Son 40 yılda Ninja motosikletleri dünya çapındaki spor motosiklet tutkunlarının kalbini fethetti. Hiçbir zaman köklerimizden sapmadık ama gelişimde her zaman devrimci olduk. Kalp atışlarını hızlandıran performans, mühendislik, teknoloji ve kullanım alanlarında sektöre liderlik ediyoruz. Ninja sadece tanınabilir bir isim değil, aynı zamanda bir yaşam biçimidir.
Tamamen yeni stil, Ninja ZX-10R'den ilham alırken ideal supersport imajını da yansıtıyor. Yeni ön ve yan kaportalar baştan kuyruğa sorunsuz bir şekilde akan bir tasarım yaratıyor.
Yeni 4,3 inç tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor.
Sokak için optimize edilmiş yarış tabanlı motor ve şasi performansıyla Ninja ZX-6R, çok çeşitli sürüş durumlarında sürüş keyfi sunuyor.
Dört entegre sürüş modu (Spor, Yol, Yağmur veya Rider (manuel)) mevcut sürüş koşullarına uygun çekiş kontrolü ve güç modu düzeyinin seçilmesini kolaylaştırır.
Ninja ZX-6R'nin 37 cm3 daha fazla deplasmanının sunduğu avantaj, gerçek dünyadaki sürüş keyfi açısından önemlidir. Hem arka yollarda hem de yarış pistinde spor sürüş sırasında devir aralığında daha yüksek performans memnuniyetle karşılanır.
Son derece sağlam, radyal montajlı monoblok kaliperler, üstün kontrol için kolda sağlam bir his sağlar. Büyük Ø 310 mm disk frenler ve radyal pompalı ön fren ana silindiri, ön fren paketini tamamlayarak mükemmel his veren güçlü frenleme sağlar.
Çekiş kontrolü, süper spor düzeyinde fren yönetimi, seçilebilir güç modları ve hızlı vites değiştirici artık akıllı telefon bağlantısı ve entegre sürüş modları gibi bir dizi yeni özelliğe sahip tam renkli TFT göstergelerle tamamlanıyor.
Kısa ön cam Ninja ZX-6R'nin supersport imajına katkıda bulunuyor. Ninja ZX-10R gibi, ön kaporta da ön camın yanlarını destekler.
Kompakt yeni hibrit projektör/reflektör farlar, Ninja ZX-6R'nin yeni yüzünün önemli bir unsurudur. Mono odaklı LED teknolojisi, farın aydınlatılmayan kısımlarını karanlık göstererek şiddetli bir ifade yaratan derin reflektörlerle destekleniyor.
Kuyruk kaputunun tasarımı gibi, ön ve yan kaportalar da 3 boyutlu bir etki yaratmak için iç içe geçmiş katmanlar kullanıyor ve çoklu katmanlar birinci sınıf tasarıma katkıda bulunuyor.
Yakıt deposunun üstünde, şampiyona çıkartmasına benzer tarzda tasarlanmış ve 1980'lerin yarış sahnesini anımsatan 40. yıl dönümü amblemi bulunuyor.
Zamanın orijinal renk şemasını doğru bir şekilde yeniden üretmek için kullanılan mavi, bu modeller için yeniden yaratıldı.
Ninja ZX-10R/ZX-6R ön çatal dış boruları, ZXR400/250 ön çatallardan ilham alınarak altın rengine boyanmıştır. Yeni altın, orijinalinden daha güncel ve canlı bir renktir.
Ninja 40. Yıldönümü modellerinde özel üç renkli tasarıma sahip yakıt depoları bulunur.
Limon Yeşili boyalı jantlar klasik görünüme katkıda bulunur.
Yan kaplamadaki “Kawasaki” logosu her model için ideal boyut ve dengede konumlandırılmıştır.
Bu modern Ninja modellerine üç renkli şema uygulanırken renk düzeni ve dengesi her model için dikkatle optimize edildi.
Kuyruk kaportasında yer alan yer değiştirme sayıları, 80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan yazı tipine göre yeni üretildi.
Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR şasisi ve salınım kolu, 80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan alüminyum parçaları anımsatan gümüş boyalıdır
3 modlu KTRC, kaygan durumlarda tekerlek kaymasını önleyerek gelişmiş denge sağlayan 1 modlu KTRC'nin ve sürüş sırasında arka tekerlek kayma oranını tahmin ederek spor sürüş durumlarında optimum çekişin korunmasına yardımcı olur.
KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi. ABS ECU'yu (Elektronik Kontrol Ünitesi) ve motor ECU'sunu birbirine bağlayan ilk seri üretim fren sistemidir.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 12.9:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 67,0x45,1 mm |
Hacim | 636 cm³ |
Yakıt Sistemi | Oval alt kısmalara sahip yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yağ soğutuculu ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 91,0 kW {124 PS} / 13.000 dev/dak |
RAM Air ile maksimum güç | 95,2 kW {129 PS} / 13.000 dev/dak |
Maksimum tork | 69,0 N•m {7,0 kgf•m} / 10.800 dev/dak |
C02 Emisyonu | 145 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 6,1 l/100 km |
CO2 emisyonu 85 kW kit | 147 gr/km |
Yakıt tüketimi 85 kW kit | 6,2 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Birincil Azaltma Oranı | 1.900 (76/40) |
1 Dişli Oranı | 2.846 (37/13) |
2 Dişli Oranı | 2.200 (33/15) |
3 Dişli Oranı | 1.850 (37/20) |
4 Dişli Oranı | 1.600 (32/20) |
5 Dişli Oranı | 1.421 (27/19) |
6 Dişli Oranı | 1.300 (26/20) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.867 (43/15) |
Şasi Tipi | Çevre, alüminyum |
---|---|
İz | 101mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 151mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 180/55 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.025x710x1.105 mm |
Direksiyon açısı LR | 27° / 27° |
Tekerlek tabanı | 1.400 mm |
Yerden yükseklik | 130mm |
Yakıt Kapasitesi | 17,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 830mm |
Boş kütle | 198 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer diskler |
Ön fren çapı | Ø310mm |
Ön fren kaliperi tipi | Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek delikli pim kızağı |
Ön süspansiyon tipi | Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli, yay ön yükleme ayarlı ve üstten yaylı ters çevrilmiş Ayrı Fonksiyonlu çatal (SFF-BP) |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Alt bağlantılı Uni-Trak, sırt rezervuarlı gaz yüklü şok, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi ve yay ön yüklemesi ayarlanabilirliği |
Motosikletin sportif görünümünü arttıran şık koltuk kılıfı. Lastik ped içerir. Neredeyse tüm fabrika standart renklerinde mevcuttur.
Orjinaliyle aynı şekil ve boyutta Füme Ön Cam.
Çizilmeye karşı koruma sağlamak için tank pedi.
Depo boyasını korumak için ve kavramayı arttırmak için tasarlanmıştır.
Karbon Akrapovic geçmeli susturucuyla Kawasaki Ninja ZX-6r'nize daha sportif bir görünüm kazandırın
Radyal ön fren kaliperli modeller için ön padok.
Dijital kontrol paneliniz için çizilmeye dayanıklı film.
Hem motosiklet tutkunları hem de tamirciler için vazgeçilmez bir araç.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto