Yeni Kawasaki Ninja H2 SX, Kawasaki'nin şimdiye kadarki en gelişmiş Sports Tourer'ıdır; En yüksek teknoloji, performans ve sürüş konforu standartlarının nihai entegrasyonu. ARAS sistemi gibi yeni özel özellikler, uyarlanabilir hız sabitleyici ve kör nokta tespiti gibi gerçek dünya avantajları sağlar. Yeni 6,5 inç renkli TFT göstergeye Kawasaki'nin SPIN Bilgi-Eğlence sistemi entegre edilmiştir. Hem uzun mesafeli turlarda hem de günlük sürüşlerde benzersiz dengeli süperşarjlı motorun heyecanını yaşayın. En iyi teknoloji, kendimizin doğal bir uzantısı haline gelen ve bizi özgür kılan teknolojidir.
Başlangıçta Autobahn'daki en hızlı spor gezi aracı olarak tasarlanan Ninja H2 SX, benzersiz bir sürüş deneyimi sunuyor.
Ninja H2 SX, Kawasaki'nin FI-ECU'yu tork talebi yetenekleriyle entegre eden ilk modelidir; altı serbestlik derecesinde ölçüm yapan yeni IMU; ve yüksek hesaplama gücüne sahip takviye devresi donanımlı ABS, koordineli şasi kontrolü sağlar.
Bir amiral gemisi modeline yakışan Ninja H2 SX, KIPASS ve TPMS gibi bir dizi yüksek dereceli kolaylık özelliğine ek olarak geniş, tam renkli göstergelere sahiptir.
200 PS'lik yüksek çıkışı deneyimlemenizi sağlayan bir güç ünitesi elde etmek için tüm hızlarda Yönetilebilir Güç Dağıtımı titizlikle takip edildi.
Bu surround algılama teknolojisi özellikleri, yoğun trafikte gezi yaparken veya sürüş yaparken sürücünün güvenini artırmaya yardımcı olur.
Sürücü durduğunda ve fren(ler)i sert bir şekilde uyguladığında devreye giren VHA, sürücünün fren elini/ayağını gevşetmesine olanak sağlamak için arka freni devreye alır.
Kawasaki'nin yeni akıllı telefon tabanlı bilgi-eğlence uygulaması, çeşitli üçüncü taraf uygulamaların indirilmesine ve kokpitin TFT ekranında görüntülenmesine olanak tanıyor.
Arkaya bakan radar sensörü, bisikletin çevresini izler ve sürücünün kör noktasına yaklaşan bir aracın varlığı konusunda sürücüyü uyarır.
Elektronik Hız Sabitleme Sisteminin daha gelişmiş bir versiyonu olan ACC, sürücü tarafından belirlenen hızı korur ancak öndeki araçla uygun bir takip mesafesini korumak için araç hızını ayarlar.
Sistem mevcut hızda devam etmenin öndeki araçla çarpışmaya yol açabileceğini tespit ettiğinde sürücüyü uyarır.
TPMS, sürüş esnasında lastik hava basıncını sürekli olarak izleyerek, uzun turlarda sürücünün güvenini artırır.
Kaplamalara yerleştirilmiş Yalın ışıklarla etkinleştirilen ışıklar, viraj alırken yolun aydınlatılmasına yardımcı olur.
Büyük, okunması kolay 6,5 inç tam renkli TFT gösterge paneli, kokpite yüksek teknolojili bir dokunuş katıyor.
Ergonomik tasarımlı ön koltuk, hem selede uzun saatler geçirmek için rahatlık sağlar, hem de daha sportif sürüş için pozisyon değişikliklerine uyum sağlar.
Geniş ön camı ve tam kaplamalı gövdesiyle Ninja H2 SX, önemli ölçüde rüzgar koruması sağlayarak uzun yolculuklarda sürücü konforuna katkıda bulunur.
KIPASS (Kawasaki'nin Akıllı Yakınlık Etkinleştirme Çalıştırma Sistemi) ana anahtar sistemi, bisikletin ana anahtarının ve direksiyon kilidinin uzaktan etkinleştirilmesine olanak tanır.
Sert frenleme sırasında ESS, fren lambasının yanıp sönmesine neden olarak motosikletin ani yavaşlamasına dikkat çeker.
Montaj sistemi sayesinde aksesuar yan çantaların takılması ve çıkarılması basit ve rahattır. Monte edildiğinde yan çantalar bisikletin arka kısmıyla kusursuz bir şekilde bütünleşir
Tamamen şirket bünyesinde tasarlanan son derece kompakt, yüksek verimli süperşarjlı motorun muazzam potansiyeli, KHI Grubunun sahip olduğu teknolojinin bir kanıtıdır.
ACC (Adaptif Hız Sabitleyici), sürücü tarafından ayarlanan hızı korur ancak öndeki araçla uygun bir takip mesafesini korumak için araç hızını ayarlar.
FCW (İleri Çarpışma Uyarısı), sistem mevcut hızda devam etmenin öndeki araçla çarpışmayla sonuçlanabileceğini tespit ettiğinde sürücüyü uyarır.
BSD (Kör Nokta Algılama), bisikletin çevresini izler ve sürücünün kör noktasına yaklaşan bir aracın varlığı konusunda sürücüyü uyarır.
IMU, Gelişmiş Şasi Yönlendirme Farkındalığı anlamına gelir. Kawasaki'nin son teknoloji elektroniklerinin gücü her zaman, minimum donanım kullanarak ECU'ya kasanın ne yaptığına dair doğru ve gerçek zamanlı bir resim veren son derece gelişmiş programlama olmuştur.
KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.
KLCM (Kawasaki Kalkış Kontrol Modu), tekerlek patinajını önlemek için motor çıkışını elektronik olarak yöneterek durma anından itibaren hızlanmayı optimize eder.
KEBC (Kawasaki Motor Freni Kontrolü), sürücülerin tercih ettikleri motor freni miktarını seçmelerine olanak tanır.
Kawasaki, KIBS'i, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlamak üzere geliştirdi.
KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.
Lastik Basıncı İzleme Sistemi (TPMS), sürüş sırasında lastik hava basıncını sürekli olarak izleyerek, uzun turlarda sürücünün güvenini artırır.
Viraj ışıkları, viraj alırken ek aydınlatma sağlayarak bisikletin gittiği yönde daha geniş bir ışıklı yol oluşturur.
Cebinde kompakt anahtarlık (taşınabilir immobilizer) bulunan KIPASS, sürücülerin sadece motosiklete yaklaşarak motosikletin direksiyon kilidini ve ana şalterini uzaktan serbest bırakmasına olanak tanır.
Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın (yakıt enjektörleri aracılığıyla) hem de havanın (gaz kelebeği valfleri aracılığıyla) hacmini kontrol etmesini sağlar.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam kullanır.
Sürücü durduğunda ve fren(ler)i sert bir şekilde uyguladığında devreye giren VHA, sürücünün fren elini/ayağını gevşetmesine olanak sağlamak için arka freni devreye alır.
ESS (Acil Durdurma Sinyali), sert frenleme sırasında fren lambasının yanıp sönmesine neden olarak bisikletin ani yavaşlamasına dikkat çeker.
Kawasaki SPIN, çeşitli üçüncü taraf uygulamalarının indirilmesine ve kokpitin TFT ekranına yansıtılmasına olanak tanıyan akıllı telefon tabanlı bir bilgi-eğlence uygulamasıdır.
Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
Ekonomik Sürüş Göstergesi, uygun yakıt tüketimini gösteren ve yakıt tasarruflu sürüşü teşvik eden, gösterge panelinde görünen bir işarettir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dörtlü, Supercharger'lı |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.2:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 76,0x55,0 mm |
Hacim | 998 cm³ |
Yakıt Sistemi | Çift enjeksiyonlu yakıt enjeksiyonu: 40 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 147,1 kW {200 PS} / 11.000 dev/dak |
RAM Air ile maksimum güç | 154,1 kW {210 PS} / 11.000 dev/dak |
Maksimum tork | 137,3 N•m {14,0 kgf•m} / 8.500 dev/dak |
C02 Emisyonu | 128 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,4 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.480 (74/50) |
1 Dişli Oranı | 3.077 (40/13) |
2 Dişli Oranı | 2.429 (34/14) |
3 Dişli Oranı | 2.045 (45/22) |
4 Dişli Oranı | 1.727 (38/22) |
5 Dişli Oranı | 1.524 (32/21) |
6 Dişli Oranı | 1.348 (31/23) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.444 (44/18) |
Şasi Tipi | Kafes, salınım kolu montaj plakalı yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 103mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 139mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 190/55 ZR17 M/C (75W) |
U x G x Y | 2.175x790x1.260 mm |
Direksiyon açısı LR | 30° / 30° |
Tekerlek tabanı | 1.480 mm |
Yerden yükseklik | 130mm |
Yakıt Kapasitesi | 19,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 835mm |
Boş kütle | 266 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer diskler |
Ön fren çapı | Ø320mm |
Ön fren kaliperi tipi | Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli, yay ön yükü ayarlanabilir ve üstten yaylı ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø43mm |
Arka süspansiyon tipi | Uni-Trak, sırt rezervuarlı gaz şarjlı şok, ayarlanabilir sıkıştırma (yüksek/düşük hız) ve ayarlanabilir geri tepme sönümleme, uzaktan yay ön yükleme ayarı ve üstten yay |
Orjinaliyle aynı şekilde ve boyutlarda füme ön cam. Otomatik uzun far sensörü için kesikli.
28L hızlı çıkarılabilir yan çanta seti.
Akrapovic geçmeli egzoz ile motosikletinize görünüm ve ses kazandırın.
Motosikletin sportif görünümü arttıran şık koltuk kılıfı.Lastik ped içerir.
Ninja H2 Modelleri için özel olarak üretilmiş tek taraflı padok sehpası.
Yan çantaları motoruzuna yerleştirmek için montaj kiti
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto