezi görünümü kazandırıyor.
3 konumlu ayaklıklar, sürücülerin ayak konumunu boyuta ve tercihe göre ayarlamasına olanak tanır. Üç konum mevcuttur: STD, 25 mm ileri, 25 mm geri.
14 litrelik yakıt deposu kapasitesi ve Paralel İkiz motorun iyi yakıt ekonomisiyle, Vulcan S'nin sunduğu uzun menzil, sürücülerin yakıt ikmali arasında daha uzun süre gidebileceği anlamına gelir; bu, şehirde rahat ve günlük gezilerde güven vericidir.
Sıvı soğutmalı, DOHC, 8 valfli 649 cm3 Paralel Twin, yakıt enjeksiyonlu, özellikle düşük ve orta devir aralıklarında sorunsuz, hızlı tepki veren performans sağlar.
Motorun altında bulunan susturucu, ağırlık merkezinin alçak olmasına katkıda bulunur ve kenara çekilerek durduğunda yere ulaşmayı kolaylaştırır. Susturucunun tasarımı hem gücü hem de stili yansıtır.
Düşük toplam ağırlık, ince ayarlı şasi sağlamlık dengesi, 18”/17” radyal lastikler ve süspansiyon ayarları; hafif, kolay kullanımlı ve kolay manevra kabiliyetine sahip bir bisiklet sağlar.
Orijinal tasarımlı gösterge paneli, analog tarzda bir takometreye ve çok amaçlı LCD'ye sahiptir. Kullanışlı özellikler, sürücüleri çalışma koşulları hakkında tam olarak bilgilendirir. Bir vites göstergesi dahil.
1.575 mm'lik dingil mesafesi, hafif kullanım ve üstün sürüş stabilitesi arasındaki denge için seçildi. Sürüşü eğlenceli hale getiren aynı özellikler Vulcan S'yi yeni sürücüler için de ideal kılıyor.
Durduğunuzda ayaklarınızı rahatlıkla yere basabilmek motosiklet üzerinde kendinizi rahat hissetmenizin en önemli faktörlerinden biridir. 705 mm'lik Vulcan S'nin alçak selesi son derece konforludur.
Kalın dolgulu şekillendirilmiş koltuk tasarımı mükemmel konfor ve iyi kalça desteği sunar.
Şasi, arka süspansiyon ve salınım kolunun tasarımı, bisikletin önünden arka göbeğe kadar uzanan entegre bir çizgi oluşturur.
Ofset yerleşimli tek amortisörlü arka süspansiyon, daha yüksek sürüş konforu için daha uzun strok sağlayan bağlantıyla donatılmıştır.
Büyük çaplı disk frenler, yeni başlayan sürücüler için kolay kontrol ile yeterli durma gücünü dengeler.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Çift Gaz Kelebeği Valfleri, ikinci bir ECU kontrollü gaz kelebeği valfi setiyle daha fazla güç ve daha fazla kullanım kolaylığı sunar.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.8:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 83,0x60,0 mm |
Hacim | 649 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 1 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yarı kuru karter |
Ateşleme | Pil ve Bobin (transistörlü ateşleme) |
Maksimum güç | 44,7 kW {61 PS} / 7.500 dev/dak |
Maksimum tork | 62,4 N•m {6,4 kgf•m} / 6.600 dev/dak |
C02 Emisyonu | 104 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 4,5 l/100km |
C02 Emisyonu 35 kW kit | 102 gr/km |
Yakıt Tüketimi 35 kW kit | 4,4 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.095 (88 / 42) |
1 Dişli Oranı | 2.438 (39 / 16) |
2 Dişli Oranı | 1.714 (36 / 21) |
3 Dişli Oranı | 1.333 (32 / 24) |
4 Dişli Oranı | 1.111 (30/27) |
5 Dişli Oranı | 0,966 (28/29) |
6 Dişli Oranı | 0,852 (23/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.067 (46/15) |
Şasi Tipi | Boru şeklinde elmas, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 120mm |
Tekerlek hareketi ön | 130mm |
Tekerlek hareketi arka | 80mm |
Lastik, ön | 120/70 R18 M/K 59H |
Lastik, arka | 160/60 R17 M/K 69H |
U x G x Y | 2.310x880x1.100 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.575 mm |
Yerden yükseklik | 130mm |
Yakıt Kapasitesi | 14,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 705mm |
Boş kütle | 229 kg |
Ön fren tipi | Tek disk |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yerleştirme ofset tek şoklu, bağlantı donanımlı ve 7 yönlü yay ön yükleme ayarı |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto