Z-Moto

2024 | 3.619.000 ₺


Main Image

Mühendislik ve performans sınırlarını zorlamak, Anında İkonlar olarak adlandırılmayı gerçekten hak eden birkaç motosikletten biridir. Ödün vermeden ve Kawasaki Heavy Industries'in kolektif gücünden yararlanılarak yaratılan Ninja H2R, saygı gerektirir ve en yetenekli ve kendini adamış sürücülerin ilgisini çeker. H2R'nin özellikleri: Ohlins arka süspansiyon, yukarı ve aşağı hızlı vites değiştirici, aerodinamik cihazlar, viraj yönetimi ve yatış açısı ekranı. Ninja H2R, tarihteki rolünüzü oynayın. Bu araç kamuya açık yollarda kullanılmak üzere üretilmemiştir.



Ninja H2R

Özellikler

Şirket içi tasarlanmış Süper Şarj Cihazı

Kawasaki motosiklet motoru tasarımcıları tarafından KHI Grubu içindeki diğer şirketlerin, yani Gaz Türbini ve Makine Şirketi, Havacılık ve Uzay Şirketi ve Kurumsal Teknoloji Bölümü'nün yardımıyla tasarlandı.

300 PS Çıkışa Dayanacak Şekilde Tasarlanmış Güç Ünitesi

Bilinen Sıralı Dörtlü konfigürasyonuna rağmen Ninja H2R güç ünitesi, bu süperşarjlı motor için özel olarak geliştirilmiş teknolojiyle donatılmıştır: bazıları yeni, diğerleri Kawasaki Group'un teknik bilgisine sahiptir.

Köpek Halkası İletimi

Sorunsuz ve hızlı vites değiştirmeyi kolaylaştırmak için köpek halkası tipi şanzıman seçildi. Bu, MotoGP veya Formula 1'de yaygın olarak bulunan şanzıman türüdür ve Kawasaki Yarış Takımının geri bildirimleriyle geliştirilmiştir.

Elektronik Kısma Valfleri

Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın hem de havanın (gaz kelebeği valfleri aracılığıyla) hacmini kontrol etmesini sağlar. İdeal yakıt enjeksiyonu ve gaz kelebeği konumu, düzgün, doğal motor tepkisi ve ideal motor çıkışı sağlar.

Aerodinamik olarak tasarlanmış Gövde

Yandan bakıldığında Ninja H2R'nin çoğu modern supersport modelinin agresif, öne eğik duruşuna sahip olmaması tesadüf değil.

Yere Basma Kuvveti Üretimi

Aynaların yerine Ninja H2R'nin üst kaportasına monte edilmiş CFRP kanatları bulunuyor.

Egzoz sistemi

Tam titanyum egzoz sistemi, başlık ve toplayıcı borular, bir bağlantı borusu ve düz borulu megafon tarzı susturucudan oluşan oldukça basit bir tasarıma sahiptir.

Tek Taraflı Salınım Kolu

Tek taraflı bir salınım koluna sahip olmak, egzoz susturucusunun bisikletin merkez hattına daha yakın monte edilmesini sağlayarak sportif viraj alma için yüksek bir yatış açısı sağlar.

Kawasaki Orijinal Gümüş Ayna Boyası

Kawasaki'nin yeni Yüksek Dayanıklı boyası, çiziklerin kendi kendine onarılmasına olanak tanıyan ve boyanın yüksek kaliteli kaplamasını korumasını sağlayan özel bir kaplamaya sahiptir

Hidrolik Debriyaj ve Geri Tork Sınırlayıcı

Yüksek kaliteli bir hidrolik kavrama daha az bakım sunarak ilk temas koşulunun korunmasını sağlar. Brembo bileşenlerinin üstün doğrusallık ve sorunsuz çalıştırma da sağladığı avantajlardandır.

Silindir Kafası

Süperşarjlı motor için gereken soğutma performansını sağlamak amacıyla silindir kafası tasarımında bir takım hususlar dikkate alındı. Geniş soğutma sıvısı geçiş yolları, yanma odası için ideal soğutma sağlar.

Ram Hava Girişi

Süper şarj cihazına sağlanan hava, üst kaportadaki çift Ram Hava girişleri yoluyla girer. Toplam ön alanı yaklaşık 13.000 mm2'dir; bu, 300 PS'nin üzerinde çıkışa ulaşmak için ne kadar havaya ihtiyaç duyulduğunu gösterir.

Şasi Çerçevesi

Kafes çerçeve yapısının kullanılması, kasanın performans gereksinimlerini karşılamak için zarif ve hafif bir çözüm sundu.

Yağ Jetleri

Motoru kompakt ve basit tutmak amacıyla tek bir yağlama sistemi, motor bileşenleri, süper şarj cihazı ve şanzıman için soğutma yağı sağlar.

Kawasaki Nehri İşareti

Ninja H2R'de Nehir İşaretini kullanmak için özel izin alındı. Genellikle bir üründe kullanımı tarihsel öneme sahip modellere ayrılmıştır.

Yatış açısı ekranı

Yeni enstrüman özellikleri arasında yatış açısı ekranı ve maksimum yatış açısı kayıt fonksiyonu yer alır (Atalet Ölçüm Biriminin eklenmesi sayesinde mümkündür)

KQS (Kawasaki QuickShifter)

Ninja H2R, hızlı vites değiştiriciyle standart olarak donatılmış ilk Kawasaki motosikletiydi. 2017'de hızlı vites değiştirici aynı zamanda debriyajsız vites küçültmeyi de mümkün kılıyor.

KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu)

KCMF, viraj boyunca (girişten apekse ve viraj çıkışına kadar) motor ve şasi parametrelerini izler; hızlanmadan frenlemeye ve tekrar hızlanmaya yumuşak geçişi kolaylaştırmak için fren kuvvetini ve motor gücünü modüle eder ve sürücülerin viraj boyunca amaçlanan çizgiyi takip etmelerine yardımcı olur.

Sürüş Pozisyonu ve Ergonomi

Sürüş pozisyonu, ultra yüksek hızda sürüş ve devre sürüşü için tasarlandı. Yoğun hızlanma sırasında sürücüye destek sağlamak için kalçayı destekleyen pedler koltuğun arka tarafını çevreliyor.

Brembo Frenler

t5,5 mm kalınlığa sahip bir çift devasa Ø 330 mm Brembo yarı yüzer disk, mükemmel frenleme kuvveti sağlar.

Öhlins TTX36 Arka Süspansiyon

Öhlins'in büyük beğeni toplayan TTX amortisörünün eklenmesi sürücüye çok sayıda fayda sağlar: - Artırılmış arka stabilite - mükemmel sönümleme ve artırılmış sürüş konforu - Artırılmış arka stabilite - Yoldan mükemmel geri bildirim - Hızda daha fazla stabilite.

Öhlins Elektronik Direksiyon Amortisörü

Kawasaki'nin elektronik direksiyon amortisörü, direksiyon amortisörlerinin en popüler ve saygın üreticilerinden biri olan Öhlins ile ortaklaşa geliştirildi.

Bosch IMU

Bosch'un kompakt IMU'sunun kullanılması, halihazırda yüksek seviyeli olan KTRC, KLCM ve KIBS'ye ek bir hassasiyet katmanı eklenmesine olanak tanır. IMU, 6 DOF (serbestlik derecesi) boyunca ataletin izlenmesine olanak tanır.

KTRC (3 modlu, 9 seviyeli)

9 modlu KTRC, Kawasaki'nin önceki çekiş kontrol sistemlerinin en iyi unsurlarını birleştirir. Sürücüler, her biri giderek daha yüksek düzeyde izinsiz giriş sunan üç mod arasından seçim yapabilir.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir.

ABS

Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.

Gümüş Ayna Boyası

Kawasaki'nin yüksek kaliteli orijinal boyası oldukça yansıtıcı, cam benzeri metal bir görünüme sahiptir. 2015 Ninja H2 ve Ninja H2R'de ilk kez otomotiv veya motosiklet endüstrilerinde seri üretim bir araçta ilk kez kullanıldı.

IMU - Atalet Ölçüm Birimi

IMU, Gelişmiş Şasi Yönlendirme Farkındalığı anlamına gelir. Kawasaki'nin son teknoloji elektroniklerinin gücü her zaman, minimum donanım kullanarak ECU'ya kasanın ne yaptığına dair doğru ve gerçek zamanlı bir resim veren son derece gelişmiş programlama olmuştur.

ERGO-FIT

Sürücünün konforu ve kontrolü için doğru uyum çok önemlidir. Ancak ideal uyum, fiziksel boyutlarına ve sürüş tarzına bağlı olarak sürücüden sürücüye değişir. ERGO-FIT, sürücülerin ideal sürüş pozisyonlarını bulmalarına olanak sağlamak için tasarlanmış bir arayüz sistemidir.

Elektronik Kısma Valfleri

Kawasaki'nin tamamen elektronik gaz kelebeği çalıştırma sistemi, ECU'nun motora gönderilen hem yakıtın hem de havanın hacmini kontrol etmesini sağlar.

KLCM

Duruştan itibaren hızlanmayı optimize ederek sürücülere yardımcı olmak üzere tasarlanan KLCM, hareket halindeyken tekerleklerin patinaj yapmasını önlemek için motor çıkışını elektronik olarak yönetir.

KCMF - Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu)

KCMF, viraj boyunca girişten apekse ve viraj çıkışına kadar motor ve şasi parametrelerini izleyerek hızlanmadan frenlemeye ve tekrar hızlanmaya yumuşak geçişi kolaylaştırmak ve sürücülerin virajda amaçlanan çizgiyi takip etmelerine yardımcı olur

KEBC - Kawasaki Motor Fren Kontrolü

Kawasaki Motor Freni Kontrol sistemi, sürücülerin tercih ettikleri motor freni miktarını seçmelerine olanak tanır.

KQS - Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici

Gaz kelebeği tamamen açıkken debriyajsız vites yükseltmeyi mümkün kılarak sürücülerin pistte hızlanmalarını en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olur

Kompresörlü motor

KHI Grubunun sahip olduğu bilgi birikimi ve teknolojiden yararlanan Kawasaki'nin süperşarjlı motoru, kompakt tasarımı korurken yüksek motor çıkışı sağlar.

KIBS

Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dörtlü, Supercharger'lı
Sıkıştırma Oranı 8.3:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 76,0x55,0 mm
Hacim 998 cm³
Yakıt Sistemi Çift enjeksiyonlu yakıt enjeksiyonu: 50 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 228,0 kW {310 PS} / 14.000 dev/dak
RAM Air ile maksimum güç 240,0 kW {326 PS} / 14.000 dev/dak
Maksimum tork 165,0 N•m {16,8 kgf•m} / 12.500 dev/dak
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Birincil Azaltma Oranı Islak, çoklu disk
1 Dişli Oranı 3.188 (51/16)
2 Dişli Oranı 2.526 (48/19)
3 Dişli Oranı 2045 (45/22)
4 Dişli Oranı 1.727 (38/22)
5 Dişli Oranı 1.524 (32/21)
6 Dişli Oranı 1.348 (31/23)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.333 (42/18)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 108mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 135mm
Lastik, ön 120/600 R17
Lastik, arka 190/650R17
U x G x Y 2.070x850x1.160 mm
Direksiyon açısı LR 27° / 27°
Tekerlek tabanı 1.450mm
Yerden yükseklik 130mm
Yakıt Kapasitesi 17,0 litre
Koltuk yüksekliği 830mm
Boş kütle 216 kg
Ön fren tipi Çift yarı yüzer Brembo diskler
Ön fren çapı Ø330mm
Ön fren kaliperi tipi Brembo radyal montajlı, Stylema monoblok, karşıt 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø250mm
Arka fren kaliperi tipi Brembo, çift pistonlu karşıt
Ön süspansiyon tipi Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli, yay ön yükü ayarlanabilir ve üstten yaylı ters çatal
Ön süspansiyon çapı Ø43mm
Arka süspansiyon tipi Uni-Trak, Öhlins TTX36 gaz yüklü amortisör, sırt rezervuarlı, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli, yay ön yükleme ayarı ve üstten çıkışlı yay
Ninja H2R

Aksesuarlar

Ohlins RR Amortisörlü Montaj Braketi

Ohlins RR Amortisörlü Montaj Braketi

Yarış Egzozu

Akrapovic hafif titanyum/karbon ön susturuculu tam yarış egzoz sistemi. Yeni stil altıgen karbon susturucu.

Premium Ön Padok Standı

Radyal ön fren kaliperli modeller için ön ayak

Premium Tek Taraflı Arka Padok Standı

Ninja H2 modelleri için özel olarak yapılmış özel tek tarafklı arka salınım kolu standı

Ninja Dış Mekan Örtüsü

Güçlü yırtılma önleyici , yırtılmaz kumaştan yapılmıştır. 120 santigrat dereceye kadar ısıya dayanıklıdır.

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto