Son 40 yılda Ninja motosikletleri dünya çapındaki spor motosiklet tutkunlarının kalbini fethetti. Hiçbir zaman köklerimizden sapmadık ama gelişimde her zaman devrimci olduk. Kalp atışlarını hızlandıran performans, mühendislik, teknoloji ve kullanım alanlarında sektöre liderlik ediyoruz. Ninja sadece tanınabilir bir isim değil, aynı zamanda bir yaşam biçimidir.
Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de belirli koşullar altında gönül rahatlığı sağlar. İki mod, sürücülerin ayarları sürüş durumuna ve sürücü tercihine göre ayarlamasına olanak tanır.
Gösterge paneline yerleştirilmiş bir Bluetooth çipi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor.
Her biri kısa ve uzun huzmenin yanı sıra bir konum lambasına sahip ikiz LED farlar daha fazla parlaklık sunar.
Ninja 650'nin daha keskin yeni stili, ona daha sportif bir görünüm ve daha da güçlü bir Ninja ailesi görünümü kazandırıyor. Şık ve sportif tasarımı sürücülere güven verir.
Yeni Dunlop Sportmax Roadsport 2 lastikleri daha hafif yol tutuşuna katkıda bulunuyor.
Kawasaki'nin 650cc sınıfında bir ilki olan tamamen yeni dijital TFT renkli göstergeler, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor.
Daha sportif bir görünüme öncelik veren yeniden tasarlanan ön cam artık daha alçaktır ve üst kaportayla aynı hizadadır. Sürücüye iyi bir rüzgar koruması sağlamak için daha dik bir açıya ayarlanmıştır.
Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de belirli koşullar altında gönül rahatlığı sağlar.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.8:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 83,0x60,0 mm |
Hacim | 649 cm³ |
Yakıt Sistemi | Çift kısmalı yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 2 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yarı kuru karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 50,2 kW {68 PS} / 8.000 dev/dak |
Maksimum tork | 64,0 N•m {6,5 kgf•m} / 6.700 dev/dak |
C02 Emisyonu | 107 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 4,4 l/100 km |
CO2 emisyonu 35 kW kit | 107 gr/km |
Yakıt tüketimi 35 kW kit | 4,5 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.095 (88/42) |
1 Dişli Oranı | 2.438 (39/16) |
2 Dişli Oranı | 1.714 (36/21) |
3 Dişli Oranı | 1.333 (32/24) |
4 Dişli Oranı | 1.111 (30/27) |
5 Dişli Oranı | 0,966 (28/29) |
6 Dişli Oranı | 0,852 (23/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.067 (46/15) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 100 mm |
Tekerlek hareketi ön | 125mm |
Tekerlek hareketi arka | 130mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
U x G x Y | 2.055x740x1.145 mm |
Direksiyon açısı LR | 32° / 32° |
Tekerlek tabanı | 1.410 mm |
Yerden yükseklik | 130mm |
Yakıt Kapasitesi | 15,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 790mm |
Boş kütle | 193 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzen petal diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek petal disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yay ön yüklemesi ayarlanabilen Yatay Arka bağlantı |
Arrow Egzoz
Dış Mekan Örtüsü
Daha sportif bir duruş ile Füme Ön Cam
Motosikletin hasar görmesini engellemek için Koruma Takozlarılar
Tamamen uyumlu uzun ön cam
Radyatörün yoldan gelecek etkilere karşı korunmasını sağlar.
Süper streç ninja 650 örtüsü
Ninja 650 için depo çantası
Çizilmelere karşı koruma sağlayan tank ped.
Daha sportif bir görünüm için ninja 650 tekli koltuğu
Ninja 650 için 30 litre arka çanta
Yan çanta koymak için orjinal yan çanta demirleri
Tamamen orjinal Ninja 650 yan çantaları
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto