MULE SX 4x4, 24 inç lastikler üzerinde hareket eder ve Hi-Lo çift aralıklı transfer kutusu ve arka diferansiyel kilidi ile seçilebilir 2WD ve 4WD sunar. Kawasaki PRO stili, eğilebilir direksiyon simidi ve güvenilir OHV 410cc motor, 181 kg yük ve 500 kg çekme kapasitesi, bu aracı gerçek bir Her Yere Gidebileceğiniz araç haline getiriyor.
Sağlamlık ve sürüş konforunun ideal bir karışımı için tasarlanmış, son derece dayanıklı merdiven tipi boru şeklindeki çelik çerçeve.
Çıkarılabilir ön kaput, 60 litrelik geniş, kapalı depolama alanına hızlı erişim sağlar. Kaput açma düğmeleri kabin tarafındadır ve kabinin içinden erişime olanak sağlar.
Kargo yatağı boyutları 1.040 x 905 x 245 mm'dir. Kare, düz tasarımı üç taraftan yüklemeyi kolaylaştırır. Kargo yatağı yük kapasitesi 181 kg
İdealleştirilmiş ön ve arka süspansiyon ayarları aşağıdaki faydaları sunar: - artan stabilite - iyileştirilmiş süspansiyon hareketi, arazideki tümsek emilimine ve zemin takibinin yanı sıra artırılmış sürüş konforuna da katkıda bulunur - iyileştirilmiş yol tutuş tepkisi, kontrolü kolaylaştırır
MULE SX, 401 cm3, 4 zamanlı, OHV, hava soğutmalı bir motorla çalıştırılır. Kompakt, hafif ve dayanıklı motor son derece güvenilirdir.
Direksiyonun yaklaşık 29°'lik kademesiz ayarlanabilirlik aralığı, sürücülerin konumunu tercihlerine göre ayarlamasına ve araca binmeyi ve araçtan inmeyi kolaylaştırmak için kaldırmasına olanak tanır.
El freni kolunun (sürücü koltuğunun solunda uygun bir yerde bulunur) çekilmesi, arka tekerlekler için mekanik dahili genleşme tipi freni çalıştırır.
16 litrelik yakıt deposu, yakıt tasarruflu MULE'lara geniş çalışma aralığı sağlar. Yeniden tasarlanan yakıt deposu doldurma deliği, yakıt ikmalini çok daha kolay hale getiriyor.
Toplam genişlik 1.335 mm'dir; uzunluk 2.710 mm'dir. Lastik sırtı 1.055 mm (ön) ve 1.000 mm (arka) ölçülerine sahiptir. Dingil mesafesi 1.780 mm'dir.
PRO Serisi MULE amiral gemisi modellerini örnek alan kamyonet tarzı ön kaput, ön ızgara ve far tasarımı, MULE SX modellerine büyük kardeşleri gibi daha sağlam, dayanıklı bir görüntü kazandırır.
Hi-Lo çift kademeli transfer kutusuna sahip kayış tahrikli otomatik şanzıman, 4WD modellerine mükemmel arazi sürüş yeteneği sağlar. Aralarından seçim yapabileceğiniz iki ileri hız, ağır yükle yokuş tırmanırken esneklik sağlar.
PRO Serisi modellere göre tasarlanan otomotiv tarzı gösterge paneli, tüm kontrolleri sürücünün kolayca erişebileceği bir noktaya getiriyor.
Motor Tipi | Hava soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 8.6:1 |
Valf | OHV, 2 valf |
Çap x stroke | 82,0x76,0 mm |
Hacim | 401 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Başlangıç Sistemi | Elektrik |
Ateşleme | Pil ve Bobin (transistörlü ateşleme) |
Maksimum Güç | 9,9 kW {13,5 PS} / 4.000 dev/dak |
Maksimum Tork | 29,0 N•m {3,0 kgf•m} / 2.400 dev/dak |
Vites | CVT, 2 vitesli ve geri, otomatik |
Birincil indirgeme oranı | 3,653 ~ 0,794 |
Birincil sürücü | Kayış tahrikli tork konvertörü (CVT) |
Son Sürüş | Şaft 2WD/4WD |
Nihai redüksiyon oranı | 4.000 (64/16) |
Şasi Tipi | Merdiven tipi, çelik boru |
İz | 45mm |
Tekerlek hareketi ön | 78mm |
Tekerlek hareketi arka | 79mm |
Lastik, ön | 24x9-10 |
Lastik, arka | 24x11-10 |
U x G x Y | 2.710x1.335x1.800 mm |
Direksiyon açısı LR | 43° / 38° (43° giriş - 38° çıkış) |
Tekerlek tabanı | 1.780 mm |
Yerden yükseklik | 170mm |
Yakıt Kapasitesi | 16,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 780mm |
Boş Ağırlık | 468 kilo |
El freni | Arka tekerleklerde mekanik dahili genişleme tipi |
Ön fren tipi | Çift hidrolik tambur |
Arka fren tipi | Çift hidrolik tambur |
Ön süspansiyon tipi | MacPherson payandaları |
Arka süspansiyon tipi | Ünite salınım kolu |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto