Z-Moto

2024 | 1.320.000 ₺


Main Image

Tüm rakiplerinizi yenebilirsiniz, ancak her zaman yüzleşmeniz gereken bir zorluk vardır: kendi içinizde. Sizin gibi her zorluğun üstesinden gelenler için gerçek bir şampiyonun hak ettiği motosikleti geliştirdik. Ninja ZX-10R kazanmak için gereken her şeye sahiptir: entegre kanatçıklara sahip aerodinamik gövde, küçük ve hafif LED farlar, TFT renkli göstergeler ve Akıllı Telefon bağlantısının yanı sıra Kawasaki Racing Team World Superbike uzmanlığından elde edilen güncellemeler. Artık yarış odaklı kusursuz bir Ninja'ya sahip olduğunuza göre, Kendinizle Yüzleşin.



Ninja ZX-10R

Özellikler

WSB Tarafından Kanıtlanmış Performansı Temel Alma

Pistteki en hızlı olacak şekilde tasarlanan motor ve şasiyle Ninja ZX-10R, yüksek düzeyde pist sürüş potansiyeli sunuyor

Aerodinamik için tasarlandı

Biçimi takip eden işlevin en önemli örneği olan Ninja ZX-10R'nin stil paketi, aerodinamik performans göz önünde bulundurularak tasarlandı.

Geliştirilmiş Sokak Sürüşü Deneyimi

Sokakta sürüş keyfi için teknolojiler; Elektronik Hız Sabitleyici, tam renkli TFT göstergeler ve akıllı telefon bağlantısı gibi özelliklerin tümü deneyime katkıda bulunur.

Hafif Kullanıma Sahip Şasi

2019 modelinin büyük beğeni toplayan stabilitesini tamamlayan şasi geometrisindeki güncellemeler, artırılmış viraj alma performansına ve hafif yol tutuşuna katkıda bulunuyor.

Aerodinamik Sürüş Pozisyonu

Güncellenmiş gidon ve ayaklık konumları daha agresif, devre odaklı bir sürüş pozisyonuna katkıda bulunurken yeni koltuk tasarımı, sürücülerin ön camın arkasına saklanıp düz yolda giderken sürtünmeyi en aza indirmesine yardımcı oluyor.

Entegre Sürüş Modları: Spor, Yol, Yağmur, Rider (Manuel)

S-KTRC ile Güç Modunu birbirine bağlayan her şey dahil modlar, sürücülerin çekiş kontrolünü ve güç dağıtımını belirli bir sürüş durumuna uyacak şekilde verimli bir şekilde ayarlamasına olanak tanır.

Güçlü 998 cm3 Sıvı Soğutmalı, 4 Zamanlı Sıralı Dörtlü

Ninja ZX-10R'nin güçlü motoru, önceki modelin performansını korurken daha temiz emisyonlar sunuyor.

Hava Soğutmalı Yağ Soğutucu

Kawasaki'nin WSB yarış makinesinden alınan geri bildirimlere dayanarak, hava soğutmalı yağ soğutucusu bağımsız bir devreye sahiptir. Yüksek performanslı modellerde sıklıkla görülen bir tasarım.

Yeni Nesil Ninja Stili

Kompakt LED farlar, Ram Hava girişi ve uzun bir ön camla vurgulanan, aerodinamik yarışçılardan ilham alan ön kaporta, Ninja ZX-10R'nin yeni nesil Ninja stilinin “yüzü”dür.

Entegre Kanatçıklar

Üst kaportaya yerleştirilmiş kanatçıklar, güçlü hızlanma sırasında ön tekerleğin yerde kalmasına yardımcı olan bastırma kuvveti üretir.

Yüksek Dereceli Süspansiyon

WSB tarafından geliştirilen BFF (Dengesiz Ön Çatal) ve BFRC lite (Dengesiz Arka Yastık) şok için devre odaklı ayarlar, ön-arka ağırlık aktarımını kolaylaştırır ve hafif kullanıma katkıda bulunur.

Yüksek Performanslı Brembo Fren Sistemi

Büyük Ø 330 mm diskleri kavrayan çift yüksek özellikli Brembo M50 monoblok kaliperler, özel olarak hazırlanmış radyal pompa ana silindiri ve yarış kalitesinde çelik örgülü hatlar*, bir sonraki seviyede frenleme performansı sağlar. *Yalnızca Ninja ZX-10R'da çelik örgülü çizgiler

Sürücülerin Sınırı Keşfetmesine Yardımcı Olacak Teknoloji

Ninja ZX-10R'deki son derece gelişmiş elektronik yönetim sistemleri, sürücü kontrolünü kolaylaştırır ve sürücülerin, yüksek güçlü bir süper motosikleti pistte sınırlarda sürmenin nasıl bir şey olduğunu deneyimlemelerine olanak tanır.

KCMF - Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu)

KCMF, viraj boyunca girişten apekse ve viraj çıkışına kadar motor ve şasi parametrelerini izleyerek hızlanmadan frenlemeye ve tekrar hızlanmaya yumuşak geçişi kolaylaştırmak ve sürücülerin virajda amaçlanan çizgiyi takip etmelerine yardımcı olur

IMU - Gelişmiş Şasi Oryantasyonu

IMU, Gelişmiş Şasi Yönlendirme Farkındalığı anlamına gelir. Kawasaki'nin son teknoloji elektroniklerinin gücü her zaman, minimum donanım kullanarak ECU'ya kasanın ne yaptığına dair doğru ve gerçek zamanlı bir resim veren son derece gelişmiş programlama olmuştur.

KEBC - Kawasaki Motor Freni

Kawasaki Motor Freni Kontrol sistemi, sürücülerin tercih ettikleri motor freni miktarını seçmelerine olanak tanır.

Elektronik Gaz Kelebekleri

Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın hem de havanın hacmini kontrol etmesini sağlar.

Sportif Kawasaki Çekiş Kontrol Sistemi

Kawasaki'nin orijinal öngörülü çekiş kontrolü olan S-KTRC, Kawasaki'nin iş makineleriyle aynı temel teknolojiyi kullanıyor.

Kawasaki Patinaj Önleme Sistemi

Duruştan itibaren hızlanmayı optimize ederek sürücülere yardımcı olmak üzere tasarlanan KLCM, hareket halindeyken tekerleklerin patinaj yapmasını önlemek için motor çıkışını elektronik olarak yönetir.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

KQS - Kawasaki QuickShifter

Gaz kelebeği tamamen açıkken debriyajsız vites yükseltmeyi mümkün kılarak sürücülerin pistte hızlanmalarını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur.

Yatay Arka Bağlantılı Arka Süspansiyon

Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.

Kawasaki Akıllı Kilitlenmeyi Önleyeci Fren Sistemi

Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.

Güç Modları

Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.

Elektronik Hız Sabitleyici

Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört
Sıkıştırma Oranı 13.0:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 76,0x55,0 mm
Hacim 998 cm³
Yakıt Sistemi Çift enjeksiyonlu yakıt enjeksiyonu: 47 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 149,3 kW {203 PS} / 13.200 dev/dak
RAM Air ile maksimum güç 156,8 kW {213 PS} / 13.200 dev/dak
Maksimum tork 114,9 N•m {11,7 kgf•m} / 11.400 dev/dak
C02 Emisyonu 140 gr/km
Yakıt Tüketimi 6,0 l/100 km
CO2 emisyonu 85 kW kit 151 gr/km
Yakıt tüketimi 85 kW kit 5,9 l/100 km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi, kaset
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 1.681 (79/47)
1 Dişli Oranı 2.600 (39/15)
2 Dişli Oranı 2.158 (41/19)
3 Dişli Oranı 1.882 (32/17)
4 Dişli Oranı 1.650 (33/20)
5 Dişli Oranı 1.476 (31/21)
6 Dişli Oranı 1.304 (30/23)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.412 (41/17)
Şasi Tipi İkiz direk, dökme alüminyum
İz 105mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 115mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 190/55 ZR17 M/C (75W)
U x G x Y 2.085x750x1.185 mm
Direksiyon açısı LR 27° / 27°
Tekerlek tabanı 1.450mm
Yerden yükseklik 135mm
Yakıt Kapasitesi 17,0 litre
Koltuk yüksekliği 835mm
Boş kütle 207 kg
Ön fren tipi Çift yarı yüzer Brembo diskler
Ön fren çapı Ø330mm
Ön fren kaliperi tipi Brembo radyal montajlı, M50 monoblok, karşıt 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø220mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi Harici sıkıştırma bölmesi, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükü ayarlanabilirliği ve üstten yaylı Ters Dengesiz çatal
Ön süspansiyon çapı Ø43mm
Arka süspansiyon tipi Yatay Arka Bağlantı, bindirme rezervuarlı BFRC lite gaz yüklü şok, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükleme ayarı ve üstten çıkış yayı
Ninja ZX-10R

Aksesuarlar

Dış Mekan Örtüsü

Bantlantmış dikişlere sahip, güçlü dayanıklı. çok katmanlı kumaş.

Füme Ön Cam

Bu renkli, yarış tarzı Füme Ön Cam, rüzgar basıncını azaltmak ve aerodinamiği geliştirmek için tasarlanmıştır.

Akrapovic Karbon SBK Replika Egzoz

Motorunuza daha sportif bir görünüm ve ses kazandırın.

Akrapovic EVO Tam Sistemi Yarış Egzozu

Titanyum başlıklara ve karbon altıgen susturucuya sahip Evolution serisi komple sistem.

Ön Aks Kaydırıcıları

Bu koruyucu ön aks kaydırıcıları, ön aksınızın ön aks somununun, çatal altarını ve fren kalpierlerinin hasar görmenisi engeller.

Elcik Isıtma

Elcik ısıtma sistemleri ile ellerinizi sıcak tutun.

Koruma Takozları

Koruma takoz setleri, metal montaj braketleri üzerinde siyah kalıplı naylon koruma takozları.

Lastik Isıtıcı Seti

KRT süper motosiklet ekibinin kullanıdığı ısıtıcı setlerine benzer.

Premium Ön Padok Standı

Radyal ön fren kaliperli modeller için ön ayak.

Premium Arka Padok Standı

Hem motosiklet tutkunarı hem tamirciler için vazgeçilmez bir araçtır.

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto