Kawasaki'nin MULE ticari araç markasının haklı olarak ünlü olduğu tüm sağlam, güvenilir ve uyarlanabilir özellikleri sunan yeni Kawasaki MULE PRO-MX serisi, yalnızca tork yüklü 700cc CVT tek silindirli motora dayanmakla kalmıyor, aynı zamanda Shinari tasarım felsefesinden de yararlanıyor .
İşyerinde kargo veya hafta sonu eğlencesi için dış mekan malzemelerini taşımak için bol miktarda çekme ve taşıma kapasitesi sunmanın yanı sıra, son derece güvenilir, yakıt enjeksiyonlu 700cc tek silindirli motorun üstün torku, sürüşü eğlenceli bir karaktere katkıda bulunur ve düşük hızda çalışmayı kolaylaştırır.
Elektrikle "seçilebilen" 1 2WD/4WD ve çift modlu arka diferansiyel sistemi, değişen arazi ve uygulamalara uyum sağlamak üzere tahrik sistemleri arasında kolay geçiş yapılmasına olanak tanır.
Ön ve arka disk frenler, özellikle motor freni ile birleştirildiğinde güçlü ve kesin bir durdurma gücü sağlar. Hidrolik disk sistemi, fren pedalındaki girdiyle eşleşen fren gücü sağlayarak öngörülebilir performans sunar.
Çift salıncaklı süspansiyon, tekerleklerin her birinin şasiye minimum etkiyle engellerin üzerinden geçmesini sağlamak için hem önde hem de arkada kullanılır.
Yüksek yaklaşma ve uzaklaşma açıları MULE PRO-MX'in arazi performansına da katkıda bulunur. Üstyapı çıkıntısının en aza indirilmesi, dik yokuşlardan yukarı çıkarken veya inerken tampona çarpma veya kuyruğun sürtünme olasılığını azaltır.
İki yetişkin için geniş omuz, diz ve bacak mesafesini tamamlayan koltuk sırası, hem sürücü hem de yolcu için PRO-MX'in üstün konforuna katkıda bulunan konturlu oturma özelliğine sahiptir.
Yolcu koltuğunun altında bulunan saklama kutusu (5,3 litre) uygun saklama olanağı sunar. Çelik bir plaka, depolama kutusunu kaya darbelerinden korur.
Shinari, av yayının veya olta kamışının davranışına benzer şekilde, bir nesnenin kırılmadan bükülmesini ve orijinal şekline geri dönmesini sağlayan esnekliği tanımlayan Japonca bir terimdir.
MULE PRO Serisinin amiral gemisi modellerinde olduğu gibi, otomotiv tarzı bir gösterge paneli, tüm kontrollere kolayca erişilebilmesini sağlar. Dijital enstrümantasyon bir bakışta bilgi sağlar.
Kawasaki'nin yüksek dereceli elektrikli direksiyon (EPS) sistemi hıza duyarlıdır, düşük hızda direksiyonu hafifleştirirken araç hızı arttıkça direksiyonu sıkılaştırmak için yardımı azaltır.
PRO-MX'in orta boy paketi, dar yollardan geçmeyi kolaylaştıran hareketlilik ve manevra kabiliyeti sunarken, aynı zamanda zorlu arazi koşullarında taşıma performansını da sağlar.
Kawasaki'nin yüksek kaliteli elektrikli direksiyon (EPS) sistemi, en çok ihtiyaç duyduğunuz anda en iyi şekilde çalışır.
Tüm MULE PRO Serisi modellerinde olduğu gibi PRO-MX de standart olarak kapılarla birlikte gelir ve araca binmeyi ve inmeyi kolaylaştırırken bir yandan da çamura karşı koruma sağlar.
MULE PRO-MX, 12" jantlarda 25" lastiklerle donatılmıştır. Büyük 25 inçlik radyal lastikler arazide mükemmel çekiş gücü sağlar, yerden yeterli yükseklik sağlar ve sağlam stili tamamlar.
4,2 m'lik (13,8 ft) kısa dönüş yarıçapı, ormandaki veya parkurlardaki dar virajları geçmeyi kolaylaştırır.
Gösterge tablosuna çok işlevli bir ekran yerleştirilmiştir.
Sağlam yapılarını ve yetenekli performanslarını yansıtacak şekilde tasarlanan MULE PRO-MX modelleri, MULE PRO Serisi amiral gemisi modellerinin sağlam, sade tasarımından ilham alan yeni stile sahiptir.
PROMX'un 680 kg (1.500 lbs) çekme kapasitesi vardır. Standart 2” çeki kancası alıcısı çok çeşitli aksesuar askılarıyla uyumludur.
PRO Serisi tarzı çelik tamponun yanı sıra, elmas plakalı kargo yatağı ve döşeme tahtaları gibi alanlarda çelik parçaların kullanılmasına yönelik bilinçli bir seçim, PRO-MX'in sağlam imajına katkıda bulunur ve güçlü yapısını yansıtır.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 10.3:1 |
Valf | SOHC, 2 valf |
Çap x stroke | 102,0x85,0 mm |
Hacim | 695 cm³ |
Yakıt Sistemi | Yakıt enjeksiyonu: 44 mm x 1 |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Başlangıç Sistemi | Elektrik |
Ateşleme | Pil ve Bobin (transistörlü ateşleme) |
Maksimum Güç | 32,8 kW {45 PS} / 6.000 dev/dak |
Maksimum Tork | 57,6 N•m {5,8 kgf•m} / 5.000 dev/dak |
Vites | CVT, 2 vitesli ve geri, otomatik |
Birincil sürücü | Kayış tahrikli tork konvertörü (CVT) |
Son Sürüş | Şaft 2WD/4WD |
Nihai redüksiyon oranı | 6,382 (31/17x35/10) - 6,245 (31/21x55/13) |
Şasi Tipi | Merdiven tipi, çelik boru |
Tekerlek hareketi ön | 218mm |
Tekerlek hareketi arka | 232 mm |
Lastik, ön | 25x8,00R12 |
Lastik, arka | 25x10,00 R12 |
U x G x Y | 2.795x1.525x1.890 mm |
Direksiyon açısı LR | 30° / 30° (40° giriş - 30° çıkış) |
Tekerlek tabanı | 2.005mm |
Yerden yükseklik | 270mm |
Yakıt Kapasitesi | 36,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 850mm |
Boş Ağırlık | 719 kg |
El freni | Otomatik ayarlama, mekanik disk |
Ön fren tipi | Hidrolik disk |
Arka fren tipi | Hidrolik disk |
Ön süspansiyon tipi | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon tipi | Çift salıncaklı |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto