Z-Moto

2024 | 1.242.000 ₺


Main Image

Yeni Ninja 1100SX, spor touring yeteneğinde en üst seviyeyi sunuyor. Spor sürüş ve tüm gün tur için yüksek performans, ileri teknoloji ve üstün konfor sunmak üzere tasarlanan Ninja 1100SX, spor tur performansı için yeni bir standart belirliyor.



NINJA 1100SX SE

Özellikler

Geliştirilmiş Spor Sürüş Keyfi

Ninja 1100SX, daha büyük hacimli bir motor ve geliştirilmiş KQS ile spor sürüş keyfini bir üst seviyeye taşıyor.

Brembo Ön Fren Sistemi

Brembo M4.32 kaliperlerle durdurulan çift Brembo ön fren diskleri, Brembo ana silindiri ve çelik örgülü fren borularıyla tamamlanarak mükemmel durdurma gücü ve hassas fren performansı sunuyor.

Öhlins Arka Süspansiyon

Arka tarafta bulunan Öhlins S46 amortisör, sürücünün tercihlerine göre kurulumu uyarlamak için yumuşak bir his ve geniş ayarlanabilirlik sağlıyor.

Elcik Isıtma

Grip ısıtıcıları (standart modelde aksesuar olarak mevcuttur) hava soğuduğunda sürücülerin ellerini sıcak tutar ve hem şehirde hem de uzun mesafeli turlarda sürüşlerde konfor sağlar.

Bileşik Sportif Kullanım

Ninja 1100SX'in son derece sağlam alüminyum çerçevesi, yüksek derecede kütle merkezileştirmesi sunarak çeviklik ve sağlam kullanım arasında bir denge sunar

Daha Düşük Titreşim

Gidona eklenen ağırlıklar, sürüş sırasında titreşimi en aza indirmek için daha ağır gidon uçlarıyla tamamlanıyor.

Geliştirilmiş Quick Shifter

Çift yönlü Kawasaki Quick Shifter (KQS) artık daha kolay ve kullanımı daha eğlenceli

Gidona Monte Edilen USB-C Çıkışı

Artık sol gidona yerleştirilen USB Type-C girişi sürücülere kullanışlı bir güç kaynağı sunuyor.

Kolay Montaj Yan Çantalar

Aksesuar çantaları için montaj sistemi çantaların çok basit bir şekilde takılıp çıkarılmasını sağlayarak daha fazla rahatlığa katkıda bulunur.

Supersport Tarzı Şasi Bileşenleri

Hem kontrol hem de konfor sunan Ninja 1100SX'in rahat sürüş pozisyonu, şehir içi sürüşten tur sürüşüne ve spor sürüşüne kadar her şeyi barındıracak şekilde tasarlanmıştır.

IMU-Geliştirilmiş Elektronik Paketi

Ninja 1100SX, sürücülerin makinelerinin spor sürüş performansının tadını sonuna kadar çıkarmalarına yardımcı olmayı amaçlayan bir dizi sürücü destek teknolojisine sahiptir.

Rahat Sürüş Pozisyonu

Hem kontrol hem de konfor sunan Ninja 1100SX'in rahat sürüş pozisyonu, şehir içi sürüşten tur sürüşüne ve spor sürüşüne kadar her şeyi barındıracak şekilde tasarlanmıştır.

Daha Uzun 5. ve 6. Vitesler

Daha uzun 5. ve 6. vitesler sayesinde sürücüler otoyolda daha düşük devirde seyredebiliyor, bu da tur konforunu artırıyor ve yakıt ekonomisini iyileştiriyor.

Arttırılmış Tur Performansı

Geliştirilmiş yakıt ekonomisi, daha uzun 5. ve 6. vitesler ve gidona monte edilmiş USB Type-C çıkışının eklenmesi, daha uzun yolculukları daha da keyifli hale getiriyor

1.099 cm3 Sıralı Dörtlü

Ninja 1100SX'in motoru 1.099 cm3 hacme sahip ve 11,5 kgƒ·m tork sağlıyor. Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Sıralı Dörtlü motor artık düşük ila orta devir aralığında daha da güçlü bir şekilde çekiyor

Hız Sabitleyici

Kawasaki'nin seyir kontrol sistemi, tek bir düğmeye basarak istenilen hızın korunmasını sağlar. Etkinleştirildikten sonra, sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.

Dinamik Ninja Stili

Ninja 1100SX'in Ninja ailesi imajını ve spor sürüş potansiyelini vurgulayan tasarımında, aerodinamik görünümlü kaportalar ve tek taraflı susturucu yer alıyor.

İyileştirilmiş Yakıt Ekonomisi

Ninja 1100SX, yenilenen motor parçaları, uzatılmış 5. ve 6. vites aralıkları ve düşürülmüş devir limiti sayesinde hem motor gücünde artış sağlıyor hem de yakıt ekonomisini iyileştiriyor.

Rüzgar Koruması

Tam kaporta gövde yapısı tarafından sağlanan rüzgar koruması, dört farklı konuma sahip bir ön camla tamamlanıyor. Ön cam elle (alet kullanmadan) ayarlanabilir.

IMU - Atalet Ölçüm Birimi

Kawasaki'nin tescilli dinamik modelleme programı, birden fazla parametredeki değişiklikleri inceleyerek, değişen yol ve lastik koşullarını hesaba katmasına olanak tanıyan sihirli formül lastik modelini ustalıkla kullanır.

KCMF - Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu)

KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.

KQS - Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici

KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.

KIBS

Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.

Elektronik Kısma Valfleri

Elektronik Gaz Kelebeği Valfleri ECU'nun motora ideal miktarda yakıt ve hava vermesini sağlar.

Yatay Arka Bağlantılı Arka Süspansiyon

Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.

Elektronik Hız Sabitleyici

Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.

KTRC (3 modlu)

Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.

Güç Modları

Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Ekonomik Sürüş Göstergesi, uygun yakıt tüketimini gösteren ve yakıt tasarruflu sürüşü teşvik eden, gösterge panelinde görünen bir işarettir.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört
Sıkıştırma Oranı 11.8:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 77,0x56,0 mm
Hacim 1.099 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorlamalı yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 100,0 kW {136 PS} / 9.000 dev/dak
Maksimum tork 113,0 N•m {11,5 kgf•m} / 7.600 dev/dak
C02 Emisyonu 126 gr/km
Yakıt Tüketimi 5,6 l/100km
C02 Emisyonu 85 kW kit 126,0 gr/km
Yakıt Tüketimi 85 kW kit 5,6 l/100km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 1.528 (81/53)
1 Dişli Oranı 2.600 (39/15)
2 Dişli Oranı 1.950 (39/20)
3 Dişli Oranı 1.600 (24/15)
4 Dişli Oranı 1.389 (25/18)
5 Dişli Oranı 1.217 (28/23)
6 Dişli Oranı 1.069 (31/29)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.800 (42/15)
Şasi Tipi Çift tüplü alüminyum
İz 98mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 141 mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 190/50 ZR17 M/C (73W)
U x G x Y 2.100 x 805 x 1.190 mm (1225 mm yüksek konum ekranı)
Direksiyon açısı LR 31° / 31°
Tekerlek tabanı 1.440 mm
Yerden yükseklik 135mm
Yakıt Kapasitesi 19,0 litre
Koltuk yüksekliği 835mm
Boş kütle 234 kilo
Ön fren tipi Çift yarı yüzer diskler
Ön fren çapı Ø300mm
Ön fren kaliperi tipi Brembo radyal montajlı, M4.32 monoblok, karşıt 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø260 mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yük ayarlanabilirliğine sahip ters çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Yatay Geri Bağlantı, Öhlins S46 gazlı arka amortisör, geri tepme sönümleme ayarlanabilirliği ve uzaktan yay ön yükleme ayarlanabilirliği
NINJA 1100SX SE

Aksesuarlar

Yan Çantalar 2 x 28L

Kolay sökülüp takılabilen yan çantalar

12V DC Güç Soketi

Taşınabilir cihazlarınızı hareket halindeyken 12 volt güç prizi ile şarj edin.

Çanta Montaj Takımı

Çanta montajı için gerekli ekipmanlar

Çerçeve Kaydırıcılar

Motosikletin devrilme hasarından korunmasına yardımcı olur

Ergo-Fit yolcu selesi

Yolcunun daha rahat bir yolculuk geçirmesi için tasarlanmıştır.

Ergo-fit Yüksek Sürücü Selesi

Daha yüksek ve daha konforlu yolculuk için tasarlanmıştır

Füme Ön Cam

Füme renk ön cam daha az rüzgar almak için tasarlanmıştır

Akrapovič Karbon Egzoz

Akrapovič Karbon Egzoz

Şeffaf Ön Cam

Şeffaf ön cam daha az rüzgar almak için tasarlanmıştır

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto