Bisiklet maceraları hayatın en iyi maceralarıdır. Her gün yeni zorluklar için fırsatlar getirir. Bildiğiniz yolların ötesinde yepyeni manzaralar yatıyor. Versys 1000 SE ile bilinmeyen yollar daha kolay, uzak yerler ise daha yakın. Macera Çağırdığında, siz ve Versys 1000 SE cevaba sahipsiniz.
Gerçek dünyada sürüş çoğu zaman pist düzgünlüğünden daha az olan sokaklarda gerçekleştiğinden nadir olmaktan çok uzaktır ve bazı sokaklarda asfalt bile yoktur - Kawasaki mühendisleri bisikletçilere olanak sağlamak için uzun hareket mesafeli süspansiyonu seçti.
Showa'nın Skyhook teknolojisinin Kawasaki'de ilk kullanımına sahip olan yeni süspansiyon, sürücü ve yolcu için daha yumuşak bir sürüş sunarak konforun ve keyfin artmasına katkıda bulunuyor.
Kawasaki'nin süper spor sınıfı yüksek hassasiyetli fren yönetim sistemi artık Versys 1000'de standart donanımdır. Bu, Ninja H2 ve Ninja ZX-10R'de kullanılan temel sistemin aynısıdır
Kawasaki'nin gelişmiş modelleme yazılımının en son gelişimini ve kompakt bir Bosch IMU'dan gelen geri bildirimleri kullanan KCMF, girişten apekse ve viraj çıkışına kadar viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler ve fren kuvvetini ve motor gücünü modüle eder.
Kompakt, tamamen dijital TFT renkli göstergeler, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırır. Yüksek dereceli tam renkli ekran
Elcik ısıtıcıları soğuk günlerde daha fazla konfor sağlar. Tutma yerlerini tamamen kapatarak mükemmel sıcaklık sağlarlar.
LED farların her biri kısa ve uzun huzmelerin yanı sıra bir konum lambasına da sahiptir.
KTRC ve Güç Modunu birbirine bağlayan her şey dahil modlar, sürücülerin belirli bir sürüş durumuna uyacak şekilde çekiş kontrolünü ve güç dağıtımını verimli bir şekilde ayarlamasına olanak tanır
Üç mod, çok çeşitli sürüş koşullarını kapsayarak, gelişmiş spor sürüş performansı veya belirli koşullar altında kaygan yüzeyleri güvenle aşmak için gönül rahatlığı sunar.
Örtülerin içine yerleştirilmiş ışıklar, gece viraj alırken yolun aydınlatılmasına yardımcı oluyor. Üç ışığın her birinin sabit bir yönü vardır ve yatma açısına göre etkinleştirilir.
Kawasaki'nin hız sabitleme sistemi, bir düğmeye basılarak istenen hızın korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Ø 310 mm'lik ön petal diskler artık radyal pompalı ön fren ana silindiri ile tamamlanan son derece sert radyal montajlı monoblok kaliperler tarafından tutulmakta olup, üstün his ve müthiş durdurma gücüne katkıda bulunmaktadır.
Versys 1000, uzun boylu sürücülere rahat bir diz bükme imkanı sunarken, selede uzun saatler geçirmeyi sağlayacak konforu sağlamak için daha kalın üretan yastıklama özelliğine sahip Konforlu Koltuk ile donatılmıştır.
Kademesiz olarak ayarlanabilen ön cam, sürücünün tercihine göre özelleştirilebiliyor ve otoyolda konforlu sürüşe katkıda bulunuyor. Ön cam yüksekliği artık sürücü koltuğundan kolayca ayarlanabiliyor.
Esneklik için ayarlanmış 1.043 cm3 Sıralı Dörtlü, mükemmel gaz kelebeği tepkisi, tüm devirlerde güçlü tork ve baştan çıkarıcı bir emme sesi sunar.
Kokpitte elverişli bir konuma yerleştirilmiş bir DC soketi artık standart donanımdır. Soket, hazırlanmış ön kablolama ile tamamlanmaktadır. Toplamda 40 W güç mevcuttur.
Versys 1000'in heyecan verici motor karakterini tamamlayan hızlı vites değiştirici, kesintisiz hızlanma ve hızlı ve kolay yavaşlama için debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.
Elektronik Gaz Kelebeği Valfleri, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın hem de havanın hacmini kontrol etmesini sağlar.
Gösterge paneline yerleştirilmiş Bluetooth teknolojisi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor.
Yeni çift farlardan kompakt LED sinyal lambalarına, yeni LED stop lambasından LED plaka ampulüne kadar Versys 1000 tamamen LED aydınlatma paketi sunuyor.
Aksesuar yan çantalara yönelik montaj sistemi, yan çantaların çok basit bir şekilde takılıp çıkarılmasına olanak tanıyarak daha fazla rahatlığa katkıda bulunur.
KECS, yol ve sürüş koşullarına gerçek zamanlı olarak uyum sağlayarak, sönümlemeyi araç hızına ve süspansiyon strok hızına uyacak şekilde elektronik olarak ayarlayarak gereken ideal sönümleme miktarını sağlar.
Kawasaki'nin tescilli dinamik modelleme programı, birden fazla parametredeki değişiklikleri inceleyerek, değişen yol ve lastik koşullarını hesaba katmasına olanak tanıyan sihirli formül lastik modelini ustaca kullanır.
Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.
Viraj ışıkları, viraj alırken ek aydınlatma sağlayarak bisikletin gittiği yönde daha geniş bir ışıklı yol oluşturur.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Elektronik Gaz Kelebeği Valfleri ECU'nun motora ideal miktarda yakıt ve hava vermesini sağlar.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam kullanır.
KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.
KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.
Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.
Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.3:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 77,0x56,0 mm |
Hacim | 1043 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 88,2 kW {120 PS} / 9.000 dev/dak |
Maksimum tork | 102,0 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 dev/dak |
C02 Emisyonu | 128 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,5 l/100 km |
C02 Emisyonu 85 kW kit | 128 gr/km |
Yakıt Tüketimi 85 kW kit | 5,5 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.627 (83/51) |
1 Dişli Oranı | 2.692 (35/13) |
2 Dişli Oranı | 1.950 (39/20) |
3 Dişli Oranı | 1.529 (26/17) |
4 Dişli Oranı | 1.304 (30/23) |
5 Dişli Oranı | 1.136 (25/22) |
6 Dişli Oranı | 0,958 (23/24) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.867 (43/15) |
Şasi Tipi | Çift tüplü alüminyum |
---|---|
İz | Çift tüplü alüminyum |
Tekerlek hareketi ön | 150mm |
Tekerlek hareketi arka | 152mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.270 x 950 x 1.490 mm (1.530 mm yüksek konum ekranı) |
Direksiyon açısı LR | 34° / 34° |
Tekerlek tabanı | 1.520 mm |
Yerden yükseklik | 150mm |
Yakıt Kapasitesi | 21,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 840mm |
Boş kütle | 257 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzen petal diskler |
Ön fren çapı | Ø310mm |
Ön fren kaliperi tipi | Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek petal disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | KECS kontrollü sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli, manuel yay ön yükleme ayarlı ve üstten yaylı ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø43mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Arka bağlantı, BFRC lite gaz yüklü şok, KECS kontrollü sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi ve yay ön yüklemesi ayarlanabilirliği |
Bu hafif akrapovic titanyum egzoz Versys 1000 SE'in görünümüne uyacak şekilde özel olarak tasarlanmıştır.'
Sürücü selesi alanı standarttan 20mm daha alçak sürüş sağlar.
Tüm Versys 1000 modelleri için uygundur, 47 Litre topcase için uygundur.
Motosikleti hasara karşı korumak için tasarlanmış koruma takozları.
Minimum titreşim ve maksimum rahatlık için GPS'inizi monte edebilirsiniz.
Sağlam ve aerodinamik çift LED.
Motosikletin ön kısmını darbeden ve kazadan korumak için ön aks kaydırıcılar.
Radyatörü çevre etkenlerden korumak için tasarlanmıştır.
47 litrelik arka çanta, topcase.
Yan çanta montaj kiti, yan çantaları orjinal bir şekilde monte etmeyi sağlar.
Motosiklet ile tamamen uyumlu yan çanta seti.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto