Çiftçiler, avcılar ve toprak bakımı uzmanları gibi birçok profesyonelin tercih ettiği ticari araç. Mule Pro DX, Kawasaki MULE serisinin zirvesindedir.
Gösterge paneline yerleştirilmiş çok işlevli ekran tüm modellerde standarttır.
Kawasaki'nin yüksek kaliteli elektrikli direksiyon (EPS) sistemi, en çok ihtiyaç duyduğunuz anda en iyi şekilde çalışır: son derece yavaş hızda ve durduğunuzda.
Sahadaki yakıt uyumluluğuna ek olarak, MULE PRO-DXT ve PRO-DX'in yüksek torklu üç silindirli dizel motoru, yük taşımada mükemmel performansın yanı sıra kolay düşük hız kontrolü sunar. Aracın azami hızı 30 mph'ye kadardır.
MULE PRO-DXT ve PRO-DX, geniş gövdeli bir şasiyi 2.345 mm dingil mesafesiyle birleştirir. Bu, kolay kullanım ve manevra kabiliyeti sunarken sürüş stabilitesine ve konforuna da katkıda bulunur.
Elektrikle "seçilebilen" 2WD/4WD ve çift modlu arka diferansiyel sistemi, değişen arazi ve uygulamalara uyum sağlamak üzere tahrik sistemleri arasında kolay geçiş yapılmasına olanak tanır.
MULE PRO-DX, iş ve eğlence faaliyetleri için maksimum bir yolcunun sürücüye katılmasına olanak sağlayacak kapasiteye sahiptir.
Sağlam yapılarını ve güçlü performanslarını yansıtacak şekilde tasarlanan MULE PRO-DXT ve PRO-DX, yüksek kaliteli kamyonetlerde bulunanlara benzer sağlam, sade bir stile sahiptir.
Çift 55/60 W farlar ve standart LED ışıklar, gece sürüşlerinde net görüş sağlamak için karanlıkta parlak bir yol keser.
Kargo kapasitesi en büyük önceliğinizse, MULE PRO-DX tercih ettiğiniz ortağınızdır. Kargo yatağı sınıfının en büyüğü olup daha fazlasını ve daha kolay taşımanızı sağlar.
Gaz destekli eğilebilir kargo yatağı motora erişimi kolaylaştırır.
Ön ve arka disk frenler güçlü ve emin durma gücü sağlar. Hidrolik disk sistemi, fren pedalındaki girdiyle eşleşen fren gücü sağlayarak öngörülebilir performans sunar.
Direksiyonun yaklaşık 34 derecelik kademesiz ayarlanabilirlik aralığı, sürücülerin konumunu tercihlerine göre ayarlamasına ve araca binmeyi ve araçtan inmeyi kolaylaştırmak için kaldırmasına olanak tanır.
Motor Tipi | Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, üç silindirli |
---|---|
Sıkıştırma Oranı | 23.5:1 |
Valf | OHV, 6 valf |
Çap x stroke | 74,0x77,0 mm |
Hacim | 993 cm³ |
Yakıt Sistemi | Sıralı yakıt enjeksiyonu |
Yağlama | Zorunlu yağlama, ıslak karter |
Başlangıç Sistemi | Elektrik |
Maksimum Güç | 17,8 kW {24 PS} / 3.600 dev/dak |
Maksimum Tork | 52,1 N•m {5,3 kgf•m} / 2.400 dev/dak |
Vites | CVT, 2 vitesli ve geri, otomatik |
Birincil indirgeme oranı | 3,334 ~ 0,756 |
Birincil sürücü | Kayış tahrikli tork konvertörü (CVT) |
Son Sürüş | Şaft 2WD/4WD, çift modlu diferansiyel |
Nihai redüksiyon oranı | 6,382 (31/17x35/10) - 6,245 (31/21x55/13) |
Şasi Tipi | Merdiven tipi, çelik boru |
Tekerlek hareketi ön | 222 mm |
Tekerlek hareketi arka | 217 mm (sol 217 mm, sağ 220 mm) |
Lastik, ön | 26x9,00-12 4PR |
Lastik, arka | 26x11.00-12 4PR |
U x G x Y | 3.385x1.625x1.965 mm |
Direksiyon açısı LR | 40° / 40° (43° giriş - 38° çıkış) |
Tekerlek tabanı | 2.345 mm |
Yerden yükseklik | 265mm |
Yakıt Kapasitesi | 30,0 litre |
Koltuk yüksekliği | 885mm |
Boş Ağırlık | 845 kilo |
El freni | Çift diskler (mekanik) |
Ön fren tipi | Çift diskler |
Arka fren tipi | Çift diskler |
Ön süspansiyon tipi | Çift salıncaklı |
Arka süspansiyon tipi | Çift salıncaklı |
© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto