Son 40 yılda Ninja motosikletleri dünya çapındaki spor motosiklet tutkunlarının kalbini fethetti. Hiçbir zaman köklerimizden sapmadık ama gelişimde her zaman devrimci olduk. Kalp atışlarını hızlandıran performans, mühendislik, teknoloji ve kullanım alanlarında sektöre liderlik ediyoruz. Ninja sadece tanınabilir bir isim değil, aynı zamanda bir yaşam biçimidir.
Pistteki en hızlı olacak şekilde tasarlanan motor ve şasiyle Ninja ZX-10R, yüksek düzeyde pist sürüş potansiyeli sunuyor
Biçimi takip eden işlevin en önemli örneği olan Ninja ZX-10R'nin stil paketi, aerodinamik performans göz önünde bulundurularak tasarlandı.
Sokakta sürüş keyfi için teknolojiler; Elektronik Hız Sabitleyici, tam renkli TFT göstergeler ve akıllı telefon bağlantısı gibi özelliklerin tümü deneyime katkıda bulunur.
2019 modelinin büyük beğeni toplayan stabilitesini tamamlayan şasi geometrisindeki güncellemeler, artırılmış viraj alma performansına ve hafif yol tutuşuna katkıda bulunuyor.
Güncellenmiş gidon ve ayaklık konumları daha agresif, devre odaklı bir sürüş pozisyonuna katkıda bulunurken yeni koltuk tasarımı, sürücülerin ön camın arkasına saklanıp düz yolda giderken sürtünmeyi en aza indirmesine yardımcı oluyor.
S-KTRC ile Güç Modunu birbirine bağlayan her şey dahil modlar, sürücülerin çekiş kontrolünü ve güç dağıtımını belirli bir sürüş durumuna uyacak şekilde verimli bir şekilde ayarlamasına olanak tanır.
Ninja ZX-10R'nin güçlü motoru, önceki modelin performansını korurken daha temiz emisyonlar sunuyor.
Kawasaki'nin WSB yarış makinesinden alınan geri bildirimlere dayanarak, hava soğutmalı yağ soğutucusu bağımsız bir devreye sahiptir. Yüksek performanslı modellerde sıklıkla görülen bir tasarım.
Kompakt LED farlar, Ram Hava girişi ve uzun bir ön camla vurgulanan, aerodinamik yarışçılardan ilham alan ön kaporta, Ninja ZX-10R'nin yeni nesil Ninja stilinin “yüzü”dür.
Üst kaportaya yerleştirilmiş kanatçıklar, güçlü hızlanma sırasında ön tekerleğin yerde kalmasına yardımcı olan bastırma kuvveti üretir.
WSB tarafından geliştirilen BFF (Dengesiz Ön Çatal) ve BFRC lite (Dengesiz Arka Yastık) şok için devre odaklı ayarlar, ön-arka ağırlık aktarımını kolaylaştırır ve hafif kullanıma katkıda bulunur.
Büyük Ø 330 mm diskleri kavrayan çift yüksek özellikli Brembo M50 monoblok kaliperler, özel olarak hazırlanmış radyal pompa ana silindiri ve yarış kalitesinde çelik örgülü hatlar*, bir sonraki seviyede frenleme performansı sağlar. *Yalnızca Ninja ZX-10R'da çelik örgülü çizgiler
Ninja ZX-10R'deki son derece gelişmiş elektronik yönetim sistemleri, sürücü kontrolünü kolaylaştırır ve sürücülerin, yüksek güçlü bir süper motosikleti pistte sınırlarda sürmenin nasıl bir şey olduğunu deneyimlemelerine olanak tanır.
Yakıt deposunun üstünde, şampiyona çıkartmasına benzer tarzda tasarlanmış ve 1980'lerin yarış sahnesini anımsatan 40. yıl dönümü amblemi bulunuyor.
Bu modern Ninja modellerine üç renkli şema uygulanırken renk düzeni ve dengesi her model için dikkatle optimize edildi.
Kuyruk kaportasında yer alan yer değiştirme sayıları, 80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan yazı tipine göre yeni üretildi.
Yan kaplamadaki “Kawasaki” logosu her model için ideal boyut ve dengede konumlandırılmıştır.
Limon Yeşili boyalı jantlar klasik görünüme katkıda bulunur.
Ninja 40. Yıldönümü modellerinde özel üç renkli tasarıma sahip yakıt depoları bulunur.
Zamanın orijinal renk şemasını doğru bir şekilde yeniden üretmek için kullanılan mavi, bu modeller için yeniden yaratıldı.
Ninja ZX-10R/ZX-6R ön çatal dış boruları, ZXR400/250 ön çatallardan ilham alınarak altın rengine boyanmıştır. Yeni altın, orijinalinden daha güncel ve canlı bir renktir.
Ninja ZX-10R/ZX-6R/ZX-4RR şasisi ve salınım kolu, 80'li ve 90'lı yıllarda kullanılan alüminyum parçaları anımsatan gümüş boyalıdır
KCMF, viraj boyunca girişten apekse ve viraj çıkışına kadar motor ve şasi parametrelerini izleyerek hızlanmadan frenlemeye ve tekrar hızlanmaya yumuşak geçişi kolaylaştırmak ve sürücülerin virajda amaçlanan çizgiyi takip etmelerine yardımcı olur
IMU, Gelişmiş Şasi Yönlendirme Farkındalığı anlamına gelir. Kawasaki'nin son teknoloji elektroniklerinin gücü her zaman, minimum donanım kullanarak ECU'ya kasanın ne yaptığına dair doğru ve gerçek zamanlı bir resim veren son derece gelişmiş programlama olmuştur.
Kawasaki Motor Freni Kontrol sistemi, sürücülerin tercih ettikleri motor freni miktarını seçmelerine olanak tanır.
Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın hem de havanın hacmini kontrol etmesini sağlar.
Kawasaki'nin orijinal öngörülü çekiş kontrolü olan S-KTRC, Kawasaki'nin iş makineleriyle aynı temel teknolojiyi kullanıyor.
Duruştan itibaren hızlanmayı optimize ederek sürücülere yardımcı olmak üzere tasarlanan KLCM, hareket halindeyken tekerleklerin patinaj yapmasını önlemek için motor çıkışını elektronik olarak yönetir.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Gaz kelebeği tamamen açıkken debriyajsız vites yükseltmeyi mümkün kılarak sürücülerin pistte hızlanmalarını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 13.0:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 76,0x55,0 mm |
Hacim | 998 cm³ |
Yakıt Sistemi | Çift enjeksiyonlu yakıt enjeksiyonu: 47 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 149,3 kW {203 PS} / 13.200 dev/dak |
RAM Air ile maksimum güç | 156,8 kW {213 PS} / 13.200 dev/dak |
Maksimum tork | 114,9 N•m {11,7 kgf•m} / 11.400 dev/dak |
C02 Emisyonu | 140 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 6,0 l/100 km |
CO2 emisyonu 85 kW kit | 151 gr/km |
Yakıt tüketimi 85 kW kit | 5,9 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi, kaset |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.681 (79/47) |
1 Dişli Oranı | 2.600 (39/15) |
2 Dişli Oranı | 2.158 (41/19) |
3 Dişli Oranı | 1.882 (32/17) |
4 Dişli Oranı | 1.650 (33/20) |
5 Dişli Oranı | 1.476 (31/21) |
6 Dişli Oranı | 1.304 (30/23) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.412 (41/17) |
Şasi Tipi | İkiz direk, dökme alüminyum |
---|---|
İz | 105mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 115mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
U x G x Y | 2.085x750x1.185 mm |
Direksiyon açısı LR | 27° / 27° |
Tekerlek tabanı | 1.450mm |
Yerden yükseklik | 135mm |
Yakıt Kapasitesi | 17,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 835mm |
Boş kütle | 207 kg |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer Brembo diskler |
Ön fren çapı | Ø330mm |
Ön fren kaliperi tipi | Brembo radyal montajlı, M50 monoblok, karşıt 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Harici sıkıştırma bölmesi, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükü ayarlanabilirliği ve üstten yaylı Ters Dengesiz çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø43mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Arka Bağlantı, bindirme rezervuarlı BFRC lite gaz yüklü şok, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükleme ayarı ve üstten çıkış yayı |
Bantlantmış dikişlere sahip, güçlü dayanıklı. çok katmanlı kumaş.
Bu renkli, yarış tarzı Füme Ön Cam, rüzgar basıncını azaltmak ve aerodinamiği geliştirmek için tasarlanmıştır.
Motorunuza daha sportif bir görünüm ve ses kazandırın.
Titanyum başlıklara ve karbon altıgen susturucuya sahip Evolution serisi komple sistem.
Bu koruyucu ön aks kaydırıcıları, ön aksınızın ön aks somununun, çatal altarını ve fren kalpierlerinin hasar görmenisi engeller.
Elcik ısıtma sistemleri ile ellerinizi sıcak tutun.
Koruma takoz setleri, metal montaj braketleri üzerinde siyah kalıplı naylon koruma takozları.
KRT süper motosiklet ekibinin kullanıdığı ısıtıcı setlerine benzer.
Radyal ön fren kaliperli modeller için ön ayak.
Hem motosiklet tutkunarı hem tamirciler için vazgeçilmez bir araçtır.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto