Genel Görünüm Renk Seçenekleri Fotoğraflar Özellikler Teknik Detaylar Önceki Modeller

Muazzam Güç
800 SX-R'nin çıkışının iki katına ve daha yüksek bir devir sayısına sahip olmasının yanı sıra, yeni 4 zamanlı motorlu motordan daha kolay yönetilen geniş güç yayılımı, kontrolü kolaylaştırıyor. DOCH, 16 sübap yakıt enjeksiyonlu,  4 silindir 1498 cc motorun silindir çap / strok 83.0 x 69.2 ‘dir.

 

Mükemmel Dönüş Performansı
Yeni jetskinin geliştirilmesi yarışçıların önerilerini içermektedir.  Çevik yönetimi, mükemmel bir istikrar ve güç artışı ile tamamlanır ve daha yüksek viraj alma hızı sağlar. Mükemmel dengeli makinenin viraj kabiliyeti 800 SX-R'ninkinden çok daha iyi.

Olağanüstü Denge
Yaklaşık olarak 400 mm daha uzun ve 30 mm daha geniş olan gövde büyüklüğü hem düz gidişte hem de dönüşlerde mükemmel dengeye katkıda bulunuyor.

  Geniş Kullanım Alanı
Daha geniş zemin, kullanıcıya içinde hareket etmek ve ayakta kullanımı kolaylaştırmak için yeterli alan sağlıyor.
Şık ve Keskin Tasarımı
Yüksek yarış potansiyelini yansıtan SX-R'nin şık ve keskin çizgileri, yeni makineye ayrı bir Kawasaki görünümü verirken oldukça başarılı olan 800 SX-R'yi çağrıştırıyor. MX tarzı direksiyonu sportif tarzına katkı sağlıyor.
  Su Alımı
Su alımı, özel olarak düşük dirençli paslanmaz çelik emme ızgarasıyla yapılır. Tasarımı, biraz daha uzunu olsa da, temeli 800 SX-R'nin oldukça etkili ızgarasına dayanıyordu.
Jet Pompası
Döküm alüminyum olan jet pompası motora müthiş itme aktarır. Özellikle SX-R için tasarlanan pompa, (87 mm çapında 102 mm uzunluğunda) ayakta kullanılan makine için ideal hafiflik sağlar.
  Zemin ve Gövde
Tamamen yeni gövde tasarımı, yüksek denge ve mükemmel viraj performansının ideal kombinasyonunu sunar. Yeni gövde tasarımında 800 SX-R ve 800 SX-R yarış makinelerinden edinilen kapsamlı tecrübe kullanıldı.
Kawasaki Su Sıçrama Deflektörü
Ayakta kullanılan jet-ski’de ilk kez su sıçrama deflektörü kullanıldı. Gövdenin ön bölümündeki yanal şerit, su sıçramasını özellikle yüksek hızda ve dalgalı suda azaltır.
 

Direksiyon
Tutamak direği, 800 SX-R'den güçlendirilmiş bir versiyondur (artan gücü ve yüksek üst hızı eşleştirmek için dayanıklılığı sağlamak için) Milleri, özellikle uzun yarışlar sırasında binicilerin yorgunluğunu en aza indirgemek için kulplarda ileri / geri hareket miktarını azaltacak şekilde konumlandırıldı.

Depolama Alanı
Direksiyon kolunun altındaki girinti, halat, denz feneri vs gibi küçük nesneler için saklama alanına sahiptir. Parçalar plastif bir file ile sabitlenmiştir.
  MX Tarzı Direksiyonu
MX tarzı direksiyonunda, jetski’nin gösterişli görünümüne katkıda bulunan sportif bir ped bulunur.
 
Z Moto © 2017 Ritsa