Z-Moto

2024 | 517.000 ₺


Main Image

Ninja sportbike soyunu daha da somutlaştırmak için yeniden canlandırılan Ninja 650 motosiklet, sportif 649cc motor, ileri düzey teknoloji gelişmeleri ve keskin stil güncellemeleriyle birlikte geliyor. Kusursuz spor performansı, heyecan verici günlük yolculuklar için dik bir sürüş pozisyonuyla buluşuyor ve üstün bir tutum size efsanevi mirasını hatırlatıyor.



Ninja 650

Özellikler

KTRC (Kawasaki Çekiş Kontrolü)

Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de belirli koşullar altında gönül rahatlığı sağlar. İki mod, sürücülerin ayarları sürüş durumuna ve sürücü tercihine göre ayarlamasına olanak tanır.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Gösterge paneline yerleştirilmiş bir Bluetooth çipi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor.

LED Farlar

Her biri kısa ve uzun huzmenin yanı sıra bir konum lambasına sahip ikiz LED farlar daha fazla parlaklık sunar.

Daha Keskin Ninja Stili

Ninja 650'nin daha keskin yeni stili, ona daha sportif bir görünüm ve daha da güçlü bir Ninja ailesi görünümü kazandırıyor. Şık ve sportif tasarımı sürücülere güven verir.

Yeni Lastikler: Daha Hafif Yol Tutuş

Yeni Dunlop Sportmax Roadsport 2 lastikleri daha hafif yol tutuşuna katkıda bulunuyor.

TFT Renk Göstergeleri

Kawasaki'nin 650cc sınıfında bir ilki olan tamamen yeni dijital TFT renkli göstergeler, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor.

Geliştirilmiş Ön Cam

Daha sportif bir görünüme öncelik veren yeniden tasarlanan ön cam artık daha alçaktır ve üst kaportayla aynı hizadadır. Sürücüye iyi bir rüzgar koruması sağlamak için daha dik bir açıya ayarlanmıştır.

KTRC (2 modlu)

Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de belirli koşullar altında gönül rahatlığı sağlar.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

Çift Kısma Valfleri

Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.

Yatay Arka Bağlantılı Arka Süspansiyon

Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz
Sıkıştırma Oranı 10.8:1
Valf DOHC, 8 valf
Çap x stroke 83,0x60,0 mm
Hacim 649 cm³
Yakıt Sistemi Çift kısmalı yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 2
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Basınçlı yağlama, yarı kuru karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 50,2 kW {68 PS} / 8.000 dev/dak
Maksimum tork 64,0 N•m {6,5 kgf•m} / 6.700 dev/dak
C02 Emisyonu 107 gr/km
Yakıt Tüketimi 4,4 l/100 km
CO2 emisyonu 35 kW kit 107 gr/km
Yakıt tüketimi 35 kW kit 4,5 l/100 km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 2.095 (88/42)
1 Dişli Oranı 2.438 (39/16)
2 Dişli Oranı 1.714 (36/21)
3 Dişli Oranı 1.333 (32/24)
4 Dişli Oranı 1.111 (30/27)
5 Dişli Oranı 0,966 (28/29)
6 Dişli Oranı 0,852 (23/27)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 3.067 (46/15)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 100 mm
Tekerlek hareketi ön 125mm
Tekerlek hareketi arka 130mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 160/60 ZR17 M/C (69W)
U x G x Y 2.055x740x1.145 mm
Direksiyon açısı LR 32° / 32°
Tekerlek tabanı 1.410 mm
Yerden yükseklik 130mm
Yakıt Kapasitesi 15,0 litre
Koltuk yüksekliği 790mm
Boş kütle 193 kilo
Ön fren tipi Çift yarı yüzen petal diskler
Ön fren çapı Ø300mm
Ön fren kaliperi tipi Çift pistonlu
Arka fren tipi Tek petal disk
Arka fren çapı Ø220mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi Teleskopik çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Yay ön yüklemesi ayarlanabilen Yatay Arka bağlantı
Ninja 650

Aksesuarlar

Arrow Egzoz

Arrow Egzoz

Dış Mekan Örtüsü

Dış Mekan Örtüsü

Füme Ön Cam

Daha sportif bir duruş ile Füme Ön Cam

Koruma Takozları

Motosikletin hasar görmesini engellemek için Koruma Takozlarılar

Ön Cam

Tamamen uyumlu uzun ön cam

Radyatör Koruyucu

Radyatörün yoldan gelecek etkilere karşı korunmasını sağlar.

Süper Streç Örtü

Süper streç ninja 650 örtüsü

Depo Çantası

Ninja 650 için depo çantası

Tank Pedi

Çizilmelere karşı koruma sağlayan tank ped.

Tekli Koltuk

Daha sportif bir görünüm için ninja 650 tekli koltuğu

Arka Çanta

Ninja 650 için 30 litre arka çanta

Yan Çantalar Demirleri

Yan çanta koymak için orjinal yan çanta demirleri

Yumuşak Yan Çantalar

Tamamen orjinal Ninja 650 yan çantaları

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto