Sokaklar sizi çağırdığında yepyeni Eliminator 500 SE ile cevap verin. Bu bisiklet, şık ve alçak tasarımı, alçak ve rahat selesi ve Kawasaki'nin şimdiye kadarki en ulaşılabilir kruvazörü için hafif ve kolay kullanımıyla alışılagelmişi sarsıyor. Fazla düşünmeyin; zamana meydan okuyan tasarım modern teknolojiyle birleştirildi, böylece Just Ride yapabilirsiniz.
Geniş bir sürücü yelpazesine uygun doğal bir sürüş pozisyonu sunan Eliminator, üzerine oturduğunuz andan itibaren güven verir.
Sürücülerin yüzlerine bir gülümseme getirecek sürücü dostu karakterini tamamlayan Eliminator, Ninja tabanlı motoru ve hafif kafes şasisinden elde edilen aktif performansla destekleniyor.
Orijinal Eliminator'ın uzun ve alçak stilinin modern bir şekilde yeniden yorumlanması, her yaşam tarzına uyum sağlayan çok yönlülükle tamamlanıyor.
Eliminator'ın 735 mm'lik sele yüksekliği, Kawasaki'nin 250-500cc karayolu modelleri arasında en alçak olanıdır ve yere güvenli bir şekilde ulaşmaya katkıda bulunur.
Geniş güç, konforlu arka koltuk ve ergonomik aksesuar tutma çubuğu, Eliminator deneyimini bir arkadaşınızla paylaşmayı kolaylaştırır.
LED arka lamba orijinal Eliminator'ın stilini çağrıştırırken, kuyruk tasarımı orijinaldir. İnce, keskin bir şekilde yukarı doğru açılan eğik kesimli alt çizgisiyle aktif performans imajına katkıda bulunuyor.
Sürüş konforuna ve doğal yol tutuşuna katkıda bulunmanın yanı sıra, ikiz arka amortisörler Kawasaki'nin geleneksel motosikletlerinin tarzını anımsatıyor.
Eliminator'ın uzun ve alçak tasarımına ve etkileyici karoserisine ters olarak, ağırlığı düşük tutmak için gösterilen çabalar, hafif bir şasiyle sonuçlandı.
Eliminator'ün yüksek performanslı kafes çerçevesinden ilham alan yüksek gerilimli çelik yapı, Eliminator'ın alçak sele yüksekliğine ulaşırken, daha sportif kardeşinin aktif performans potansiyelini de koruyor.
Eliminator'ın Paralel İkiz motoru güçlü alt uç tork sunarak düşük hız kontrolü ve manevra kabiliyetinden büyük ölçüde yararlanır ve günlük sürüşün düşük stresli olmasına katkıda bulunur.
Kollarınızın doğal olarak uzandığı yerde bulunan tutma yerleri ve bacaklarınızın sıkışmamasını sağlayacak şekilde konumlandırılmış ayak mandalları ile doğal bir sürüş pozisyonu, sürücüye güven verir ve günlük stressiz sürüşe katkıda bulunur.
Uzun ve alçak stili tamamlayan şasi geometrisi, hafif ve doğal yol tutuşu sağlayacak şekilde özenle seçildi. Eliminator'ın kolay kullanım karakteri sürücünün güvenini arttırır ve stressiz sürüşe katkıda bulunur.
Kompakt, yuvarlak, tamamen dijital LCD gösterge paneli, Eliminator'ın özgün stilini tamamlayan modern bir dokunuş sunuyor.
Uzun dingil mesafesinin 18" ön ve 16" arka tekerleklerle birleştirilmesi, alçak baş konumu ile uzun ve alçak stilin elde edilmesine yardımcı olur.
Dikey olarak ince yakıt deposu ve ana borudan orijinal kuyruğa kadar belirgin olan yatay çizgiler, zarif oranlara sahip uzun ve alçak bir tasarım yaratmıştır.
ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.
Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam kullanır.
Akıllı telefon bağlantısı, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlayarak gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunuyor.
ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 11.3:1 |
Valf | DOHC, 8 valf |
Çap x stroke | 70,0x58,6 mm |
Hacim | 451 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 32 mm x 2 |
Çalıştırma Sistemi | Elektrik |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum güç | 33,4 kW {45,4 PS} / 9.000 dev/dak |
Maksimum tork | 42,6 N•m {5,3 kgf•m} / 6.000 dev/dak |
C02 Emisyonu | 89 gr/km |
Yakıt Tüketimi | 3,8 l/100 km |
Şanzıman | 6 vitesli, dönüş vitesi |
Debriyaj | Islak, çoklu disk |
Birincil Azaltma Oranı | 2.029 (69/34) |
1 Dişli Oranı | 2.929 (41/14) |
2 Dişli Oranı | 2.056 (37/18) |
3 Dişli Oranı | 1.619 (34/21) |
4 Dişli Oranı | 1.333 (32/24) |
5 Dişli Oranı | 1.154 (30/26) |
6 Dişli Oranı | 1.037 (28/27) |
Son Dişli Oranı | Mühürlü zincir |
Nihai Azaltma Oranı | 3.071 (43/14) |
Şasi Tipi | Kafes, yüksek gerilimli çelik |
---|---|
İz | 121 mm |
Tekerlek hareketi ön | 120mm |
Tekerlek hareketi arka | 90mm |
Lastik, ön | 90/90-21M/C 54R |
Lastik, arka | 150/80-16M/C 71H |
U x G x Y | 2.250x785x1.140 mm |
Direksiyon açısı LR | 35° / 35° |
Tekerlek tabanı | 1.520 mm |
Yerden yükseklik | 150mm |
Yakıt Kapasitesi | 13,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 735mm |
Boş kütle | 177 kilo |
Ön fren tipi | Tek disk |
Ön fren çapı | Ø310mm |
Ön fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Arka fren tipi | Tek disk |
Arka fren çapı | Ø240mm |
Arka fren kaliperi tipi | Çift pistonlu |
Ön süspansiyon tipi | Teleskopik çatal |
Ön süspansiyon çapı | Ø41mm |
Arka süspansiyon tipi | İkiz şoklar |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto