Genel Görünüm Renk Seçenekleri Fotoğraflar Özellikler Teknik Detaylar Önceki Modeller

YGelişen Enjektör
43 mm enjeksiyon gövdesi, karbüratörde olduğu gibi, hava akımı dağıtmak için aşamalı gaz hattını kullanır. İki bağlantılı milleri kullanarak enjeksiyon gövdesi sert tepki ve mükemmel güç hissi sağlayarak 3/8 pozisyonundan sonra çok daha çabuk açılır.

 

Ayarlanabilir Direksiyon Pozisyonu
Dört pozisyon seçimi kullanıcılara kendi sürüş pozisyonlarını uyarlamalarına olanak sağlar. Fabrika tarzı Renthal gidon ve ped standart olarak gelir.

Launch Control Modu
KX450F de olduğu gibi KX250F de launch kontrol sisteminde, kullanıcılar düğmeye basit bir dokunuş ile kaygan koşullarda verimli yarış startı için tasarlanan ayrı bir motor haritası aktifleştirebilirler.

  Üstün Performans Piston
Yüksek performanslı piston tüm devirde geliştirilmiş performansına katkı sağlayan, fabrikamızın yarışçıları için kullanılan aynı tasarıma sahiptir. Kısa etek, güçlendirilmiş dış kaplama ve sektörün tek seri üretimi köprülü kutu kullanımı pistonun daha hafif ve güçlü olmasını sağlar.
Üstün Performans Piston
Yüksek performanslı piston tüm devirde geliştirilmiş performansına katkı sağlayan, fabrikamızın yarışçıları için kullanılan aynı tasarıma sahiptir. Kısa etek, güçlendirilmiş dış kaplama ve sektörün tek seri üretimi köprülü kutu kullanımı pistonun daha hafif ve güçlü olmasını sağlar.
  Fabrika Tarzı Parçaları ile Yüksek Hız Şasi
Alüminyum perimetre şasi, dövme, pres ve döküm parçalarından oluşan hafif bir yapıdır. 2015 için ayarları değişen hem arka hemde ön süspansiyon, artan stabilite ve amortisör kuvveti, yüksek hızda geliştirilmiş yol tutuşu ve atlamar için geliştirilmiş emme performansı sunuyor.
İnce Kullanıcı Alanı
KX250F’in şasisi ve minimalist üst yapısı kullanıcı rahatlığı düşünülerek tasarlanmıştır, ince kullanıcı alanı ve yarışçı dostu ergonomi sunar. Yeni ayarlanabilir basamak ve direksiyon ile tamamlanan doğal sürüş pozisyonu yarışçıların hızlı kullanımını daha da kolaylaştırır.
  KX FI Kalibrasyon Kiti
KX FI Kalibrasyon Kiti Avrupa ve ABD'de Kawasaki iş ekipleri tarafından kullanılan kitin aynısıdır. Bu kit, kullanıcının tercihine göre motorun karakterini ayarlamasına yardım eder, kullanım datalarını kaydeder ve diğer ince ayarlara göre kullanım datalarını analiz eder.

Yeni Uni Trak Arka Süspansiyon
Daha hassas süspansiyon ayarı için bağlantı maşanın altından bağlanır. Çift sıkıştırma ayarı geniş seçenekler sunar. Silindir deposundaki kendinden yağlamalı alüminyum kaplama aşınma direncini ve şoku artırır.

  Petal Fren Diskleri
Yeni tasarım fabrika tarzı ön ve arka yaprağı fren diskleri güçlü fren performansı, mükemmel kontrol ve yüksek kaliteli sportif görünüm sağlar. Büyük Boy 270 mm ön disk kontrol edilebilirliği artırır.
Kolay Motor Ayarı: DFI ayarları Veri seçenekleri
DFI soketlerini kullanmak kullanıcılara kolayca kullanım şartlarına uygun değişim  imkanı verir. 4 pin soketinin her birini takmak  uygun motor haritasını aktif yapar. 3 haritanın herbiri opsiyonel KX FI kalibrasyon kitini kullanarak  tekrar programlanabilir.
  Yarışa Hazır Ön Süspansiyon
Süper sert titanyum kaplama ön çatalı aşınmadan korur. Kendinden yağlı alüminyum kaplama dış boruda alüminyum yüzeyi koruyan düzgün çatal işlevi için sürtünmeyi azaltan sert, düşük sürtünmeli bir yüzey yaratır.
SSF Tip 2 Çatal (Ayrı Fonksiyonlu Çatal)
Seri üretimde ilk kez 2011 model KX250F’de kullanılan SFF amortisör aksamını sol çatal borusunda, yayını sağda taşır. 48 mm çatal boruları ve iç yapı tarzı önde dikili hissi, amortisör performans artışı, sıçrama inişlerinde daha fazla direnç ve stabilite artışı sağlar.
  Fabrika Tarzı
Fabrika tarzı tasarımını ve grafiğini siyah alüminyum jantlar, siyah çatal korumaları ve yeşil detaylar ile tamamlaması Kawasaki’ye özgü bir kimlik yaratmaya yardımcı olur.
Ayarlanabilir Basamak
Kullanıcı kendi boyutuna uygun pozisyonu seçebilir. Ayarlanabilir basamak kullanıcıya basamak pozisyonunu 5mm düşürmeyi sağlar.
  Launch Control Modu
Motokros yarışında motoru kaldırırken iyi bir başlangıç kritiktir. Kaygan koşullarda bir motokrosçudan maksimum kalkış performansı almak için hem debriyaj hem de gazın hassas
kontrolünü gerektirir. Launch Control üst düzey teknik ve motor kontrolünü tamamlayarak kullanıcıya iyi bir kalkış için yardımcı olur.
Çift Enjeksiyon
Kawasaki’nin KX250F’i çift enjeksiyon özelliğine sahip ilk seri üretim motokrosdur. Enjeksiyonun biri enjektör gövdesi üzerinde diğeri hava filtresi kutusu üzerindedir.
İki enjeksiyonun görevleri ayrılmıştır: düşük devirde anında tepki ve yüksek devirde yüksek tepe gücü.
     
 
Z Moto © 2017 Ritsa