Çiftçiler, avcılar ve toprak bakımı uzmanları gibi birçok profesyonelin tercih ettiği ticari araç. Pro DXT, Kawasaki MULE serisinin zirvesinde yer alıyor.
Ardından kargo duvarını ileri doğru kaydırın; kargo duvarı desteklerini indirin ve kargo duvarını sabitlemek için koltuk mandallarını yeniden takın.
Trans Cab sistemi, MULE PRO-DXT'nin bir dakikadan kısa sürede dört kişilik moddan iki kişilik moda dönüştürülmesine olanak tanır.
Gaz destekli eğilebilir kargo yatağı motora erişimi kolaylaştırır.
Sağlam yapılarını ve güçlü performanslarını yansıtacak şekilde tasarlanan MULE PRO-DXT ve PRO-DX, yüksek kaliteli kamyonetlerde bulunanlara benzer sağlam, sade bir stile sahiptir.
Direksiyonun yaklaşık 34 derecelik kademesiz ayarlanabilirlik aralığı, sürücülerin konumunu tercihlerine göre ayarlamasına ve araca binmeyi ve araçtan inmeyi kolaylaştırmak için kaldırmasına olanak tanır.
Yüksek torklu üç silindirli dizel motoru, yük taşımada mükemmel performansın yanı sıra kolay düşük hız kontrolü sunar. Aracın azami hızı 30 mph'ye kadardır.
MULE PRO-DXT ve PRO-DX'in sağlam çerçeve yapısı, üstün dayanıklılığın yanı sıra mükemmel kullanım sağlar.
Gösterge paneline yerleştirilmiş çok işlevli ekran tüm modellerde standarttır.
Kawasaki'nin yüksek kaliteli elektrikli direksiyon (EPS) sistemi, en çok ihtiyaç duyduğunuz anda en iyi şekilde çalışır: son derece yavaş hızda ve durduğunuzda.
Çift 55/60 W farlar ve standart LED ışıklar, gece sürüşlerinde net görüş sağlamak için karanlıkta parlak bir yol keser.
Ön ve arka disk frenler güçlü ve emin durma gücü sağlar. Hidrolik disk sistemi, fren pedalındaki girdiyle eşleşen fren gücü sağlayarak öngörülebilir performans sunar.
Kargo yatağı yan duvarları menteşelidir ve kargo duvarı arka konumuna kaydığında ön parçaların yoldan çekilmesine olanak sağlar.
PRO-DXT ayrıca geniş bir kargo yatağı sunar. Kargo yatağı boyutları iki kişilik modda 1.085 mm U x 1.363 mm G x 279 mm Y, dört kişilik modda ise 560 mm x 1.363 mm x 279 mm'dir.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, üç silindirli |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 23.5:1 |
Valf | OHV, 6 valf |
Çap x stroke | 74,0x77,0 mm |
Hacim | 993 cm³ |
Yakıt Sistemi | Sıralı yakıt enjeksiyonu |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Başlangıç Sistemi | Elektrik |
Maksimum Güç | 9,9 kW {13,5 PS} / 4.000 dev/dak |
Maksimum Tork | 52,1 N•m {5,3 kgf•m} / 2.400 dev/dak |
Vites | CVT, 2 vitesli ve geri, otomatik |
Birincil indirgeme oranı | 3,334 ~ 0,756 |
Birincil sürücü | Kayış tahrikli tork konvertörü (CVT) |
Son Sürüş | Şaft 2WD/4WD, çift modlu diferansiyel |
Nihai redüksiyon oranı | 6,382 (31/17x35/10 |
Şasi Tipi | Merdiven tipi, çelik boru |
Tekerlek hareketi ön | 222 mm |
Tekerlek hareketi arka | (sol 217 mm, sağ 220 mm) |
Lastik, ön | 26x9,00-12 4PR |
Lastik, arka | 26x11.00-12 4PR |
U x G x Y | 3.385x1.625x1.970 mm |
Direksiyon açısı LR | 40° (40° giriş - 31° çıkış) |
Tekerlek tabanı | 2.345 mm |
Yerden yükseklik | 2.620 mm |
Yakıt Kapasitesi | 30,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 880mm |
Boş Ağırlık | 883 kilo |
El freni | Çift diskler (mekanik) |
Ön fren tipi | Çift diskler |
Arka fren tipi | Çift diskler |
Ön süspansiyon tipi | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon tipi | Çift salıncaklı |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto