Z-Moto

2024 | 436.000 ₺

ELIMINATOR 500 SE


Main Image

Sokaklar sizi çağırdığında yepyeni Eliminator 500 SE ile cevap verin. Bu bisiklet, şık ve alçak tasarımı, alçak ve rahat selesi ve Kawasaki'nin şimdiye kadarki en ulaşılabilir kruvazörü için hafif ve kolay kullanımıyla alışılagelmişi sarsıyor. Fazla düşünmeyin; zamana meydan okuyan tasarım modern teknolojiyle birleştirildi, böylece Just Ride yapabilirsiniz.



ELIMINATOR 500 SE

Özellikler

Kolay

Geniş bir sürücü yelpazesine uygun doğal bir sürüş pozisyonu sunan Eliminator, üzerine oturduğunuz andan itibaren güven verir.

Aktif

Sürücülerin yüzlerine bir gülümseme getirecek sürücü dostu karakterini tamamlayan Eliminator, Ninja tabanlı motoru ve hafif kafes şasisinden elde edilen aktif performansla destekleniyor.

Uzun ve Düşük

Orijinal Eliminator'ın uzun ve alçak stilinin modern bir şekilde yeniden yorumlanması, her yaşam tarzına uyum sağlayan çok yönlülükle tamamlanıyor.

Düşük Koltuk Yüksekliği

Eliminator'ın 735 mm'lik sele yüksekliği, Kawasaki'nin 250-500cc karayolu modelleri arasında en alçak olanıdır ve yere güvenli bir şekilde ulaşmaya katkıda bulunur.

Yolcu Dostu

Geniş güç, konforlu arka koltuk ve ergonomik aksesuar tutma çubuğu, Eliminator deneyimini bir arkadaşınızla paylaşmayı kolaylaştırır.

Eliminatör Kuyruğu

LED arka lamba orijinal Eliminator'ın stilini çağrıştırırken, kuyruk tasarımı orijinaldir. İnce, keskin bir şekilde yukarı doğru açılan eğik kesimli alt çizgisiyle aktif performans imajına katkıda bulunuyor.

Çift Şoklu Arka Süspansiyon

Sürüş konforuna ve doğal yol tutuşuna katkıda bulunmanın yanı sıra, ikiz arka amortisörler Kawasaki'nin geleneksel motosikletlerinin tarzını anımsatıyor.

Hafif

Eliminator'ın uzun ve alçak tasarımına ve etkileyici karoserisine ters olarak, ağırlığı düşük tutmak için gösterilen çabalar, hafif bir şasiyle sonuçlandı.

Tamamen Yeni Şasi

Eliminator'ün yüksek performanslı kafes çerçevesinden ilham alan yüksek gerilimli çelik yapı, Eliminator'ın alçak sele yüksekliğine ulaşırken, daha sportif kardeşinin aktif performans potansiyelini de koruyor.

Güçlü Düşük Performanslı Ninja Tabanlı Paralel İkiz Motor

Eliminator'ın Paralel İkiz motoru güçlü alt uç tork sunarak düşük hız kontrolü ve manevra kabiliyetinden büyük ölçüde yararlanır ve günlük sürüşün düşük stresli olmasına katkıda bulunur.

Rahat, Dik Sürüş Pozisyonu

Kollarınızın doğal olarak uzandığı yerde bulunan tutma yerleri ve bacaklarınızın sıkışmamasını sağlayacak şekilde konumlandırılmış ayak mandalları ile doğal bir sürüş pozisyonu, sürücüye güven verir ve günlük stressiz sürüşe katkıda bulunur.

Hafif, Doğal Kullanım

Uzun ve alçak stili tamamlayan şasi geometrisi, hafif ve doğal yol tutuşu sağlayacak şekilde özenle seçildi. Eliminator'ın kolay kullanım karakteri sürücünün güvenini arttırır ve stressiz sürüşe katkıda bulunur.

Takometreli Tamamen Dijital Enstrümantasyon

Kompakt, yuvarlak, tamamen dijital LCD gösterge paneli, Eliminator'ın özgün stilini tamamlayan modern bir dokunuş sunuyor.

18”/16” Tekerlekler

Uzun dingil mesafesinin 18" ön ve 16" arka tekerleklerle birleştirilmesi, alçak baş konumu ile uzun ve alçak stilin elde edilmesine yardımcı olur.

Yatay Tasarım

Dikey olarak ince yakıt deposu ve ana borudan orijinal kuyruğa kadar belirgin olan yatay çizgiler, zarif oranlara sahip uzun ve alçak bir tasarım yaratmıştır.

ERGO-FIT

ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam kullanır.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz
Sıkıştırma Oranı 11.3:1
Valf DOHC, 8 valf
Çap x stroke 70,0x58,6 mm
Hacim 451 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: 32 mm x 2
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 33,4 kW {45,4 PS} / 9.000 dev/dak
Maksimum tork 42,6 N•m {5,3 kgf•m} / 6.000 dev/dak
C02 Emisyonu 89 gr/km
Yakıt Tüketimi 3,8 l/100 km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 2.029 (69/34)
1 Dişli Oranı 2.929 (41/14)
2 Dişli Oranı 2.056 (37/18)
3 Dişli Oranı 1.619 (34/21)
4 Dişli Oranı 1.333 (32/24)
5 Dişli Oranı 1.154 (30/26)
6 Dişli Oranı 1.037 (28/27)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 3.071 (43/14)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 121 mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 90mm
Lastik, ön 90/90-21M/C 54R
Lastik, arka 150/80-16M/C 71H
U x G x Y 2.250x785x1.140 mm
Direksiyon açısı LR 35° / 35°
Tekerlek tabanı 1.520 mm
Yerden yükseklik 150mm
Yakıt Kapasitesi 13,0 litre
Koltuk yüksekliği 735mm
Boş kütle 177 kilo
Ön fren tipi Tek disk
Ön fren çapı Ø310mm
Ön fren kaliperi tipi Çift pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø240mm
Arka fren kaliperi tipi Çift pistonlu
Ön süspansiyon tipi Teleskopik çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi İkiz şoklar

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto