Tamamen yeni Ninja 500 sportbike ile ifadenizi belirtin. Agresif tasarımlı Ninja spor motosikletleriyle dikkatleri üzerine çekin ve 451cc çift silindirli motorla tarzı belirleyin. Kalabalığa liderlik etmek için tasarlanan spor motosiklette efsanevi Ninja performansını deneyimleyin.
Yeni 451 cm3'lük motor, bileğin bir hareketiyle yumuşak ve güçlü bir hızlanma sağlıyor.
Kompakt kasa mümkün olduğunca kullanıcı dostu olacak şekilde tasarlandığından kullanımın kolay olması çok önemlidir.
Ninja 500'e hangi açıdan bakılırsa bakılsın, kendine özgü ön yüzü ve şık, akıcı çizgileri, bunun yarıştan ilham alan büyük motosiklet görünümüyle Ninja ailesinin bir üyesi olduğunu açıkça ortaya koyuyor.
KIPASS (Kawasaki'nin Akıllı Yakınlık Etkinleştirme Çalıştırma Sistemi), bisikletin ana anahtarının ve direksiyon kilidinin uzaktan etkinleştirilmesini sağlayan bir ana anahtar sistemidir.
Ninja 500 SE, yüksek düzeyde görünürlük sağlayan TFT (ince film transistör) teknolojisine sahip, yüksek kaliteli, tam renkli bir ekrana sahiptir.
Sele yüksekliği 785 mm iken hem selenin hem de motorun arka kısmının ince tasarımı, sürücülere ayaklarının yere ulaşması için engelsiz bir hat sağlıyor.
Rahat sürücü üçgeni çok çeşitli sürücü boyutlarına ve sürüş durumlarına uyum sağlar.
Kalın yastıklamalı ve düşük geri tepmeli üretanlı koltuklar üstün sürüş konforuna katkıda bulunur.
Ninja 500, tasarım açısından Ninja H2'ninkine benzer bir kafes çerçevesine sahiptir. Hafiflikle birlikte optimum sertliği sağlamak için Kawasaki'nin gelişmiş dinamik sertlik analizi kullanıldı.
Şasi, süper spor tarzı kısa dingil açıklığı/uzun salınım kolu tasarımına sahiptir ve hafif, doğal yol tutuşu sağlayan optimize edilmiş yol ayarıyla tamamlanır.
Kawasaki'nin Destekli ve Kaydırmalı Debriyajı, günlük durumlarda daha sürücü dostu ve yönetilebilir bir sürüş için hafif bir kavrama çekişi sağlar ve daha iyi spor sürüşü ve daha fazla güven için arkadan atlama ve zıplamayı azaltır.
451 cm3 motordan elde edilen güç, şehir içinde hızlanmak için düşük uç güçten en üst uç noktaya kadar, ne tür bir sürüş yaparlarsa yapsınlar sürücülerin kullanımını kolaylaştırmak için tüm devir aralığı boyunca bulunur.
Hem standart modellerdeki tam LCD gösterge paneli hem de SE modellerindeki TFT ekran, akıllı telefon bağlantısı sunarak sürücülerin makinelerine bağlanarak ekran bildirimlerinin, sürüş kayıtlarının ve topluluk özelliklerinin keyfini çıkarmasını sağlıyor.
Ninja 500'ün “yüzü” yeni tasarlanmış iki kompakt fara dayanıyor. Altlarında iki spoiler öne doğru çıkıntı yapıyor ve çarpıcı görünümü tamamlıyor.
Akıcı, katmanlı bir tasarımla önden arkaya doğru hareket eden yeni Ninja 500'ün kaportası yeni bir izlenim sunar
Ø 310 mm (Ninja ZX-14R'de kullanılan disk boyutunun aynısı) ölçüsünde Ninja 500'ün yarı yüzer ön diski kesin durdurma gücü sunar.
Cebinde kompakt anahtarlık (taşınabilir immobilizer) bulunan KIPASS, sürücülerin sadece bisiklete yaklaşarak bisikletin direksiyon kilidini ve ana şalterini uzaktan serbest bırakmasına olanak tanır.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.3:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 70,0x58,6 mm |
Hacim | 451 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 32 mm x 2 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 33,4 kW {45,4 PS} / 9.000 dev/dak |
Maksimum tork | 42,6 N•m {4,3 kgf•m} / 6.000 dev/dak |
C02 Emisyonu | 89 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 3,8 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.029 (69/34) |
1 Dişli Oranı | 2.929 (41/14) |
2 Dişli Oranı | 2.056 (37/18) |
3 Dişli Oranı | 1.619 (34/21) |
4 Dişli Oranı | 1.333 (32/24) |
5 Dişli Oranı | 1.154 (30/26) |
6 Dişli Oranı | 1.037 (28/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.071 (43/14) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 92mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 130mm |
Lastik, ön | 110/70R17 M/K 54H |
Lastik, arka | 150/60R17 M/K 66H |
U x G x Y | 1.995x730x1.120 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.375 mm |
Yerden yükseklik | 145mm |
Yakıt Kapasitesi | 14,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 785mm |
Boş kütle | 172 kilo |
Ön fren tipi | Tek yarı yüzer disk |
Ön fren çapı | Ø310mm |
Ön fren kaliperi tipi | Dengeli çalıştırma çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø220mm |
Arka fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Alt bağlantılı Uni-Trak, gaz yüklü şok ve yay ön yükü ayarlanabilirliği |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto