Genel Görünüm Renk Seçenekleri Fotoğraflar Özellikler Teknik Detaylar

Tamamen kapalı yağlı Fren
Kawasaki'nin benzersiz tamamen kapalı yağlı çok plakalı arka fren sistemi çamuru dışarıda tutar ve durma gücünü içeride tutar. Oldukça kompakttır ve kayalardan ve ağaç kütüklerinden iyi korunur.

 

Dijital Göstergeler
Geliştirilmiş çok amaçlı gösterge paneli, hız göstergesi, kilometre sayacı, gezi, yakıt göstergesi, hararet göstergesi, saat ve saat ölçer artı boş geri vites, 2WD/4WD, kayış ömrü ve yağ uyarı göstergelerini içerir.

Sürekli Değişen Şanzıman (CVT)
Kompakt CVT, santrifüjlü debriyaj ile rekabet eden daha küçük, daha hafif bir tasarım sağlayan bir kayışlı debriyaj kullanır. Ayarlar, düşük hızlı çalışma sırasında kontrolü artıran optimize edilmiş hız geçiş özellikleri sunar.

 

Alüminyum Jantlar
Bir Japon ATV'si için bir ilk olan BRUTE FORCE 750 4x4i, standart olarak altı kollu alüminyum döküm jantlarla gelir, şık görünümünü güçlendirir ve yaysız ağırlığı azaltır.

Verimli 750cc V-İkiz Motor
BRUTE FORCE 750'nin kaslı V-Twin, yakıt enjeksiyonlu motoru, 6.750 dev/dak'da 37,3 kW (51 BG) ve 4,750 dev/dak'da 58,1 Nm'lik bir güç üreterek, gelişmiş şasiden en iyi şekilde yararlanmak için ona fazlasıyla yeterli güç veriyor.

 

Ağır Çekme ve Taşıma
BRUTE FORCE 750 4x4i, 120 kg'lık muazzam bir kombine taşıma kapasitesi sunan ve sağlam şasisi ve düşük zorlanması sayesinde, aynı derecede etkileyici 567 kg'lık çekme kapasitesine sahip gerçek bir iş atıdır.

Sağlam Süspansiyon
Ön ve arkada kullanılan çift salıncaklı süspansiyon, özellikle düşük ve orta hız aralıklarında yüksek zemin takip kabiliyeti ve sürüş konforu sağlar. Süspansiyon ayarları, virajlarda dik bir his oluşmasına katkıda bulunur. Engebeli zeminlerde kullanılmak için tasarlanmıştır.

 

EPS Elektronik Hidrolik Direksiyon
Kawasaki'nin yüksek kaliteli hidrolik direksiyonu (EPS), hem gelişmiş yol tutuşu hem de daha fazla sürüş konforu sunar. Kolun çevrilmesi, EPS ECU'ya bir sinyal gönderilmesine neden olarak yardımı başlatır. Elektronik Servo Direksiyon sadece hız değişkenliği değil, aynı zamanda darbeyi azaltan bir sönümleme sistemi olarak da işlev görür.

 
Z Moto © 2017 Ritsa