Yeni Ninja 1100SX, spor touring yeteneğinde en üst seviyeyi sunuyor. Spor sürüş ve tüm gün tur için yüksek performans, ileri teknoloji ve üstün konfor sunmak üzere tasarlanan Ninja 1100SX, spor tur performansı için yeni bir standart belirliyor.
Ninja 1100SX, daha büyük hacimli bir motor ve geliştirilmiş KQS ile spor sürüş keyfini bir üst seviyeye taşıyor.
Brembo M4.32 kaliperlerle durdurulan çift Brembo ön fren diskleri, Brembo ana silindiri ve çelik örgülü fren borularıyla tamamlanarak mükemmel durdurma gücü ve hassas fren performansı sunuyor.
Arka tarafta bulunan Öhlins S46 amortisör, sürücünün tercihlerine göre kurulumu uyarlamak için yumuşak bir his ve geniş ayarlanabilirlik sağlıyor.
Grip ısıtıcıları (standart modelde aksesuar olarak mevcuttur) hava soğuduğunda sürücülerin ellerini sıcak tutar ve hem şehirde hem de uzun mesafeli turlarda sürüşlerde konfor sağlar.
Ninja 1100SX'in son derece sağlam alüminyum çerçevesi, yüksek derecede kütle merkezileştirmesi sunarak çeviklik ve sağlam kullanım arasında bir denge sunar
Gidona eklenen ağırlıklar, sürüş sırasında titreşimi en aza indirmek için daha ağır gidon uçlarıyla tamamlanıyor.
Çift yönlü Kawasaki Quick Shifter (KQS) artık daha kolay ve kullanımı daha eğlenceli
Artık sol gidona yerleştirilen USB Type-C girişi sürücülere kullanışlı bir güç kaynağı sunuyor.
Aksesuar çantaları için montaj sistemi çantaların çok basit bir şekilde takılıp çıkarılmasını sağlayarak daha fazla rahatlığa katkıda bulunur.
Hem kontrol hem de konfor sunan Ninja 1100SX'in rahat sürüş pozisyonu, şehir içi sürüşten tur sürüşüne ve spor sürüşüne kadar her şeyi barındıracak şekilde tasarlanmıştır.
Ninja 1100SX, sürücülerin makinelerinin spor sürüş performansının tadını sonuna kadar çıkarmalarına yardımcı olmayı amaçlayan bir dizi sürücü destek teknolojisine sahiptir.
Hem kontrol hem de konfor sunan Ninja 1100SX'in rahat sürüş pozisyonu, şehir içi sürüşten tur sürüşüne ve spor sürüşüne kadar her şeyi barındıracak şekilde tasarlanmıştır.
Daha uzun 5. ve 6. vitesler sayesinde sürücüler otoyolda daha düşük devirde seyredebiliyor, bu da tur konforunu artırıyor ve yakıt ekonomisini iyileştiriyor.
Geliştirilmiş yakıt ekonomisi, daha uzun 5. ve 6. vitesler ve gidona monte edilmiş USB Type-C çıkışının eklenmesi, daha uzun yolculukları daha da keyifli hale getiriyor
Ninja 1100SX'in motoru 1.099 cm3 hacme sahip ve 11,5 kgƒ·m tork sağlıyor. Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Sıralı Dörtlü motor artık düşük ila orta devir aralığında daha da güçlü bir şekilde çekiyor
Kawasaki'nin seyir kontrol sistemi, tek bir düğmeye basarak istenilen hızın korunmasını sağlar. Etkinleştirildikten sonra, sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Ninja 1100SX'in Ninja ailesi imajını ve spor sürüş potansiyelini vurgulayan tasarımında, aerodinamik görünümlü kaportalar ve tek taraflı susturucu yer alıyor.
Ninja 1100SX, yenilenen motor parçaları, uzatılmış 5. ve 6. vites aralıkları ve düşürülmüş devir limiti sayesinde hem motor gücünde artış sağlıyor hem de yakıt ekonomisini iyileştiriyor.
Tam kaporta gövde yapısı tarafından sağlanan rüzgar koruması, dört farklı konuma sahip bir ön camla tamamlanıyor. Ön cam elle (alet kullanmadan) ayarlanabilir.
Kawasaki'nin tescilli dinamik modelleme programı, birden fazla parametredeki değişiklikleri inceleyerek, değişen yol ve lastik koşullarını hesaba katmasına olanak tanıyan sihirli formül lastik modelini ustalıkla kullanır.
KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.
KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.
Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.
Elektronik Gaz Kelebeği Valfleri ECU'nun motora ideal miktarda yakıt ve hava vermesini sağlar.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.
Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
Ekonomik Sürüş Göstergesi, uygun yakıt tüketimini gösteren ve yakıt tasarruflu sürüşü teşvik eden, gösterge panelinde görünen bir işarettir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.8:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 77,0x56,0 mm |
Hacim | 1.099 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorlamalı yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 100,0 kW {136 PS} / 9.000 dev/dak |
Maksimum tork | 113,0 N•m {11,5 kgf•m} / 7.600 dev/dak |
C02 Emisyonu | 126 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,6 l/100km |
C02 Emisyonu 85 kW kit | 126,0 gr/km |
Yakıt Tüketimi 85 kW kit | 5,6 l/100km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.528 (81/53) |
1 Dişli Oranı | 2.600 (39/15) |
2 Dişli Oranı | 1.950 (39/20) |
3 Dişli Oranı | 1.600 (24/15) |
4 Dişli Oranı | 1.389 (25/18) |
5 Dişli Oranı | 1.217 (28/23) |
6 Dişli Oranı | 1.069 (31/29) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.800 (42/15) |
Şasi Tipi | Çift tüplü alüminyum |
---|---|
İz | 98mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 141 mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 190/50 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.100 x 805 x 1.190 mm (1225 mm yüksek konum ekranı) |
Direksiyon açısı LR | 31° / 31° |
Tekerlek tabanı | 1.440 mm |
Yerden yükseklik | 135mm |
Yakıt Kapasitesi | 19,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 835mm |
Boş kütle | 234 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Brembo radyal montajlı, M4.32 monoblok, karşıt 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø260 mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yük ayarlanabilirliğine sahip ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Geri Bağlantı, Öhlins S46 gazlı arka amortisör, geri tepme sönümleme ayarlanabilirliği ve uzaktan yay ön yükleme ayarlanabilirliği |
Kolay sökülüp takılabilen yan çantalar
Taşınabilir cihazlarınızı hareket halindeyken 12 volt güç prizi ile şarj edin.
Çanta montajı için gerekli ekipmanlar
Motosikletin devrilme hasarından korunmasına yardımcı olur
Yolcunun daha rahat bir yolculuk geçirmesi için tasarlanmıştır.
Daha yüksek ve daha konforlu yolculuk için tasarlanmıştır
Füme renk ön cam daha az rüzgar almak için tasarlanmıştır
Akrapovič Karbon Egzoz
Şeffaf ön cam daha az rüzgar almak için tasarlanmıştır
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto