Tüm rakiplerinizi yenebilirsiniz, ancak her zaman yüzleşmeniz gereken bir zorluk vardır: kendi içinizde. Sizin gibi her zorluğun üstesinden gelenler için gerçek bir şampiyonun hak ettiği motosikleti geliştirdik. Yeni Ninja ZX-10R ve Ninja ZX-10RR kazanmak için gereken her şeye sahip: entegre kanatçıklara sahip tamamen yeni aerodinamik gövde, küçük ve hafif LED farlar, TFT renkli göstergeler ve Akıllı Telefon bağlantısının yanı sıra Kawasaki Racing Team World Superbike uzmanlığından elde edilen güncellemeler. Artık yarış odaklı kusursuz bir Ninja'ya sahip olduğunuza göre, Kendinizle Yüzleşin.
Hava kutusunun içine yerleştirilen VAI sistemi, giriş hunisi yüksekliğini değiştirmek için bir dizi hareketli giriş hunisi kullanır.
S-KTRC ile Güç Modunu birbirine bağlayan her şey dahil modlar, sürücülerin çekiş kontrolünü ve güç dağıtımını belirli bir sürüş durumuna uyacak şekilde verimli bir şekilde ayarlamasına olanak tanır.
Hafif titanyum bağlantı çubuklarının kullanılması, Ninja ZX-10RR'nin yüksek devir sınırına ve standart model Ninja ZX-10R'ye kıyasla 1 PS† maksimum güç avantajına katkıda bulunur.
Ninja ZX-10R'nin dişli oranları pist sürüşü için ideal hale getirildi.
Hafif pistonların her biri 20 gr tasarruf sağlar. Daha düşük ileri geri hareket eden ağırlık, daha yüksek devir sınırına ulaşmaya yardımcı olur ve devirlerin düzgün tırmanmasına katkıda bulunur.
Kwasaki'nin WSB yarış makinesinden alınan geri bildirimlere dayanarak, yeni hava soğutmalı yağ soğutucusu bağımsız bir devreye sahiptir. Yüksek performanslı modellerde sıklıkla görülen bir tasarım.
Tekli koltuk Ninja ZX-10RR'ın piste odaklanmasını artırır.
Kompakt yeni tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor. Yeni sayaç aynı zamanda önceki modelde bulunmayan ek özellikler de sunuyor.
Ninja ZX-10RR, standart olarak Pirelli Diablo Supercorsa SP lastik serisinin en iyisi ile uyumludur.
Yüksek devir performansı elde etmek için tasarlanmış RR'ye özel eksantrik milleri.
Kompakt LED farlar, yeni Ram Hava girişi ve daha uzun bir ön camla vurgulanan, aerodinamik yarışçılardan ilham alan ön kaporta, Ninja ZX-10R'nin yeni nesil Ninja stilinin “yüzü”dür.
Kawasaki'nin hız sabitleme sistemi, bir düğmeye basılarak istenen hızın korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Marchesini tarafından özel olarak geliştirilen 7 kollu çok yönlü dövme alüminyum jantlar,
2019 modelinin büyük beğeni toplayan stabilitesini tamamlayan şasi geometrisindeki güncellemeler, artırılmış viraj alma performansına ve hafif yol tutuşuna katkıda bulunuyor.
Piston pimleri pistonlarla eşleştirilmiştir ve aşınmaya karşı koruma sağlamak için DLC (Elmas Benzeri Karbon) kaplamaya sahiptir.
Büyük Ø 330 mm diskleri kavrayan çift yüksek özellikli Brembo M50 monoblok kaliperler, özel olarak hazırlanmış radyal pompa ana silindiri ve yarış kalitesinde çelik örgülü hatlar*, bir sonraki seviyede frenleme performansı sağlar. *Yalnızca Ninja ZX-10RR'da çelik örgülü çizgiler
Üst kaportaya yerleştirilmiş kanatçıklar, güçlü hızlanma sırasında ön tekerleğin yerde kalmasına yardımcı olan bastırma kuvveti üretir.
Superbike Dünya Şampiyonası'ndaki başarısının takdiri olarak, Ninja ZX-10RR'da River Mark'ı kullanmak için özel izin verildi.
Gidon ve ayaklık konumları daha agresif, devre odaklı bir sürüş pozisyonuna katkıda bulunurken yeni koltuk tasarımı, sürücülerin ön camın arkasına saklanıp düz yolda giderken sürtünmeyi en aza indirmesine yardımcı oluyor.
Ninja ZX-10R'nin güçlü motorunda yapılan güncellemeler, önceki modelin performansını korurken daha temiz emisyonlar sunuyor.
WSB tarafından geliştirilen BFF (Dengesiz Ön Çatal) ve BFRC lite (Dengesiz Arka Yastık) şok sistemi, daha düşük yay oranı (21,5 N/mm >>21,0 N/mm) dahil olmak üzere daha devre odaklı ayarlardan yararlanır ve daha sert bir süspansiyonla tamamlanır.
KCMF, viraj boyunca girişten apekse ve viraj çıkışına kadar motor ve şasi parametrelerini izleyerek hızlanmadan frenlemeye ve tekrar hızlanmaya yumuşak geçişi kolaylaştırmak ve sürücülerin virajda amaçlanan çizgiyi takip etmelerine yardımcı olur
IMU, Gelişmiş Şasi Yönlendirme Farkındalığı anlamına gelir. Kawasaki'nin son teknoloji elektroniklerinin gücü her zaman, minimum donanım kullanarak ECU'ya kasanın ne yaptığına dair doğru ve gerçek zamanlı bir resim veren son derece gelişmiş programlama olmuştur.
Kawasaki Motor Freni Kontrol sistemi, sürücülerin tercih ettikleri motor freni miktarını seçmelerine olanak tanır.
Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın hem de havanın hacmini kontrol etmesini sağlar.
Kawasaki'nin orijinal öngörülü çekiş kontrolü olan S-KTRC, Kawasaki'nin iş makineleriyle aynı temel teknolojiyi kullanıyor.
Duruştan itibaren hızlanmayı optimize ederek sürücülere yardımcı olmak üzere tasarlanan KLCM, hareket halindeyken tekerleklerin patinaj yapmasını önlemek için motor çıkışını elektronik olarak yönetir.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Gaz kelebeği tamamen açıkken debriyajsız vites yükseltmeyi mümkün kılarak sürücülerin pistte hızlanmalarını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 13.0:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 76,0x55,0 mm |
Hacim | 998 cm³ |
Yakıt Sistemi | Çift enjeksiyonlu yakıt enjeksiyonu: 47 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 147,1 kW {200 PS} / 13.600 dev/dak |
RAM Air ile maksimum güç | 154,5 kW {210 PS} / 13.600 dev/dak |
Maksimum tork | 111,0 N•m {11,3 kgf•m} / 11.500 dev/dak |
C02 Emisyonu | 143 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 6,1 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi, kaset |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.681 (79/47) |
1 Dişli Oranı | 2.600 (39/15) |
2 Dişli Oranı | 2.158 (41/19) |
3 Dişli Oranı | 1.882 (32/17) |
4 Dişli Oranı | 1.650 (33/20) |
5 Dişli Oranı | 1.476 (31/21) |
6 Dişli Oranı | 1.304 (30/23) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.412 (41/17) |
Şasi Tipi | İkiz direk, dökme alüminyum |
---|---|
İz | 105mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 115mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
U x G x Y | 2.085x750x1.185 mm |
Direksiyon açısı LR | 27° / 27° |
Tekerlek tabanı | 1.450mm |
Yerden yükseklik | 135mm |
Yakıt Kapasitesi | 17,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 835mm |
Boş kütle | 207 kg |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer Brembo diskler |
Ön fren çapı | Ø330mm |
Ön fren kaliperi tipi | Brembo radyal montajlı, M50 monoblok, karşıt 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Harici sıkıştırma bölmesi, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükü ayarlanabilirliği ve üstten yaylı Ters Dengesiz çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø43mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Arka Bağlantı, bindirme rezervuarlı BFRC lite gaz yüklü şok, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükleme ayarı ve üstten çıkış yayı |
Bantlantmış dikişlere sahip, güçlü dayanıklı. çok katmanlı kumaş.
Bu renkli, yarış tarzı Füme Ön Cam, rüzgar basıncını azaltmak ve aerodinamiği geliştirmek için tasarlanmıştır.
Motorunuza daha sportif bir görünüm ve ses kazandırın.
Titanyum başlıklara ve karbon altıgen susturucuya sahip Evolution serisi komple sistem.
Bu koruyucu ön aks kaydırıcıları, ön aksınızın ön aks somununun, çatal altarını ve fren kalpierlerinin hasar görmenisi engeller.
Elcik ısıtma sistemleri ile ellerinizi sıcak tutun.
koruma takoz setleri, metal montaj braketleri üzerinde siyah kalıplı naylon kaydırıcılar.
KRT süper motosiklet ekibinin kullanıdığı ısıtıcı setlerine benzer.
Radyal ön fren kaliperli modeller için ön ayak.
Hem motosiklet tutkunarı hem tamirciler için vazgeçilmez bir araçtır.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto