Z-Moto

2024 | 855.000 ₺

NINJA ZX-6R 40.YIL


Main Image

Son 40 yılda Ninja motosikletleri dünya çapındaki spor motosiklet tutkunlarının kalbini fethetti. Hiçbir zaman köklerimizden sapmadık ama gelişimde her zaman devrimci olduk. Kalp atışlarını hızlandıran performans, mühendislik, teknoloji ve kullanım alanlarında sektöre liderlik ediyoruz. Ninja sadece tanınabilir bir isim değil, aynı zamanda bir yaşam biçimidir.



Ninja ZX-6R 40.YIL

Özellikler

Pürüzsüz, Akıcı Ninja ZX Stili

Tamamen yeni stil, Ninja ZX-10R'den ilham alırken ideal supersport imajını da yansıtıyor. Yeni ön ve yan kaportalar baştan kuyruğa sorunsuz bir şekilde akan bir tasarım yaratıyor.

Akıllı Telefon Bağlantısına Sahip 4,3” TFT Renkli Göstergeler

Yeni 4,3 inç tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor.

Avantajlı Sokak Sürüşü Keyfi için Optimize Edilmiş Performans

Sokak için optimize edilmiş yarış tabanlı motor ve şasi performansıyla Ninja ZX-6R, çok çeşitli sürüş durumlarında sürüş keyfi sunuyor.

Entegre Sürüş Modları

Dört entegre sürüş modu (Spor, Yol, Yağmur veya Rider (manuel)) mevcut sürüş koşullarına uygun çekiş kontrolü ve güç modu düzeyinin seçilmesini kolaylaştırır.

636 Avantajı: 636 cm3 Sıvı Soğutmalı, 4 Zamanlı Sıralı Dörtlü

Ninja ZX-6R'nin 37 cm3 daha fazla deplasmanının sunduğu avantaj, gerçek dünyadaki sürüş keyfi açısından önemlidir. Hem arka yollarda hem de yarış pistinde spor sürüş sırasında devir aralığında daha yüksek performans memnuniyetle karşılanır.

Büyük Fren Diskleri, Monoblok Kaliperler

Son derece sağlam, radyal montajlı monoblok kaliperler, üstün kontrol için kolda sağlam bir his sağlar. Büyük Ø 310 mm disk frenler ve radyal pompalı ön fren ana silindiri, ön fren paketini tamamlayarak mükemmel his veren güçlü frenleme sağlar.

İleri teknoloji

Çekiş kontrolü, süper spor düzeyinde fren yönetimi, seçilebilir güç modları ve hızlı vites değiştirici artık akıllı telefon bağlantısı ve entegre sürüş modları gibi bir dizi yeni özelliğe sahip tam renkli TFT göstergelerle tamamlanıyor.

Sportif Ön Cam

Kısa ön cam Ninja ZX-6R'nin supersport imajına katkıda bulunuyor. Ninja ZX-10R gibi, ön kaporta da ön camın yanlarını destekler.

Kesin Ninja Yüzü

Kompakt yeni hibrit projektör/reflektör farlar, Ninja ZX-6R'nin yeni yüzünün önemli bir unsurudur. Mono odaklı LED teknolojisi, farın aydınlatılmayan kısımlarını karanlık göstererek şiddetli bir ifade yaratan derin reflektörlerle destekleniyor.

3D İç içe geçmiş Gövde

Kuyruk kaputunun tasarımı gibi, ön ve yan kaportalar da 3 boyutlu bir etki yaratmak için iç içe geçmiş katmanlar kullanıyor ve çoklu katmanlar birinci sınıf tasarıma katkıda bulunuyor.

40. Yıldönümü Amblemi

Yakıt deposunun üstünde, şampiyona çıkartmasına benzer tarzda tasarlanmış ve 1980'lerin yarış sahnesini anımsatan 40. yıl dönümü amblemi bulunuyor.

Şampiyonluk Kazanan ZXR-7'den Esinlenen 40. Yıldönümü Stili

Zamanın orijinal renk şemasını doğru bir şekilde yeniden üretmek için kullanılan mavi, bu modeller için yeniden yaratıldı.

Altın Renkli Çatal Tüpler

Ninja ZX-10R/ZX-6R ön çatal dış boruları, ZXR400/250 ön çatallardan ilham alınarak altın rengine boyanmıştır. Yeni altın, orijinalinden daha güncel ve canlı bir renktir.

Üç Renkli Yakıt Tankı

Ninja 40. Yıldönümü modellerinde özel üç renkli tasarıma sahip yakıt depoları bulunur.

Limon Yeşili Jantlar

Limon Yeşili boyalı jantlar klasik görünüme katkıda bulunur.

Kawasaki Yan Logosu

Yan kaplamadaki “Kawasaki” logosu her model için ideal boyut ve dengede konumlandırılmıştır.

Optimize Edilmiş Renk Düzeni

Bu modern Ninja modellerine üç renkli şema uygulanırken renk düzeni ve dengesi her model için dikkatle optimize edildi.

80'ler ve 90'lar Yazı Tipleri

Kuyruk kaportasında yer alan yer değiştirme sayıları, 80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan yazı tipine göre yeni üretildi.

80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan parçaları anımsatıyor

Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR şasisi ve salınım kolu, 80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan alüminyum parçaları anımsatan gümüş boyalıdır

KTRC (3 modlu)

3 modlu KTRC, kaygan durumlarda tekerlek kaymasını önleyerek gelişmiş denge sağlayan 1 modlu KTRC'nin ve sürüş sırasında arka tekerlek kayma oranını tahmin ederek spor sürüş durumlarında optimum çekişin korunmasına yardımcı olur.

KQS - Kawasaki QuickShifter

KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

Güç Modları

Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

KIBS

Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi. ABS ECU'yu (Elektronik Kontrol Ünitesi) ve motor ECU'sunu birbirine bağlayan ilk seri üretim fren sistemidir.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört
Sıkıştırma Oranı 12.9:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 67,0x45,1 mm
Hacim 636 cm³
Yakıt Sistemi Oval alt kısmalara sahip yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Basınçlı yağlama, yağ soğutuculu ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 91,0 kW {124 PS} / 13.000 dev/dak
RAM Air ile maksimum güç 95,2 kW {129 PS} / 13.000 dev/dak
Maksimum tork 69,0 N•m {7,0 kgf•m} / 10.800 dev/dak
C02 Emisyonu 145 gr/km
Yakıt Tüketimi 6,1 l/100 km
CO2 emisyonu 85 kW kit 147 gr/km
Yakıt tüketimi 85 kW kit 6,2 l/100km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Birincil Azaltma Oranı 1.900 (76/40)
1 Dişli Oranı 2.846 (37/13)
2 Dişli Oranı 2.200 (33/15)
3 Dişli Oranı 1.850 (37/20)
4 Dişli Oranı 1.600 (32/20)
5 Dişli Oranı 1.421 (27/19)
6 Dişli Oranı 1.300 (26/20)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.867 (43/15)
Şasi Tipi Çevre, alüminyum
İz 101mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 151mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 180/55 ZR17 M/C (73W)
U x G x Y 2.025x710x1.105 mm
Direksiyon açısı LR 27° / 27°
Tekerlek tabanı 1.400 mm
Yerden yükseklik 130mm
Yakıt Kapasitesi 17,0 litre
Koltuk yüksekliği 830mm
Boş kütle 198 kilo
Ön fren tipi Çift yarı yüzer diskler
Ön fren çapı Ø310mm
Ön fren kaliperi tipi Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø220mm
Arka fren kaliperi tipi Tek delikli pim kızağı
Ön süspansiyon tipi Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli, yay ön yükleme ayarlı ve üstten yaylı ters çevrilmiş Ayrı Fonksiyonlu çatal (SFF-BP)
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Alt bağlantılı Uni-Trak, sırt rezervuarlı gaz yüklü şok, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi ve yay ön yüklemesi ayarlanabilirliği
Ninja ZX-6R 40.YIL

Aksesuarlar

Tekli Koltuk Kılıfı

Motosikletin sportif görünümünü arttıran şık koltuk kılıfı. Lastik ped içerir. Neredeyse tüm fabrika standart renklerinde mevcuttur.

Füme Ön Cam

Orjinaliyle aynı şekil ve boyutta Füme Ön Cam.

Tank Pedi

Çizilmeye karşı koruma sağlamak için tank pedi.

Tank Pedi (Diz)

Depo boyasını korumak için ve kavramayı arttırmak için tasarlanmıştır.

Akrapovic Karbon Egzozu

Karbon Akrapovic geçmeli susturucuyla Kawasaki Ninja ZX-6r'nize daha sportif bir görünüm kazandırın

Premium Ön Padok Standı

Radyal ön fren kaliperli modeller için ön padok.

Kontrol Paneli Ekran Koruyucu

Dijital kontrol paneliniz için çizilmeye dayanıklı film.

Premium Arka Padok Standı

Hem motosiklet tutkunları hem de tamirciler için vazgeçilmez bir araç.

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto