Pick up and Go yaşam tarzınızı tanımlarken, uzak hedefleri keşfetmek nihai hedefinizdir. Arzularınızı karşılayan bir bisikleti keşfedin. Yeni özel sürüm VERSYS 1000, sürüşünüzü kolay ve güvenli hale getiren LED aydınlatma, hızlı vites değiştirme ve hız sabitleyici gibi üstün özelliklerle donatılmıştır. Macera Çağırdığında şaşırmaya hazır olun. Versys.
Gerçek dünyada sürüş çoğu zaman pist düzgünlüğünden daha az olan sokaklarda gerçekleştiğinden nadir olmaktan çok uzaktır ve bazı sokaklarda asfalt bile yoktur - Kawasaki mühendisleri bisikletçilere olanak sağlamak için uzun hareket mesafeli süspansiyonu seçti.
Yüksek teknolojili tasarım, Versys 1000 kokpitine son derece kaliteli bir görünüm kazandırıyor. Analog tarzdaki takometre, tam dijital bir LCD ekranla tamamlanmaktadır.
Üç mod, çok çeşitli sürüş koşullarını kapsayarak, gelişmiş spor sürüş performansı veya belirli koşullar altında kaygan yüzeyleri güvenle aşmak için gönül rahatlığı sunar.
Esneklik için ayarlanmış 1.043 cm3 Sıralı Dörtlü, mükemmel gaz kelebeği tepkisi, tüm devirlerde güçlü tork ve baştan çıkarıcı bir emme sesi sunar.
Kokpitte elverişli bir konuma yerleştirilmiş bir DC soketi artık standart donanımdır. Soket, hazırlanmış ön kablolama ile tamamlanmaktadır. Toplamda 40 W güç mevcuttur.
Yeni çift farlardan kompakt LED sinyal lambalarına, yeni LED stop lambasından LED plaka ampulüne kadar Versys 1000 tamamen LED aydınlatma paketi sunuyor.
Aksesuar yan çantalara yönelik montaj sistemi, yan çantaların çok basit bir şekilde takılıp çıkarılmasına olanak tanıyarak daha fazla rahatlığa katkıda bulunur.
Kawasaki'nin tescilli dinamik modelleme programı, birden fazla parametredeki değişiklikleri inceleyerek, değişen yol ve lastik koşullarını hesaba katmasına olanak tanıyan sihirli formül lastik modelini ustaca kullanır.
Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
Elektronik Gaz Kelebeği Valfleri ECU'nun motora ideal miktarda yakıt ve hava vermesini sağlar.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam kullanır.
KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.3:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 77,0x56,0 mm |
Hacim | 1043 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 88,2 kW {120 PS} / 9.000 dev/dak |
Maksimum tork | 102,0 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 dev/dak |
C02 Emisyonu | 128 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,5 l/100 km |
C02 Emisyonu 85 kW kit | 128 gr/km |
Yakıt Tüketimi 85 kW kit | 5,5 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.627 (83/51) |
1 Dişli Oranı | 2.692 (35/13) |
2 Dişli Oranı | 1.950 (39/20) |
3 Dişli Oranı | 1.529 (26/17) |
4 Dişli Oranı | 1.304 (30/23) |
5 Dişli Oranı | 1.136 (25/22) |
6 Dişli Oranı | 0,958 (23/24) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.867 (43/15) |
Şasi Tipi | Çift tüplü alüminyum |
---|---|
İz | Çift tüplü alüminyum |
Tekerlek hareketi ön | 150mm |
Tekerlek hareketi arka | 152mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.270 x 950 x 1.490 mm (1.530 mm yüksek konum ekranı) |
Direksiyon açısı LR | 34° / 34° |
Tekerlek tabanı | 1.520 mm |
Yerden yükseklik | 150mm |
Yakıt Kapasitesi | 21,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 840mm |
Boş kütle | 253 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzen petal diskler |
Ön fren çapı | Ø310mm |
Ön fren kaliperi tipi | Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek petal disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Kademesiz geri tepme sönümlemeli (sağ taraf) ve yay ön yükü ayarlanabilir ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø43mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Arka bağlantı, gaz yüklü şok, kademesiz geri tepme sönümlemesi ve uzaktan yay ön yükleme ayarı |
Bu hafif akrapovic titanyum egzoz VERSYS 1000'in görünümüne uyacak şekilde özel olarak tasarlanmıştır.'
Sürücü selesi alanı standarttan 20mm daha alçak sürüş sağlar.
Tüm Versys 1000 modelleri için uygundur, 47 Litre topcase için uygundur.
Motosikleti hasara karşı korumak için tasarlanmış koruma takozları.
Minimum titreşim ve maksimum rahatlık için GPS'inizi monte edebilirsiniz.
Sağlam ve aerodinamik çift LED.
Motosikletin ön kısmını darbeden ve kazadan korumak için ön aks kaydırıcılar.
Radyatörü çevre etkenlerden korumak için tasarlanmıştır.
47 litrelik arka çanta, topcase.
Yan çanta montaj kiti, yan çantaları orjinal bir şekilde monte etmeyi sağlar.
Motosiklet ile tamamen uyumlu yan çanta seti.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto