Ayakta duran deniz taşıtları segmentinde güçlü bir mirasa ve sayısız yarış zaferlerine ve şampiyonalara sahip olan Kawasaki, dört zamanlı, 1498cc dört silindirli motorla kategoriyi bir sonraki seviyeye taşıdı ve bu da onu şimdiye kadarki en hızlı hızlanan seri üretilen ayakta durma aracı haline getirdi. SX-R, "Eğlenceyi ateşleyin" olarak belirlenen yeni bir kritere uygun hem performans kişiliğine hem de sürücü özelliklerine sahiptir.
Yaklaşık 400 mm daha uzun ve 30 mm daha geniş olan gövdenin daha büyük boyutu, hem düz hatlarda hem de dönüşlerde mükemmel stabiliteye katkıda bulunur.
Ayakta kayakta bir ilk olarak, gövdede bir Kawasaki Sıçrama Deflektörü (KSD) bulunuyor: gövdenin ön kısmındaki bir yan şerit, özellikle hızlı ve dalgalı sularda su sıçramasını azaltıyor.
Sap direğinin altındaki girinti, ip, havşa vb. gibi küçük eşyalar için uygun saklama alanı sunar. Eşyalar lastik bir ağ ile sabitlenir. (2018 renkleri gösterilmektedir)
Yeni gövdenin geliştirilmesi yarış geri bildirimlerini de içeriyordu. Mükemmel stabilite ve artırılmış güçle tamamlanan çevik yol tutuşu, daha yüksek viraj alma hızına olanak tanır.
Tutamak direği, 800 SX-R'dekinin güçlendirilmiş bir versiyonudur. Pivotu, özellikle uzun yarışlar sırasında sürücünün yorgunluğunu en aza indirmek için kavramalardaki ileri/geri hareket miktarını azaltacak şekilde konumlandırıldı.
Tamamen yeni gövde tasarımı, yüksek stabilite ve mükemmel viraj alma performansının ideal bir kombinasyonunu sunuyor. Yeni gövdenin tasarımında 800 SX-R ve 800 SX-R yarış makinelerine ilişkin kapsamlı bilgi kullanıldı.
800 SX-R'nin iki katı çıkış gücü ve daha yüksek azami hız sunmanın yanı sıra, yeni 4 zamanlı motordan gelen yönetimi daha kolay geniş güç yayılımı kontrolü kolaylaştırır.
MX tarzı gidon, kayakların müstehcen görünümüne katkıda bulunan sportif bir yastığa sahiptir.
Dökme alüminyum direksiyon nozulu, motorun muazzam itiş gücünü aktarır. SX-R için özel olarak tasarlanan nozul (Ø 87 mm çapında, 102 mm uzunluğunda), ayakta duran bir makine için ideal olan hafif çalışmayı sağlar.
Daha büyük, daha geniş zemin alanı, sürücülere daha fazla hareket alanı sağlar ve ayakta duran PWC'ye alışmayı kolaylaştırır.
Su girişi, özel düşük dirençli paslanmaz çelik giriş ızgarası aracılığıyla yapılır. Tasarımı biraz daha uzun olmasına rağmen 800 SX-R'nin yüksek verimli ızgarasına dayanıyordu.
Motor Tipi | Su soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.6:1 |
Valf | DOHC, 16 valf |
Çap x stroke | 83,0x69,2 mm |
Hacim | 1498 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 60 mm x 1 |
Yağlama | Basınçlı yağlama, yarı kuru karter |
Başlangıç Sistemi | Elektrik |
Ateşleme | Dijital |
Maksimum Güç | 112,0 kW {152 PS} / 7.500 dev/dak |
Maksimum Tork | 144,0 N•m {14,7 kgf•m} / 6.000 dev/dak |
Son Sürüş | Motordan doğrudan tahrik |
U x G x Y | 2.655x765x840mm |
Yakıt Kapasitesi | 23,0 litre |
Boş Ağırlık | 250 kg |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto