Z-Moto

2024 | 952.000 ₺


Main Image

Ninja 1000SX tavizsiz bir karaktere sahiptir. Seçkin solo spor motosiklet sürücülerinin arzuladığı Ninja ruhuyla aşılanan Ninja 1000SX, bir gezginle paylaşmak üzere SX spor touring çok yönlülüğüyle konsepti daha da ileriye taşıyor. Çekiş kontrolünden hız sabitleyiciye kadar Ninja 1000SX sürüş teknolojisine sahiptir.



NINJA 1000SX

Özellikler

Akıllı Telefon Bağlantısı

Gösterge paneline yerleştirilmiş bir Bluetooth çipi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor.

Bridgestone'un En Yeni Spor Lastikleri

Bridgestone Battlax Hypersport S22 lastikleri daha hafif yol tutuşuna katkıda bulunurken, hem kuru hem de ıslak koşullarda gelişmiş kavrama sunarak daha fazla sürücü güveni ve keyif anlamına gelir.

Heyecan Verici Sıralı Dört Silindir

Güçlü 1.043 cm3 sıvı soğutmalı, 4 zamanlı Sıralı Dört motor, tüm devirlerde güçlü bir çekiş sağlar ve kırmızı çizgiden önce pes etmez.

Daha Sportif, Daha Dinamik Şekillendirme

Kaplamalarda yapılan revizyonlar ve tamamen yeni tek taraflı susturucu, Ninja 1000SX'e spor sürüş potansiyelini yansıtan ve daha güçlü bir Ninja ailesi imajına katkıda bulunan daha sportif, daha dinamik bir stil kazandırıyor.

Artırılmış Koltuk Konforu

Daha kalın, daha geniş sürücü ve yolcu koltukları daha fazla konfor sunarak selede daha uzun saatler geçirmeyi kolaylaştırır.

Tek Taraflı Susturucu

Tamamen yeni egzoz 1 sistemi, Ninja 1000SX'in gelişmiş sportif görünümüne katkıda bulunan 4'e 2'ye ön bölmeden 1'e düzenlemeye sahiptir

Mükemmel Rüzgar Koruması

Tam kaportanın sağladığı rüzgar koruması, dört konumlu yeni bir ön camla tamamlanıyor. Daha önce olduğu gibi ön cam elle (alet gerekmeden) ayarlanabilir.

Elektronik Hız Sabitleyici

Kawasaki'nin hız sabitleme sistemi, bir düğmeye basılarak istenen hızın korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.

KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici)

Ninja 1000SX'in heyecan verici motor karakterini tamamlayan hızlı vites değiştirici, kesintisiz hızlanma ve hızlı ve kolay yavaşlama için debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.

TFT Renk Göstergeleri

Kompakt yeni tamamen dijital TFT renkli göstergeler, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kalitede bir görünüm kazandırıyor. Yeni sayaç aynı zamanda önceki modelde bulunmayan ek özellikler de sunuyor.

Düzenli, Sportif Kullanım

Ninja 1000SX'in son derece sağlam alüminyum çerçevesi, yüksek derecede kütle merkezileştirme sunarak çeviklik ve sağlam yol tutuşu arasında bir denge sunar.

Temiz Montajlı Yan Çanta Sistemi

Aksesuar yan çantalara yönelik montaj sistemi, yan çantaların çok basit bir şekilde takılıp çıkarılmasına olanak tanıyarak daha fazla rahatlığa katkıda bulunur.

IMU - Atalet Ölçüm Birimi

Kawasaki'nin tescilli dinamik modelleme programı, birden fazla parametredeki değişiklikleri inceleyerek, değişen yol ve lastik koşullarını hesaba katmasına olanak tanıyan sihirli formül lastik modelini ustalıkla kullanır.

KCMF - Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu)

KCMF (Kawasaki Viraj Yönetim Fonksiyonu), viraj boyunca motor ve şasi parametrelerini izler.

KQS - Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici

KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.

KIBS

Kawasaki, süper spor motosikletlerin özel yol tutuş özelliklerini dikkate alarak zorlu spor sürüş sırasında minimum müdahaleyle yüksek verimli frenleme sağlayan KIBS'i geliştirdi.

Elektronik Kısma Valfleri

Elektronik Gaz Kelebeği Valfleri ECU'nun motora ideal miktarda yakıt ve hava vermesini sağlar.

Yatay Arka Bağlantılı Arka Süspansiyon

Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.

Elektronik Hız Sabitleyici

Elektronik Hız Sabitleyici, bir düğmeye basılarak istenen hızın (motor devri) korunmasına olanak tanır. Etkinleştirildiğinde sürücünün sürekli olarak gaza basması gerekmez.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.

KTRC (3 modlu)

Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.

Güç Modları

Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

ERGO-FIT

ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Ekonomik Sürüş Göstergesi, uygun yakıt tüketimini gösteren ve yakıt tasarruflu sürüşü teşvik eden, gösterge panelinde görünen bir işarettir.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört
Sıkıştırma Oranı 11.8:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 77,0x56,0 mm
Hacim 1043 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: 38 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Basınçlı yağlama, yağ soğutuculu ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 104,5 kW {142 PS} / 10.000 dev/dak
Maksimum tork 111,0 N•m {11,3 kgf•m} / 8.000 dev/dak
C02 Emisyonu 135 gr/km
Yakıt Tüketimi 5,8 l/100km
C02 Emisyonu 85 kW kit 135 gr/km
Yakıt Tüketimi 85 kW kit 6,0 l/100 km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 1.627 (83/51)
1 Dişli Oranı 2.600 (39/15)
2 Dişli Oranı 1.950 (39/20)
3 Dişli Oranı 1.600 (24/15)
4 Dişli Oranı 1.389 (25/18)
5 Dişli Oranı 1.238 (26/21)
6 Dişli Oranı 1.107 (31/28)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.733 (41/15)
Şasi Tipi Çift tüplü alüminyum
İz 98mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 144mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 190/50 ZR17 M/C (73W)
U x G x Y 2.100 x 825 x 1.190 mm 1.225 mm yüksek konumlu ekran
Direksiyon açısı LR 31° / 31°
Tekerlek tabanı 1.440 mm
Yerden yükseklik 135mm
Yakıt Kapasitesi 19,0 litre
Koltuk yüksekliği 835mm
Boş kütle 235 kilo
Ön fren tipi Çift yarı yüzer diskler
Ön fren çapı Ø300mm
Ön fren kaliperi tipi Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø250mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yükü ayarlanabilir ters çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Yatay Arka bağlantı, gaz yüklü şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yükü ayarlanabilirliği
NINJA 1000SX

Aksesuarlar

Büyük Füme Ön Cam

Sürücüye ilave konfor ve stil sağlamak üzere tasarlanmış büyük füme ön cam.

28L Yan Çanta Seti

28 L Yan çanta seti

12V Çıkış

12V Güç Çıkışı

Akrapoviç Karbon Egzoz

Altıgen şekilli karbon akrapoviç susturucuyla Kawasaki Ninja 1000SX'ine daha sportif bir görünüm kazandırın.'

Çanta Kılıf Takımı

28 L yan çantalar için kılıf seti.

Elcik Isıtma

Soğuk havalarda konforu arttırmak için tasarlanmış elcik ısıtma.

Koruma Takozları

Motosikletinizi hasara karşı korumak için koruma takozları.

Şeffaf Tur Camı

Rüzgardan korunmayı arttıran orjinalden daha uzun ön cam.

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto