Ninja 1000SX tavizsiz bir karaktere sahiptir. Seçkin solo spor motosiklet sürücülerinin arzuladığı Ninja ruhuyla aşılanan Ninja 1000SX, bir gezginle paylaşmak üzere SX spor touring çok yönlülüğüyle konsepti daha da ileriye taşıyor. Çekiş kontrolünden hız sabitleyiciye kadar Ninja 1000SX sürüş teknolojisine sahiptir.
Gösterge paneline yerleştirilmiş bir Bluetooth çipi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor.
Bridgestone Battlax Hypersport S22 lastikleri daha hafif yol tutuşuna katkıda bulunurken, hem kuru hem de ıslak koşullarda gelişmiş kavrama sunarak daha fazla sürücü güveni ve keyif anlamına gelir.
Güçlü 1.043 cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Sıralı Dört motor, tüm devirlerde güçlü bir çekiş sağlar ve kırmızı çizgiden önce pes etmez.
Kaplamalarda yapılan revizyonlar ve tamamen yeni tek taraflı susturucu, Ninja 1000SX'e spor sürüş potansiyelini yansıtan ve daha güçlü bir Ninja ailesi imajına katkıda bulunan daha sportif, daha dinamik bir stil kazandırıyor.
Daha kalın, daha geniş sürücü ve yolcu koltukları daha fazla konfor sunarak selede daha uzun saatler geçirmeyi kolaylaştırır.
Tamamen yeni egzoz 1 sistemi, Ninja 1000SX'in gelişmiş sportif görünümüne katkıda bulunan 4'e 2'ye ön bölmeden 1'e düzenlemeye sahiptir
Tam kaportanın sağladığı rüzgar koruması, dört konumlu yeni bir ön camla tamamlanıyor. Daha önce olduğu gibi ön cam elle (alet gerekmeden) ayarlanabilir.
Kawasaki'nin hız sabitleme sistemi, bir düğmeye basılarak istenen hızın korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Ninja 1000SX'in heyecan verici motor karakterini tamamlayan hızlı vites değiştirici, kesintisiz hızlanma ve hızlı ve kolay yavaşlama için debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.
Kompakt yeni tamamen dijital TFT renkli göstergeler, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kalitede bir görünüm kazandırıyor. Yeni sayaç aynı zamanda önceki modelde bulunmayan ek özellikler de sunuyor.
Ninja 1000SX'in son derece sağlam alüminyum çerçevesi, yüksek derecede kütle merkezileştirme sunarak çeviklik ve sağlam yol tutuşu arasında bir denge sunar.
Aksesuar yan çantalara yönelik montaj sistemi, yan çantaların çok basit bir şekilde takılıp çıkarılmasına olanak tanıyarak daha fazla rahatlığa katkıda bulunur.
Kawasaki'nin tescilli dinamik modelleme programı, birden fazla parametredeki değişiklikleri inceleyerek, değişen yol ve lastik koşullarını hesaba katmasına olanak tanıyan sihirli formül lastik modelini ustalıkla kullanır.
KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.
KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.
Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.
Elektronik Gaz Kelebeği Valfleri ECU'nun motora ideal miktarda yakıt ve hava vermesini sağlar.
Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.
Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.
Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.
Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.
Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Ekonomik Sürüş Göstergesi, uygun yakıt tüketimini gösteren ve yakıt tasarruflu sürüşü teşvik eden, gösterge panelinde görünen bir işarettir.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.8:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 77,0x56,0 mm |
Hacim | 1043 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yağ soğutuculu ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 104,5 kW {142 PS} / 10.000 dev/dak |
Maksimum tork | 111,0 N•m {11,3 kgf•m} / 8.000 dev/dak |
C02 Emisyonu | 135 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 5,8 l/100km |
C02 Emisyonu 85 kW kit | 135 gr/km |
Yakıt Tüketimi 85 kW kit | 6,0 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 1.627 (83/51) |
1 Dişli Oranı | 2.600 (39/15) |
2 Dişli Oranı | 1.950 (39/20) |
3 Dişli Oranı | 1.600 (24/15) |
4 Dişli Oranı | 1.389 (25/18) |
5 Dişli Oranı | 1.238 (26/21) |
6 Dişli Oranı | 1.107 (31/28) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 2.733 (41/15) |
Şasi Tipi | Çift tüplü alüminyum |
---|---|
İz | 98mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 144mm |
Lastik, ön | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Lastik, arka | 190/50 ZR17 M/C (73W) |
U x G x Y | 2.100 x 825 x 1.190 mm 1.225 mm yüksek konumlu ekran |
Direksiyon açısı LR | 31° / 31° |
Tekerlek tabanı | 1.440 mm |
Yerden yükseklik | 135mm |
Yakıt Kapasitesi | 19,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 835mm |
Boş kütle | 235 kilo |
Ön fren tipi | Çift yarı yüzer diskler |
Ön fren çapı | Ø300mm |
Ön fren kaliperi tipi | Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø250mm |
Arka fren kaliperi tipi | Tek pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yükü ayarlanabilir ters çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | Yatay Arka bağlantı, gaz yüklü şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yükü ayarlanabilirliği |
Sürücüye ilave konfor ve stil sağlamak üzere tasarlanmış büyük füme ön cam.
28 L Yan çanta seti
12V Güç Çıkışı
Altıgen şekilli karbon akrapoviç susturucuyla Kawasaki Ninja 1000SX'ine daha sportif bir görünüm kazandırın.'
28 L yan çantalar için kılıf seti.
Soğuk havalarda konforu arttırmak için tasarlanmış elcik ısıtma.
Motosikletinizi hasara karşı korumak için koruma takozları.
Rüzgardan korunmayı arttıran orjinalden daha uzun ön cam.
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto