Son 40 yılda Ninja motosikletleri dünya çapındaki spor motosiklet tutkunlarının kalbini fethetti. Hiçbir zaman köklerimizden sapmadık ama gelişimde her zaman devrimci olduk. Kalp atışlarını hızlandıran performans, mühendislik, teknoloji ve kullanım alanlarında sektöre liderlik ediyoruz. Ninja sadece tanınabilir bir isim değil, aynı zamanda bir yaşam biçimidir.
Kawasaki, benzeri görülmemiş 57 kW (77 PS)* güce ulaşarak 400cc motor performansını yeni bir seviyeye taşıyor. 15.000 dk-1'in üzerindeki devirlerde motorun uğultusu sürücünün neşesini artırıyor.
Ninja ZX-4R'nin ø37 mm ters çatalı, hem yarış pisti performansı hem de günlük kullanılabilirlik sunmak için SFF-BP iç kısımlarını kullanır; Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyon ise ilerici bir karakter sunar.
15.000 dak-1'in üzerinde yüksek potansiyelini gösteren kırmızı çizgiyle bu motor, Ninja ZX-10R'de de bulunan, yarıştan ilham alan teknolojiye sahiptir.
Stil, Ninja ZX-4R'nin birinci sınıf stili ve yüksek kaliteli paketiyle içerikle buluşuyor. Agresif görünüm, TFT renkli göstergeler, çekiş kontrolünü ve entegre sürüş Modları, hızlı vites değiştirici gibi birinci sınıf özelliklerle tamamlanmaktadır.
ZX serisinin ayırt edici özelliği, güven veren mükemmel geri bildirimle birlikte keskin kullanımdır ve Ninja ZX-4R de bir istisna değildir.
Sürücülerin Ninja ZX-4R'nin heyecan verici motor karakterinden daha da fazla yararlanmasına olanak tanıyan hızlı vites değiştirici, kesintisiz hızlanma ve kolay yavaşlama için debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.
Temel şasi boyutları (ağırlık merkezi konumu, salınım kolu pivot konumu, motor ekseni konumları, kaster açısı vb.) Kawasaki'nin World Superbike Ninja ZX-10RR yarışçısından ilham alınarak WorldSBK şasi tasarımı düşüncesini 400cc sınıfına taşıdı.
Gösterge panelinde yerleşik Bluetooth teknolojisi, "RIDEOLOGY THE APP" akıllı telefon uygulaması aracılığıyla akıllı telefonlara bağlantı kurulmasına olanak tanıyarak sürücülerin gelişmiş bir motosiklet deneyimi için gösterge işlevlerine erişmesine olanak tanır.
Kawasaki'nin gelişmiş dinamik sertlik analizi kullanılarak tasarlanan, yüksek gerilimli çelikten yapılmış bu kafes çerçeve, Ninja ZX-4R'nin çevik süper spor tarzı yol tutuşunu elde etmek için gereken güç ve şasi esnekliği dengesini sağlar.
400cc sınıfındaki en güçlü makineye yakışan Ninja ZX-4R'nin agresif Ninja stili, ölçülü güç ve patlayıcı aksiyonun şiddetli havasını yayıyor.
Doğal olarak agresif sürüş pozisyonu (Ninja 400'ünkinden daha öne eğilmiş ancak yine de biraz rahat), sürücülerin Ninja ZX-4R'nin çevik yol tutuşundan faydalanmasına olanak tanıyor.
Dört entegre sürüş modu (Spor, Yol, Yağmur veya Rider (manuel)) mevcut sürüş koşullarına uygun çekiş kontrolü ve güç modu düzeyinin seçilmesini kolaylaştırır.
Merkezi konumdaki Ram Hava girişini tamamlayan, Ninja H2'den gelen geri bildirimlerle tasarlanan yan Ram Hava kanalı, havayı hava filtresi kutusuna yönlendirir ve mükemmel performansa katkıda bulunur.
İkiz farlarından Ninja ZX-10R'den ilham alan arka lambasına kadar Ninja ZX-4R'deki tüm aydınlatmalar LED'dir.
ZX-4R'nin iki adet ø290 mm ön fren diski ve radyal montajlı monoblok kaliperleri kesin durdurma gücü sağlarken aynı zamanda hem pistte hem de sokakta güven uyandırmak için mükemmel frenleme hissi sunar.
Seçilebilir ekran modlarına (Normal, Devre) sahip 4,3 inç tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, ister sokakta ister pistte olsun, en ilgili bilgileri net bir şekilde görüntüler.
Limon Yeşili boyalı jantlar klasik görünüme katkıda bulunur.
Yakıt deposunun üstünde, şampiyona çıkartmasına benzer tarzda tasarlanmış ve 1980'lerin yarış sahnesini anımsatan 40. yıl dönümü amblemi bulunuyor.
Ninja 40. Yıldönümü modellerinde özel üç renkli tasarıma sahip yakıt depoları bulunur.
Zamanın orijinal renk şemasını doğru bir şekilde yeniden üretmek için kullanılan mavi, bu modeller için yeniden yaratıldı.
Yan kaplamadaki “Kawasaki” logosu her model için ideal boyut ve dengede konumlandırılmıştır.
Bu modern Ninja modellerine üç renkli şema uygulanırken renk düzeni ve dengesi her model için dikkatle optimize edildi.
Bu modern Ninja modellerine üç renkli şema uygulanırken renk düzeni ve dengesi her model için dikkatle optimize edildi.
Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR şasisi ve salınım kolu, 80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan alüminyum parçaları anımsatan gümüş boyalıdır
Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 12.3:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 57,0x39,1 mm |
Hacim | 399 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 34 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 57,0 kW {77 PS} / 14.500 dev/dak |
RAM Air ile maksimum güç | 58,7 kW {80 PS} / 14.500 dev/dak |
Maksimum tork | 39,0 N•m {4,0 kgf•m} / 13.000 dev/dak |
C02 Emisyonu | 120 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,1 l/100km |
CO2 emisyonu 35 kW kit | 107 gr/km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.029 (69/34) |
1 Dişli Oranı | 2.929 (41/14) |
2 Dişli Oranı | 2.056 (37/18) |
3 Dişli Oranı | 1.619 (34/21) |
4 Dişli Oranı | 1.333 (32/24) |
5 Dişli Oranı | 1.154 (30/26) |
6 Dişli Oranı | 1.037 (28/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.429 (48/14) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 97mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 124mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
U x G x Y | 1.990 x 765 x 1.110 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.380 mm |
Yerden yükseklik | 135mm |
Yakıt Kapasitesi | 15,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 800 mm |
Boş kütle | 189 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer diskler |
Ön fren çapı | Ø290mm |
Ön fren kaliperi tipi | Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | İkiz amortisörlü tek A-Arm |
Ön süspansiyon çapı | Ø37mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Arka Bağlantı, bindirme rezervuarlı BFRC lite gaz yüklü şok, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükleme ayarı ve üstten çıkış yayı |
Akrapovic Egzoz
Ninja ZX-4RR 40.YIL'ı hasardan korumak için, çevre koruma takozları
Ninja ZX-4RR 40.YIL'la tamamen uyumlu Füme Ön Cam
ZX-4RR için birebir uyumlu ön padok.
Ninja ZX-4RR 40.YIL'ın radyatörünü çevre faktörlerden korumak için radyatör koruyucu
Ninja ZX-4RR 40.YIL için spor koltuğu
Çizilmelere karşı korumak için tank pedi
Tamamen uyumlu usb çıkışı
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto